1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, custom armour

    En eerlijk gezegd ziet die helm er niet uit :p
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    dat is een Spiker een soort SMG maar dan een beetje anders :+
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0



    Waauuuww heeyy als je goed kijkt lijkt zie je die hud net als van GRAW. kKjk maar naar die lijntjes. BEst cool.
     
  4. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik heb nergens gelezen dat 't officieel is hoeveel maps er in komen te zitten. Volgens mij is alle info daarvan uit de Beta code, niet?

    Verder over de achievements:
    staat er bij de laatste achievement.

    Ik neem aan dat voor <X> nog een getal in de plaats moet komen (edit: anders is er binnen 1 dag na de release op internet wel uit te vinden hoeveel punten je moet halen per level), maar wat ik me vooral afvraag is: wat is een Campaign meta-game?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  5. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Halo 3 al te pre-orderen bij een nederlandsse/europese site?
    Ik heb een beetje rondgekeken maar de enige sites waar je hem kan pre-orderen zijn amerikaans=useless.
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ze hadden gezegd dat dit een screen van halo2 was 3 maanden voordat halo2 uitkwam had ik ze ook geloofd=(
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, errug triest vergeleken met andere x360 spellen. Tis dat het lekker speelt en daarom wordt het verkocht, maar grafisch is het echt een grap gewoon.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze wel mooi en even though, kheb skett.
    Ik bedoel fok dat gedoe over graphics.

    Ook als zou het Halo 2 zijn, met íets verbetering.. Ik zou hem toch wel kopen!
    Ik vind Halo 2 multiplayer gewoon een van de leukste (zo niet DE leukste) games die er zijn.

    Okay, hij is op sommige vlakken gewoon niet zo goed. Maar wat verwacht iedereen nou van Halo 3 dan? Ze moeten het gewoon Halo houden en dat hebben ze gedaan. Gewoon een vette multiplayer net als in de andere Halo's.
    Altijd leuk om online, of gwoon thuis met vrienden te doen.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    `

    Yep, helemaal gelijk maar goed.

    Voor de echte zeurpietjes :D

    Ik hoop dat je geen 56Kb dowload hebt want anders mag je hier ook nog even kijken (als je durft....)

    super grote resolutie ingame pics :)



    Klik ze eens aan en maak zn dan ook nog ff grote als je bezig bent
    (deze screens zijn net gepost op Bungie maar komen uit mei 2007 :thumbs::thumbs:)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  11. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja net zo mooi, die wraith heeft net zo veel details in z'n armour echt supermooi :D
    Dat valt vaak niet op tijdens spelen, vooral als je hoge helderheid hebt, maar tis echt net zo gedetailleerd :D
    *fanboyish :p *
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei dat omdat dat tenminste echt ingame is..(dus alsof je het zelf speelt) die plaatjes die jij laat zien vind ik niet ingame..
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel ingame hoor, de zelfde soort screens als de screen die jij bedoelde. En ga nou niet uit van de screens mensen, jullie kafferen de game al uit voordat hij in volle glorie door jullie bekeken is. Al kan je altijd nog beter negatief er tegenaan kijken dan te positief, dan valt het altijd mee ;).
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn jullie zeurpieten zeg....
    DIt misschien goed materiaal voor meneer??

    Van dezelfde batch met ingame HUD |:-

    Succes om de verschillen te zoeken want die vind je niet :lol::lol:

    p.s. Dit is dus van een build van MEI.... alweer ruim 2 maanden oud dus...
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap gewoon niet waarom het verschil tussen halo2 en halo1 (die beide op xbox1 uitkwamen) zoveel groter lijkt te zijn dan het verschil tussen halo2 en halo3, die voor de xbox360 wordt gemaakt.
    Ik zeg dit ook naar aanleiding van mijn ervaringen van de beta..

    Ik bedoel dit moet het spel worden waar mensen een xbox360 voor kopen. En tot nu toe zien we een update van halo2..
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay>>>>>>>>>>>Graphics



    :b: je snapt het wel denk ik
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik snap het wel, maar zelfs de gameplay van de beta vond ik tegenvallen, er zijn wel wat kleine dingetjes verandert maar gewoon niet zoals ik had gehoopt.:'-(
    Verder vallen de maps me ook wel zwaar tegen maar goed, komen vast nog wel wat kleinere maps bij
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    High ground is inderdaad een crime. Als je een beetje fatsoenlijk team hebt en je begint op het strand kun je nooit verliezen...
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ik weet het niet hoor maar ik vind die graphics goed genoeg. Wat ik allemaal van die Beta gezien heb vond ik prachtig.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie de graphics in mn aangeleverde pics blijven afdoen als een "update van H2" laat ik het hier maar bij zitten..... :emo:

    Ga sparen voor een fatsoenlijke tv/computer scherm waar de kleuren/resoluties etc. wel goed op getoond worden want een fatsoenlijke discussie is echt niet te doen met zo'n kortzichtige visie...... =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina