1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja die was juist zo vet, met die turret op die soort balkon brug ding met de banshee ernaast kon je op en heel groot stuk neerkijken en kei goed mensen mollen8) ..... zou ik gaaf vinden als die weer in h3 terug komt jah :)

2. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    10.00 is redelijk vroeg ,als ik online ben doe ik zeker mee! ik sta al in je Friends List

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hehe,nu is het nog rustig kerel.Wees maar blij.
    Aan jouw registratiedatum te zien heb je alvast de hele heisa rond halo2 destijds hier niet meegemaakt.....
    Toen werden ze hier pas goed gek,en dan achteraf maar klagen dat halo 2 destijds sterk gehypt was ,en dit terwijl ze er hier allemaal zelf volop hadden aan meegedaan om die hype op een hoogtepunt te brengen...

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja persoonlijk denk ik ook dat halo 3 zwaar gaat tegenvallen voor veel mensen. Zeker omdat het in mijn ogen gewoon een verlengstuk is van halo 2, en mensen die halo 2 al een aantal jaar spelen zullen hier dan toch ook wel snel op uitgekeken raken lijkt mij. Maarja we zullen zien.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mja, ik heb ook niet gezegd dat halo 3 zwaar gaat tegenvallen,dat is een conclusie die geheel bij jou ligt...
    Mijn stelling ging over hoeveel dit overhypt was op het forum hier.
    Let wel halo ce was de bom destijds,ongeëvenaard qua gameplay én verhaallijn.je werd destijds gedropt in een fantastische wereld waarin je het gevoel kreeg dat enkel jouw tussenkomst de redding van de algehele mensheid kon betekenen.Halo 2 was een logisch vervolg, maar de magie van het eerste deeltje was weg,je kreeg niet dat gevoel dat jij het verschil kon uitmaken tussen de redding of de ondergang van de mensheid,en die eindstrijd met tartarus in het laatste level is er teveel aan kompleet halo onwaardig.
    Maar, bon wat deeltje drie betreft,stel je verwachtingen niet superhoog ,en dan kan je ook niet bedrogen uitkomen.Het concept is nu al ruimschoots bekend,en die magie wat deeltje één betreft kunnen ze toch nooit meer evenaren....

Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  6. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het niet gaat lukken of er moeten nu nog 3 mensen komen=(=(
    Maar we kunnen we ff een gewone game spelen en dan kijken of het wel gaat lukken als een van mijn vrienden custom speelt

Groet Jesse

7. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een custom game dus als je wil mee doen stuur me een bericht via xbox live.

EDIT: shortbull nl je vriendenlijst is vol.

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ah ik verslaap me :mad:

9. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een andere keer heel misschien vanavond nog. Oja je vrienden lijst staat vol dus ik kan je niet toevoegen als vriend=(

Net een super cool potje gespeeld met josuwa. We hadden alleen pistols en toen hadden we een power up gedaan zodat alles 3 x is dus rennen, meppen , springen , leven en dan heb je ook infinitife ammo! Oja het was dan maar wel vijftien seconden ofzo en dat ding moet je dan pakken en hij lag op de active cammo plek dus wij de hele tijd daar gevechten zitten te houden en als je hem had (power up) ging het andere team gelijk schreeuwen van "Verstoppen":+:+:+ want niemand kon je tegen houden tot de vijftien seconden weer om waren:thumbs::thumbs:

10. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog mensen nodig hebt,
    Ik heb nu vakantie dus genoeg tijd \o/

Gamerstag : Major Cottenham

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Yo heb je vanavond de custom game ook nog? Je kan m laten openstaan ofzo.. ;) Maar goed, ik voeg je wel ff toe als je wilt, want ik wil heel graag een custom game doen. :) Vanavond heb ik tijd.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha idd hoeveel delen had halo 2 ookalweer voor de releas? volgens mij rond de 11 als ik het me goed herinner

13. Shizzel

Shizzel Guest

360Only heeft nu ook een tutorial voor een custom game: Klik

Ik heb vanavond wel tijd trouwens ;).

14. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook wel in voor wat custom games

Voeg me maar toe als je me nodig hebt \o/

Gamertag: Marruk

15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook ;) ben nu online

Gamertag: AttendingTiger

16. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel customs

GT: apoks

17. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    party alweer weg ;)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    bij mij zitten er nu een stuk of 25 in de beta en iets van 20 daarvan zitten in een custom game, niemand speelt meer MM bij mij 8)

Ik heb het wel ff gezien met die custom games, ben nu uit elk level geweest, erop, erin, eronder etc. Dus wacht wel weer tot de volledige game :)

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet ook dat jij het ook vond. Mwa beetje raar maar haal ook maar weg.

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina