1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er ervaring mee?:+

2. GIZMOo

GIZMOo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zo stoem dat het team van de host altijd voordeel heeft, het lijkt me zelf nog erger dan Halo 2. En dan zal ik maar zwijgen over de lag:'-(:'-(

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar ik bedoel meer van dat je dan pas merkt hoeveel auto-aim er in de game is.. aangezien je op teammates geen auto aim hebt..

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Btw, hebben jullie ook een mail gehad van Xbox Flash met t onderwerp: Halo 3Beta Token waarin stond:

Greetings Halo fans,

As you are aware the Halo 3 beta launched last week and it has come to our attention that some of our fans have had trouble receiving their tokens for access. While we continue to make every attempt to answer each individual email sent to us we thought it would be prudent to send out another bulk email with token assignments. We have extended the length of the beta through Sunday, June 10th to give you the maximum opportunity to play on these three exciting maps.

We apologize for any inconvenience this delay may have caused and we hope that you enjoy your time with the beta.

At long last, here is Halo 3 Beta token which will grant you access:

CODE

This code will allow you to download the Halo 3 Beta to one Xbox 360 console, one time.

Instructions for installing and launching the beta are below:
    Turn on your Xbox 360 and sign-in with your Xbox LIVE Gold account
    Select "Marketplace" from the Xbox LIVE dashboard
    Select the "Redeem Code" option
    Enter a beta download code
    Once the download completes, navigate to the "Games" blade of the dashboard
    Select "Demos and More"
    Select and launch the Halo 3 Multiplayer Beta!

The initial download may take some time depending on network traffic and your own internet connection. Please be patient.

Please note that the Halo 3 beta only supports Matchmaking play over Xbox Live. You will not be able to play any custom games or play in offline/system link matches. You can, however, play with a friend in split-screen games in the Social playlists.

If you have problems or need assistance please contact Xbox Support at 1-800-4MY-XBOX. For more information on Halo 3, please visit bungie.net. Do not respond this email address.

Ben ik nou gek of heb ik nog een code ontvangen? :confused:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is gewoon (weer) dezelfde code maar met een ander email adres verzonden zodat mensen die hem nog steeds niet hadden gekregen, hem nu wel krijgen.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    He jammer. :p

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Gewoon niet op reageren. Die mensen komen als Locust uit de grond. 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007
  8. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, hoe kom je erbij, wie zeidat? :p

Nou ok, van die mensen die minuten stilstaan die mep ik sowieso 1x in de rug, dan zijn ze nog niet dood, daarna nog een keer als ze nog niet bewogen hebben.

En over Jack Thompson, ik denk niet dat deze gast ook maar iets gaat klaarspelen tegen MS, bedrijf is gewoon te groot met te veel advocaten.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die brief is totaal onprofessioneel, en is dus hartstikke nep, of Mr Thompson is écht een enorme randebiel.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jack Thompson, get a life.

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Meer en meer vind ik dat games als Haze en Assassins Creed veel meer uit de 360 halen dan Halo 3 doet. Ben echt niet onder de indruk van de grafische pracht. Dat zou je toch wel verwachten van de 'system seller' Halo 3.

13. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Gameplay > Graphics, nuff said.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwahaha, jij bent echt grappig :D 8)

Ojah minpunt erbij:

Warthog gunner is waaaaaaaaaaaaay overpowered, als je iemand hebt die een beetje kan sturen en een slimme weg kiest stromen de kills binnen, iets te snel als je het mij vraagt :+

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    En sostic die gunner is veelste sterk ja=(

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    tuurlijk, bepaal jij ff. Voor mij is het meestal de zwakste schakel (gameplay, geluid, grafisch, orginaliteit, of verhaal) die de pret van een game bepaald.

uhhh, nuff said??

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Blijven je stats overigens bewaard?

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik de carbine eigenlijk best wel sterk hijs sterker dan de battle-rifle.

De swords zitten er wel in waren wel screens van met de swords.

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt me niet.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt, ze hebben dat zo gedaan zodat je niet in een keer je teammate doodslaat van achtere (gebeurde heel veel in h1)
    Als je teammate een headshot geeft met sniper, weet ik zeker dat hij dood is... Of de kogelregistereerd niet :+

En er zit nog wel autoaim in, minder als h1, magnetisme is echt heeeel erg vermindert. Wel fijn. De br is net zoals de br voor de update, dus geef mij maar de carbine (ookal fixen ze de br :9)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina