1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    1, 3, 4, 6, 7 wisten wel al. :+
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De rest niet dan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2007
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen van 2 wist ik niks, wel lache zo'n sniper 8)
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Is die Sniper Rifle een totaal ander wapen of is het de Sniper die we kennen uit de Beta?
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat wapen was puur om te testen en komt dus niet in de game :) . Bovendien lijkt 5 me erg sterk. Waarschijnlijk verkeerd begrepen. Bungie heeft wel gezegd dat Halo bestaat uit het combineren van wapens, granaten of voertuigen (weet ik niet echt meer) en melee. Misschien dat ze zo aannamen dat het 1/3 was.
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al gepost was maar ik doe het toch :p

    Dit komt uit het UK magazine XBox 360 World (bevat veel info over de SP campaign en de multiplayer)


    - Vis Effects (black glow, team glow, white glow)


    Dit lijkt me echt leuk nu hoef je armour niet meer helemaal rood of blauw te worden. Maar je krijgt wel zo een mooie rode of blauwe gloed over je pak. Lijkt me erg mooi om te zien vooral 's avonds.

    En het lijkt mij dat coop 4 players wel echt eraan zit te komen als de UK magazine XBox 360 World het zegt :D. WOHHOOOO !!!!
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Dat lijkt me echt zoooo vet :p En dat met die Halo3 Campaign 12 stukken? hopelijk dan niet 30min per stuk ofzo want dan is The Darkness nog langer :p
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah nice Zombie haha, dat speelde ik best vaak in Halo 2 goed nieuws aleen ben ik nu wel een beetje gespoiled door die namen van de Single Player Levels :+
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gelukkig zit er een co-op voor vier spelers in. Geweldig gewoon!
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, ja, net daarom heb ik nu een tv met 106 cm scherm gekocht.\o/

    Edit:niet alleen voor dat , maar het is mooi meegenomen en moet je niet meer op dat kleine vierkantje liggen staren,nu kunnen we het alvast wat groter bekijken ...
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    aaahhh daar had ik geen rekeningg mee gehouden sorry dude. Ik hoop dat de anderen niet meer gespoiled worden nu. En ØniL!nk wat gebeurde er als je een zombie werd in Halo 2, verander je dan in zo een flood wezen ?
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nee, Zombie was een zelfbedachte gamemode in Halo 2. Dit heb ik erg vaak gespeeld en iedereen werkte ook altijd perfect mee.
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Treu
     
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker gelukkig, kan ik vast gaan sparen voor meer controllers:9
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die 4 player co-op is nog steeds niet officieel bevestigd. De kans is wel redelijk groot dat dit er idd in komt.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter van wel, Ik hoopte al vanaf dag 1 dat die er in zou zitten :9

    Trouwens Phantom, was al een keer gepost maar dat was wel lang geleden, dus zijn vast zat mensen die dit hebben gemist ;)
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen kijkt hier elke 30 min.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar doelde die toch ook niet op...alles wordt hier tig keer gepost elke keer als het een beetje nieuws is...boeie ;)

    Nog ff over die 4 player co-op live mode. Ik denk zelf dat het er wel inkomt, al is het alleen maar als goedmakertje voor het ontbreken ervan in halo 2 :). Ook laat bungie wel merken in een aantal interviews dat ze 2 players best weinig vinden (zoals bij gamekings en ign dacht ik). Met 4 spelers over live de campaign uitspelen lijkt me erg geck, online co-op vind ik tegenwoordig eigenlijk wel een must bij dit soort spellen (voor mij persoonlijk dan).

    Uit die namen van de singleplayer levels wordt net iets te veel duidelijk vind ik :'-(
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hmm, hopelijk gooien ze er later dan nog de beste multiplayer maps uit halo 2 bij zoals lockout:mad: Vond de maps bij de beta eerlijk gezegt beetje tegenvallen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina