1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik moet zeggen dat ik Halo3 wel vind tegenvallen.

Naar mijn idee is het Halo2 opgepoetst en dan een paar nieuwe wapens erbij. Het is niet echt vernieuwend of next-gen.

Shadowrun en Quakewars lijkt mij zelf dan leuker dan Halo 3

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben nu level elf met Team Skirmish en mijn rank is Sergeant Grade 2. Weer een leuke avond/nacht gehad.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe zonet met MXS weer een paar potjes gedaan, laatste 2 potjes waar echt zwaar......'twas namelijk 49 - 50 en 48 - 50 geworden, zo dicht bij de overwinning :mad: En we stonden telkens in het begin van elk potje bijna met 10 kills achter ofso :{ Zijn we wel goed terug gekomen...

4. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van 7th Columnist

The game cannot start because all players are set to observer. Too many players for splitscreen. Only 2 players may play splitscreen coop on the same Xbox 360 console. The party size is too large to start the game. Up to 4 players may play coop on Xbox Live or System Link. Loading information from Xbox Liveā€¦

Hebben ze uit de beta gehaald. Maargoed, is nog geen officiele bevestiging.

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik, ik en jij, jij

Meningen verschillen ;)

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja dat was echt gierig :'-(

Net ook weer.. een gast uit mn team was dood gegaan met de snipe.. dus ik die sniper oppakken maakt die kerel me gewoon dood |:- sommige mensen zijn echt triest..

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is zo hatelijk.. dat je wordt gekilld door je teamgenoot omdat jij een sniper hebt. Kan je eigenlijk ook mensen kicken bij halo 3 beta? Net als bij halo 2?

8. sherudo

sherudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan, weet niet precies hoe het in de beta in elkaar steekt maar volgens mij na twee betrayals heb je de mogelijkheid om iemand te kicken. Dit krijg je ook op je scherm te zien, de speler met naam en er staat bij of je hem wilt booten, zo ja houdt x ingedrukt..

Heb overigens wel is het zelfde meegemaakt erg triest.

9. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens kijkt het spel wel naar hoe de betrayals zijn gekomen, bv door een tripmine of gewoon compleet aangevallen. Want ik had welleens op andermans tripmines gestapt enzo, iemand die mij al meerdere keren betrayde maar kreeg niks. Toen kreeg ik een of ander gastje dat mij begon neer te schieten voor de sniper zonder dat ik door iemand werd geraakt en ik kreeg de boot optie, ook nog gebruik van gemaakt.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb het nog niet gezien maar na 2 betrayals is wel beter.. vroeger drukte ik per ongeluk wel is op x omdat ik net moest laden ofzo.. meteen diegene uit de game gekicked..

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    hehe 1x is idd nog wel om door de vingers te zien (ongelukkige mijnen/granaten) maar de 2e is dodelijk :)

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    lolz nog een gast heeft met een hex editor in de halo3 bestanden lopen wroeten:

And for me the biggest plus was THIS: the file mentions 4player coop via LIVE and System Link. Only 2player coop split screen! How's that for some hidden info?

Als het waar is: _O_

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tja, ook bij Halo 2 zo vaak geruchten over gegaan.... maja wie weet met de kracht van de 360 <3

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Four player co-op, wat wil je nog meer?

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    dat hij morgen in de winkel ligt

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Daar heeft ie wel een punt ;)

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    nee wil ik niet. Morgen week op kamp ... :|

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal leuk en aardig maar het begint steeds ongeloofwaardiger te worden allemaal... laat ze maar een komen met wat screenshots waarin staat dat het 4 player coop heeft ;).

19. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen ook niet dat het echt zo is, alleen dat in de code van de beta er dingen zijn die aangeven dat het erin zou kunnen zitten. Zo is daar bijvoorbeeld een errormessage die moet aangeven bij een party hoger dan 4 dat die geen coop kunnen spelen want die gaat maar tot 4. Of bijvoorbeeld messages als press rb to man pelican turret etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina