1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Omgzu! Gister echt gewoon te vaak geraped door zo'n warthog met gunner. Normaal heb ik echt nul komma nul problemen om de gunner eruit te snipen, maar op zo'n laggy host wat ik gister echt te vaak had is er geen doen aan. Dit is tot nu een van de weinige ECHTE minpunten aan het spel, ik blijf me trouwens verwonderen hoe vet het geluid is :cool:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Vind het geluid ook zeker vet. Voor een paar dagen terug gehoord bij mijn broertje. Alleen die AR vind ik wat minder, had gehoopt dat dat ding hetzelfde geluid zou hebben als in deel I, dat was echt sfeervol. ;)_O_

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geluid is echt mooi jah. Mn buurvrouw hoorde het in de tuin en ze dacht dat ik een oorlogsfilm aan het kijke was :lol:. Maar hebben jullie er ook last van dat als je met die shotgun gaat knallen dat die dan opeens met zo een verrekijker komt zonder op je rechter thumbstick te drukken??

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het dit wordt een domme vraaag en zal al 100 x verteld wezen maar ikw eet het nog niet..

Als je nou crackdown aan iemand uitleent kan die dan die beta spelen?

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hmmm, maar je hebt nu de Spartan Laser, 3 soorten granaten (granted, killen niet in één keer), boarden, SPNKR Rocket Launcher, Missile Pod, Trip Mine en een Gravity Lift (ze rijden op je af, jij gooit dat ding neer en ze vliegen over de kop :+ ? Nja okee beetje overdreven ;)). iig zat opties om voertuigen uit te schakelen. Vind trouwens wel dat je mensen wat makkelijker over mag rijden met de ATV, want dit is echt geen doen.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ja, dat kan.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als de warthog bestuurder slim genoeg is houdt hij voldoende afstand, en in de 2 tellen dat je word afgeknalt heb je geen kans om je laser op te laden. En om nou telkens met de missile pod rond te lopen is geen doen.

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^ hihi, ik snap wat je bedoelt, heb veel running riots gehaald op deze manier. die machine gun mag wel iets minder accuraat schieten. :9

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als de beta nog niet via die disk is gedownload...

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :mad: steeds minder mensen spele halo 3 beta heb ik het idee :eek:.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Daar ging ik ook vanuit. ;)

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Valt bij mij wel mee, 20 van de 36 spelen de beta die nu online zijn. Nog steeds 27000 online (wat wel minder is dan normaal op dit tijdstip trouwens).

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zolang je maar met maten online kunt spelen. ;)

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Das zooo frustrerend:emo: Telkens heb ik dan bijna die laser opgeladen en ga ik net iets te vroeg dood:mad: arghhh
    Trouwens als je die warthog stuckt gaat er amper damage af:confused: Vind dat op zijn minst beide shields kapot moeten gaan daardoor:{

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt idd, i.t.t. die mongoose. Als je die mongoose stickt dan is iedereen gelijk dood. Turret moet idd minder schade doen, gaat echt nergens meer over nu.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Net "VIP" gespeeld op Valhalla, en ja hoor. Ze kunnen al uit de map bij het strand, het is ongelovelijk. :{

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Is daar ook ontzettend makkelijk, links bij de rots beetje crouchen en lopen en je bent eruit. Maja als je dat weer in matchmaking moet doen is een ander verhaal... Zo veel heb je er ook niet aan trouwens, misschien alleen als je een sniper ofzow hebt en met VIP om te campen =(

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nou geloof me, met VIP is dat erg handig. Ik werd daar zo pissig omdat hij achter die rots bleef. We konden hem alleen wat damage doen door wat nades, maar ja zn teamgenoten bleven natuurlijk in onze rug spawnen dus dat schoot voor geen meter op...

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tja jongens, dit soort dingen zul je altijd hebben en blijven houden.

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat het nu al ontdenkt wordt, nu kan bungie het misschien nog dichtplakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina