1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG wat ik nu net tegen kom:




    Monday, July 2 12:00 AM ET

    Bungie Dumps AI for Cheap Human Intelligence in Halo 3
    By Brian Briggs

    Redmond, WA - Dissatisfied with the artificial intelligence engine on Halo 3, developers at Bungie Studios have decided to outsource the game's AI for cheap offshore human intelligence.

    "We just couldn't get the AI where we wanted it," said Bungie lead developer, Kenneth Malek. "We decided it would be cheaper to hire real people to play the Covenant in the game, instead of paying expensive programmers to redo the AI. It'll be a unique gaming experience for everyone involved."

    To cope with the massive amount of NPC players needed, Bungie will recruit players from all over the world. "We'll have people from India, China, Bangladesh, just about everywhere there's poor people," said Malek. "We figure with eight million people working eighteen hour shifts, that we can satisfy our needs."

    Malek also explained that while the story line will remain the same, introducing human intelligence into the game will give it infinite replayability. "One time the best enemy character you face may be controlled by Habibul Ashraful from Bangladesh, who only has three fingers, and the next time it may be Li Ming, who farms gold in World of Warcraft."

    Gamers were intrigued by the possibilities of gaming against other humans in a non-PvP environment. Fernando Hoobler from Omaha, Nebraska said, "This will be kick-ass. Not only will I be destroying the Covenant, but I'll be virtually blowing up foreigners too."

    Because of the change, players will need an Internet connection to play the stand-alone version of the game. Also, the change will delay the release of the game until October 28th, but a Bungie representative said "the wait will be worth it."

    bron

    Lijkt mij pure klets dit? Schijnt dat er op halo.bungie.org ook het een en ander staat hier over....
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, moest best lachen om het getal van '8 miljoen'. Absoluut nep dus. Zoveel games gaan er nog niet eens over de toonbank, dus ze zouden veels teveel geld verliezen als ze iedere 'werknemer' bijvoorbeeld 5 dollar zouden moeten betalen.

    Sowieso moet je maar eens kijken naar de berichten die Bungie officieel naar buiten heeft gebracht. Zoals het bericht dat de game nagenoeg af is en er niks meer aan toegevoegd hoeft te worden. ;)
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    lijkt je dat werkelijk klets?? no shit :thumbs:_O_
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, ik dacht dat het echt was, totdat jullie het zeiden :x
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje racistisch vind je niet ? Maar die amerikanen denken altijd dat ze de grootste zijn ;).
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, amerikanen zijn echt dom!

    Ze zeiden eens tegen mij: 'You foreign bitch!'

    Of iets in die geest.

    Ik: 'You're foreign too, biatch!'

    Wist gelijk niet meer wat die moest zeggen! :9

    Voor diegene die hem niet snappen, lees hem maar 2x..
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk issie toch niet :+
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zulke dingen kreeg ik dagelijks te horen, echt een raar volkje die yanks :)
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is iedereen een buitenlanders, op de hele planeet.. :9

    Ligt er alleen aan vanuit welk perspectief je kijkt :)

    Maar heb vaker echt toffe amerikanen, dan van die pussy's die me uitschelden. Die kom ik eigenlijk nooit meer tegen :'-(
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    *kwijl*
    [​IMG]
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet waar iedereen mee bezig is... maar hier staat een dikke vette ingame screenhot van Halo 3 en anderen zitten gewoon vrolijk in het Need for Speed Carbon topic te posten. :p Menseeeee!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, wat boeit een shot die we eigenlijk al eerder hebben gezien maar dan met een andere achtergrond? ;)
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Aandacht te kort? Screen is wel dope, maar niet echt iets om voor te posten...
    Maar ik zal wel aardig zijn en je aandacht geven :b:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Holy COW ... dit is toch anders dan de beta :eek: (dit is trouwens ingame)
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als dit echt in-game is dan is het GOW kwaliteit. En dat kan toch niet ? Want Bungie had volgens mij zelf ook toegegeven dat Halo niet zo mooi gaat worden als GOW.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijs zeker bruutjes. Dit is van de singleplayer.
    Wat zit iedereen toch altijd met GoW graphics? Ja ok het zag er fokking bruut uit, maar als elk spel wordt zoals GoW dan is t zwaar verlept. De online gameplay van die game is zwaar verneukt. Ze hebben vet veel aandacht aan de graphics besteed, maar de gameplay zelf slaan ze dan ff over ofzo.
    Vet veel glitches, host voordeel noem mar op!

    Mgoed deze screen ziet er wel uber bruut uit. En dat op 720p :)
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dus door één screenshot is het al even mooi als Gears of War? Dat wordt eerst maar eens afwachten.
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Toegegeven, ze lijken wel een beetje op elkaar ja.... Maar het ziet er wel ontzettend vet uit! :D
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    t ziet er idd heel vet uit.
    maar bungie zei dat de multiplayer nooit echt zo mooi is als de singleplayer
    maar dit vind ik wel een heel groot verschil.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina