1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

ViperMike Guest

Was in halo1 ook.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zegt die toch ook :).

Als ik die fight maar kan finishen vind ik het best :9. In langer dan 4 uur :mad:

3. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd die campaign van halo 2 was niet echt een succes maarja die multiplayer heeft alles goed gemaakt

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer van Halo 2 heb ik niet gespeeld. MAar als er een live coop in zat he had dat de singleplayer van Halo 2 kunnen redden denk je ? Want als dat zo is dan zal het ook goed zitten met Halo 3 voor als de campaign flut wordt in het ergste geval!

5. ViperMike

ViperMike Guest

Oja....mijn fout.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Online co-op was zeker een gemis in halo 2 en had de speelduur voor mij sowieso wel verlengt. Spellen met online co-op vind ik sowieso wel geck altijd (gears of war, crackdown). Gelukkig heeft halo 3 wel deze optie idd :)

7. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En misschien ook nog met 4 spelers, dat wordt dan echt vet

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Met 4 spelers is natuurlijk helemaal super:cool:. Alleen hoop ik wel dat legendary hetzelfde is als in halo 1 want dat die tweede persoon niet meer spawnde vond ik een beetje gaar. En met 4 spelers op easy of normal is een beetje oneerlijk tegenover de covenant 8)

9. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 keer masterchief is natuurlijk wel overweldigend:9

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary word nog makkelijker met 4 MC's.
    Ze zeiden wel dat er een SP van 4 spelers komt, met online co-op, maar dat kan ook een gerucht zijn wat ik heb gehoord.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het is idd nog niet zeker dat er 4 player co-op komt. Volgens de modders die de beta hadden onderzocht was dit wel zo. Ook was bij gamekings te zien dat bungie erg luchtig deed over een 2 player co-op alsof dat niets voorstelt. Maar ik ga er pas vannuit als er een officiele bevestiging van is gekomen.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een shooter Co-oppen met 4 man zou voor mij eigenlijk alleen al een rede zijn om het spel te kopen, of het nou Halo op het hoesje heeft staan of niet :D

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Haha idd. Lijkt me geweldig om met 3 vrienden de campaign door te lopen en al die gruntjes overhoop te schieten _O_. Zou een respectabel goedmakertje zijn voor het missen van online co-op in halo 2 :)

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er geen online Co-op in Halo 2 nee ? :eek: Verrek, dat is me eigenlijk nooit opgevallen.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, hoezo, wil jij hiermee zeggen dat je uren nodig gehad hebt om tartarus om te leggen in legendary....
    Het kostte ons welgeteld nog géén kwartier..als je er maar aan denkt om een banshee door die grot mee binnen te sleuren dan was je dat varkentje zó..

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik gooi het voor alle zekerheid maar in een spoiler voor diegene die halo 2 niet hebben uitgespeeld

Tartarus had weinig met finishing the fight the doen. Ik vond het niet eens een eindbaas waardig maja. Ik had het over het hele verhaal. Aangezien deze in 2.30 uur uit te spelen was (sneltste speedrun staat op 2.30).

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kortom halo 2 had niet zo'n moeilijke en lange singleplayer.

Al had ik het idee dat halo 1 veel langer duurde.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat laatste slaat nergens op, er zijn records van Mario games van minder dan een uur. En ik vond het al een speedrun record van Halo 1 voor 2 uur een 15 minuten en zelf 1,5 uur. Dat zegt niks.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon em nooit vermoorden met een banshee :confused:? Ik gebruikte altijd een carbine en een beamrifle, en als sarge schoot (hij schiet 2 en ik dan 1) dan shields down, en ragge maar met carbine. Binne 2 of 3 keer dood (als je het goed doet). Met banshee lukte het nooit wtf :confused:

Ik vond het al jammer dat in H1 geen 4player co-op zat (dat zou Assault on the Control room echt nog een level hoger brengen), en vond het ook jammer van h2 dat het daar niet in zat. Lijkt me erg strak als het er in zit :9

20. Benno

Benno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje waneer komt halo 3 nou eigelijk voledig uit (sorry al het ergens in het forum staat want ik heb het niet volidig af gezogt)

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina