1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het verhaal was dan ook nog niet echt afgelopen, hè.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hèhè, eindelijk iemand die het snapt en open staat voor nieuwe inbrengen. :thumbs:

En heren, wij hebben nu al 6 delen aan Halo 3 verspilt, hoe moet dat als de game ook daadwerkelijk dichterbij komt? Laat dat cafetaria commentaar even achterwegen. Wij in het zuiden noemen het gewoon frikandellen. Wat maakt het uit? Een Hollandse kroket is toch lekkerder en of die nu van de snackbar of het "fritkot" komt, boeit niet.

Fin.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Schatteke ,lees het linkje eens speciaal voor jou, uit de Van Dale dus....
    Terug naar af jochie, ga jij alvast maar buitenspelen,je schopje en emmertje liggen alvast in de zandbak op jou te wachten...._0/ :):

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=FRIKANDEL

@The matrix, niemand moet een spelling die als juist geschreven is bekritiseren, en zeker niet als de jochies het verkeerd hebben en daarbij de Van Dale nog een crappy woordenboek durven noemen.
    Zo onwetend en arrogant zijn ze dus dat ze hun fout niet kunnen toegeven
    Groetjes Sven.

Psst, wij belgen prefereren alvast een frietkot dan dat we een kroket uit de muur moeten halen....:9

/Mod Ahja, mijn stripboekencollectie van "Urbanus" is dan ook niet zo betrouwbaar als de Van Dale hè ;) - the Matrix

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

En zo is het maar net.

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, toch vraag ik me af wanneer ik de dikke Van Dale een "crappy woordenkboek" heb "durven noemen."

De oorspronkelijke spelling is en blijft "frikadel." Dat is al sinds de 16e eeuw zo, en wordt, zo blijkt uit onderzoek, 9 van de 10 keer geschreven als "frikandel."

Maar ff over Halo 3: Wat zijn jullie verwachtingen over deze zeer geanticipeerde titel? lmao

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    verwachtingen? dat die elke game weg blaast :eek:, halo3 word THA BOMB! :D

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ha zo , jij wéét het dus beter dan de Van dale ,en jij hebt mede de quote van Napolejon gezet, en dat is een teken dat je ermee akkoord bent wat hij over dat crappy woordenboek schrijft.
    Dat nederlanders niet al te foutloos schrijven is geweten, zelfs belgen maken deze fouten ook..
    En het komt vooral omdat je het schrijft zoals je het uitspreekt, maar dit wil niet zeggen dat je mij daarom moet aanvallen omdat ik het correct heb geschreven.
    Dit was bijzonder klein van je om daarover te beginnen,en dat moest je op dat moment de gevolgen maar dragen van je onbezonnenheid.
    Maar goed, vanaf nu eten we géén frikandellen meer , maar alleen nog kroketten, dat bespaard een hoop geruzie hier over juiste schrijfwijzes....:+ :b:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Een paar bitterballen kan ik ook wel waarderen \o/

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je op doelt met je f' gezeik over een klein lettertje, maar het is en blijft "frikadel," daarmee basta. Ik spreek het ook uit als frikaNdel, terwijl ik in m'n achterhoofd weet dat dit de onjuiste spelling is.

En welke gevolgen moet ik onder ogen zien? Dat ik gelijk heb? Of dat jij dalijk je rechter hand in een stormend tempo op en neer haalt uit vreugde omdat je het woord van een snack fout hebt gespelt?

Ach laat ook maar zitten. Onnozel gedoe ook allemaal.

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs: Relativeren is een kunst :b:

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jep , eens een ezel altijd een ezel, zullen we maar zeggen, en daar veranderd géén enkele spelling iets aan.
    Als jij je eigen koppigheid boven hetgeen ik in die link gepost heb stelt, je doet maar mijn beste.
    Dat laat trouwens hier mooi zien dat jij je eigen gelijk boven een echt feit probeert te plaatsen.
    Jij lijkt hier het broertje van NL Eagle wel, die heeft immers óók altijd gelijk....:lol: :lol: :lol: _0/ _0/ _0/ _0/

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik ken geen "Nl Eagle." Ik ben immers vrijwel nooit te vinden op deze fora.

Ik zou mijn excuses graag aan willen bieden voor de mogelijke irritatie die ik bij sommige heb aangewakkerd...

En, svennies, ik blijf er toch bij dat ik de spelling goed heb; aangezien het in mijn Nederlands boek van de middelbare school zo gespeld stond heb ik altijd geloofd dat dat de correcte schrijfwijze van het veel besproken woord is.

:)

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    De vraag is mijn beste, hoe oud is dat boek inmiddels al.
    De spelling is de laatste jaren al verscheidene malen aangepast.
    En hetgeen in de Van dale staat is dé officiële spelling, niet meer en niet minder.
    Maar als je géén aanval op het woord frikandel naar mij toe had geplaatst was deze hele heisa niet nodig geweest, snap je.
    Leven en laten leven dat is het motto zonder gemene steken te plaatsen naar anderen toe, anders kan je het één en ander terug verwachten.
    Dus zand erover dan maar, terug on-topic naar halo3 zonder kroketten en frikandellen..:+ :thumbs: :b:

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ok dan.

Het genoemde boek is overigens 7 a 8 jaar oud, tho ik gebruikte 'm 3 jaar geleden.

:b:

16. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onder de halo reeks vallen niet alleen de 2 games, er zijn ook 4 boeken.
    Dus lees die boeken maar eerst, en geef dan je mening nog eens.

Ik verwacht er veel van, de trailers zijn erg mooi, en deze keer is het op een next-gen console.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, alsjeblieft zeg. Open desnoods een Frikadel vs Frikandel topic in de Green Mile, maar bewaar die naar ruzie neigende discussies maar voor de pm.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel
    En daarmee basta, gebruik de private message knop maar.

18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow serieus ik kijk 1 dagje niet op dit topic en dan is hij al 3 pagina's verder...damn gek. Heb wel zin een frikandel...

19. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch Croquette en niet Kroket?8) Damn wat een wezenloze discussie. Mannetjes die elkaar af gaan zeiken om spelfouten.. hoe oud zijn we nou jongens? 14 en 15? Kennelijk is dit forum toch niet de juiste plek voor jullie leeftijdsgroep. Meld je anders aan op http://forums.xboxworld4kids.nl ;) En ga daar verder met foodfights.

En dan de discussie over de verhaallijn: Het is gewoon een feit dat de Halo reeks de meest diepgaande verhaallijn heeft ooit in een shooter vertoond. Als je kijkt naar shooters als CoD, GRAW, GoW, UT en zelfs klassiekers als CS en HL dan is er geeneen die qua verhaallijn aan Halo kan tippen (als er al een verhaallijn is dan). Ik heb het hier dus niet over andere type spellen aangezien de gemiddelde RPG al een beter verhaal heeft dan de Haloreeks, puur omdat dit soort games het juist meer van die verhaallijn moeten hebben.

Ik heb het dan niet over eenieders individuele mening over die verhaallijn van Halo. Je kunt hem mooi vinden of niet, maar feit blijft dat hij heel wat uitgebreider en diepgaander is dan die van iedere andere shooter die ik kan bedenken.

Dan de gameplay. Daar moet je van houden of niet. Je hebt voor- en tegenstanders over de manier waarop Halo (en dan met name Halo 2 speelt.) Er zijn hordes mensen die een game als CoD veel fijner vinden spelen puur omdat het op realisme gebaseerd is. Een headshot is dan gewoon een kill, terwijl je bij Halo met de meeste wapens een halve clip op iemands hoofd moet legen voordat hij sterft. Daar kun je voor zijn of tegen zijn.

En nou weer aardig doen tegen mekaar :cool:

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    cod heeft wel een verhaallijn,de verhaallijn van cod luidt: er was eens een klein mannetje met een snorretje,die vond joden niet mooi, en ging daarom alle mensen die joods doodmaken,alleen zo dom waren de joodse mensen niet,die waren allemaal heel hard naar nederland gerend,maar het mannetje met het snorretje wou koste wat het kost zwart haar laten verdwijnen,dus gooide die grote bommen op nederland,de nederlanders werden kwaad en gingen vechten en alle vriendjes deden mee, maar het mannetje met het snorretje had ook een clubje,en die was heel groot dus toen gingen ze vechten, maar omdat het mannetje met het snorretje heel kwaad en koppig is altijd,had hij foute plannen gemaakt en verloren.

(niet pissig doen,zeg maar als stom is dan haal ik em wel weg) :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina