1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    @avaragegamer:

    Je doet je naam eer aan, GOW vergelijken met HALO is ronduit belachelijk. Ik heb GoW veel gespeeld en HALO 2 daarvoor. Je bewering dat HALO niet tactisch is is lachwekkend. HALO is diepgaand, je hebt zoveel mogelijkheden close range (gow heb je eigenlijk maar twee mogelijkheden). Tactisch gezien is HALO altijd al de console schooter geweest, waarom denk je dat al het geld te verdienen is in HALO 2 en straks 3? Vanwege het competatieve aspect. Snipen vraagt bijvoorbeeld al veel meer skill in halo dan in GoW. Close range kan je in halo bijvoorbeeld 3 oponenten uitspelen als je het goed doet in GoW is dit toch echt niet mogelijk. HALO is vrijheid en gameplay dat je altijd weer versteld zal doen staan. De maps die in de beta zitten zijn geen competatieve maps -> MLG maps.

    Ik neem aan dat jij nooit van www.mlgpro.com hebt gehoord? Succes met GoW :)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    o_O ik dacht 100,- of heb je het nu over de intertoy's versie ofzo?

    Ook enig idee wat er allemaal in zit op dat hoofd na?
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat er steeds meer mensen MLG ontdekken. :)
     
  4. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo geweldig is het niet :p Althans dat vind ik
     
  5. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden. En wanneer kan je 2 wapens tegelijk dragen aan zowel de linker als rechterkant. Het is iets met de left-button maar meestal lukt het niet om een tweede wapen te dragen.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Je kan niet alle wapens Dual Wielden. Als dit wel kan moet je de ene oppaken met RB en de andere met LB. De Spikers, de SMG's, de Needlers en de Plasma Guns zijn voorbeelden van wapens die je kunt Dual Wielden. De Battle Rifle of Rocket Launcher zijn voorbeelden waarbij dit niet kan.
     
  7. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nieuwe halo 3 info gevonden door hackers die de beta hebben afgespeurd.

     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Pelican. :eek:
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Chopper als in helikopter of als in motor? :9
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik denk een helicopter. Zie je de Master Chief al op een chopper rijden?
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    raak besmet door de flood?! ooeh dan kan je mieschien zon aardappel man worde:D
     
  12. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor, maar past niet echt in de game
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarschijnlijk is het een variant op de zelfbedachte gamemode "Zombies". Met Halo 2 maakten we dan altijd twee teams, de rode en de groene. Het rode team, de Humans, gebruikte een Shotgun en het groene team, de Zombies, gebruikte de Energy Sword. Als je als Human werd afgemaakt door een Zombie, moest je van team wisselen. De match ging door, totdat er nog één Human over was. Diegene was de winnaar.

    Hier heb ik erg veel lol mee beleefd. Vooral in de map Foundation. Je had in deze map vier verschillende kamers en in één kamer zette we altijd een Warthog neer met daarop een schutter. Alle Humans zaten in die kamer, dus de Zombies moesten op een of ander manier binnen zien te komen. Killtaculairs en Killinmajora's waren met dit zelfbedachte spelletje doodnormaal. Men, ik verlang weer naar deze sfeer op Xbox Live.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    in UT/Quake oid had je toch ook zulke modes?
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze heir geen screenshots van ? Waar dat geschreven stond bedeol ik :9 . Maar soms als iemand springt dan zie ik hem niet meer terwijl ik heel de tijd rond kijkt en dan als die me kilt dan zie ik pas waar die is... moet ik misschien mn aim snelheid bijstellen ?
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik geloof met Perfect Dark Zero ook. Daar heette het "Infection", maar die game haalde de sfeer van Halo bij lange na niet.
     
  17. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel bij een interview van 1UP(the 1UP show) gehoord dat er een voertuig is waar het lijkt alsof de MC op een motor rijd, maar dat kan aan mij liggen. Een helicopter kan, maar lijkt mij apart. Tenzij het meer iets van een jet heeft.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het zou natuurlijk kunnen, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Die zombie mode speelde ik ook altijd in counter-strike. Man wat was dat vet...
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, dat speelde ik ook altijd :thumbs: maar dan op XboxConnect :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina