Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een betá loopt idd niet helemaal perfect, dat is logisch. Halo 3 is opzich een vrij gewone shooter, maar bijzonder om het boeiende verhaal en de strijd die word geleverd. De betá zit vol fouten omdat men wil testen hoe ze het kunnen perfectioneren. Geen enkele betá zal spelen zoals de volledige game, het is altijd slechter. Tenminste, bijna altijd.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Komt goed. :)

3. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De controls zijn wel te veranderen, of dat ook in de beta is denk ik niet. Maar bij het uiteindelijke product wel. Je hebt al bij /settings/controls gekeken?

4. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De beta heb ik gisterenavond even een uurtje gespeeld en het is precies wat ik had verwacht: leuk om even te doen maar meer niet. Persoonlijk zal ik er niet avonden achter gaan zitten. De wapens had ik al snel gezien en plaats maken in een ghost of het nieuwe voertuig was wel even leuk om te doen. Mijn gedachten staan meer gericht op de singleplayer van Halo 3 (wat ik ook het interessants vind) die hopelijk het niveau kan halen van Halo: Combad Evolved.

Ik hoop wel dat een aantal mensen hier door hebben dat dit een beta is en lang niet het spel is wat wij dadelijk in september voorgeschoteld krijgen (en hoe dat er uit gaat zien is afwachten). Zo zie ik dat anti-aliasing uitgeschakeld is en de texture quality laag is. Ook zijn er nog special effects uitgeschakeld die niet in de beta te vinden zijn. Dan heb ik het alleen nog maar over de graphics gehad. Het zou dondersgoed kunnen dat Halo 3 dadelijk meer mogelijkheden bevat in de multiplayer.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In Halo 2 was t volgens mij wel aan te passen, maar in de beta volgens mij niet. Waar kan je die settings/controls vinden dan in de beta?

6. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe dat zit met die rangen van recruit en private? Snap er de ballen van.

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nog ff gezocht, je kan idd de controls omdraaien, dat is wel fijn!

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad had het gister al geprobeerd maar toen hetzelfde dus schiet niet op... Heb wel zin met wat NLers te knallen..!

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh 8) Dan zal ik even wat verwijderen. Add me gerust, over 1 min :+

Edit: Laat het add-en beginnen!!! \o/

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

En dat is dan een Star Member. :cool:

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Mss een domme vraag, maar hoe kan je een andere map kiezen? Kan dat alleen door een meerderheid van veto's? Of kan je dat ergens instellen?

12. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LaZz en Metal mark ik heb jullie even toegevoegd

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je split screen kan spelen in de beta, zonder dat je 2 live gold accounts hoef te hebben...?

14. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, denken jullie er ooknog even aan dat het hemelvaart is!

Zo.

Wel grappig dat crackdown mensen gister de beta niet konde downloaden en ik 3x gewoon de beta gewonnen heb: 1x friends en family beta op 11 mei, op ng-gamer en op inside gamer! :9 Ik heb dus nog een code ligge :eek: Hele lieve mensen zonder beta hebben dus nog een kans ;) :D

Kzit op lv30 Rumble Pit! \o/

En kga nu maar online om eindelijk met wat NLers te teamen ipv amerikanen!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net vier uur er op zitten! Eerste twee waren met Mik laatste twee met Jood....

In het begin zat ik te zeuren over textures, matige graphics, onhandig menu etc. Maar toen mijn vriendin om 15:15 de deur open deed met de tekst : zit je nou nog te gamen??!..... [Hehe]

Iaw de verslavingsfactor is weer als vanouds. De game is goed gebalanceerd, voor alles wat de tegenstander uit de kast trekt is wel een middel te verzinnen.

Het menu is trouwens wel erg handig! Eerst even wennen, maar daarna erg cool. Mooiste optie is dat de party leader met het HELE team van lobby's kan switchen. Werkt als een speer.

Ik had overigens niet door dat met elkaar praten kon door even kort op omhoog op de d-pad te drukken. Ik hield hem in het begin gewoon ingedrukt (erger nog ik wist eerst uberhaupt niet dat het kon [BigGrin] )

Verder sluit ik me aan bij wat Mikkel zegt wat skills betreft. Na vier uur werd het wel wat beter, maar hier gaan zoveel mensen zo bizar goed in worden. In één van de eerste potjes met alleen sniper werd ik gewoon constant 'geheadshot', zelfs terwijl ik aan het springen was. [Doze]

Ik hoop dat ze het grafisch nog wat gaan opkalefateren, maar het feit dat ik voor mezelf onopgemerkt vier uur heb zitten gamen zegt genoeg denk ik.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Helemaal met je eens, verslavingsfactor is groot :) . Graphics zijn idd niet van GoW niveau (hoewel de explosies en belichting wel erg nice zijn). Ook vond ik het tof dat we met een heel team via de gravity lift stiekem de basis van High Ground bestormden :cool: . Ding voegt meer toe dan je op eerste gezicht zou zeggen. Ja wat ik zie bevalt me wel!

17. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de basis van de graphics erg goed. De modellen etc. zijn erg mooi, alles moet alleen nog afgewerkt worden. Vergelijk het met een hele mooie diamant die nog gepolijst moet worden.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmm.....

Euuuhhhhh.........

Okay.........

Oja, BETA :)

je hoort mij niet klagen ;)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een ruwe diamant, zoals ze bij aladin zouden zeggen :+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ruwe diamant, beetje overdreven, maar het klopt wel. Vanavond even in HD checken. Ben benieuwd :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina