1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel gaat dat eigenlijk kosten?

    100 euro toch? Die Helm lijkt me wel leuk trouwens.
     
  2. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeso weet de Arbiter dat de Ark op aarde is?! De positie is officieel toch nog niet bekend, toch? En net zei iemand dat MC naar de aarde ging om de ark te verdedigen, maar hij achtervolgd toch gewoon Truth.
    Come to think about it, waarom gaat Truth eigenlijk naar de aarde. is dat dan omdat daar de Ark is.. I'm confused..
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je nou zelf?

    EDIT: Wacht tot 26 Sep. Als ik jou was zou ik niet teveel lezen. Anders is de single player minder leuk (persoonlijk)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  4. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de edit
     
  5. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe weten jullie dan al wat er op 26 Sept gaat gebeuren? Staat dat in een van die boeken ofzo, ik kon namelijk niet uit de verhaallijn opmerken dat The ark op aarde was...
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar de filmjes en de titles van de Single Player.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond die van Halo 2 écht niet oninteressant hoor. Nja, je betaalt een paar euro extra voor een bonus dvd, een mooiere box en wat extra gedrukt materiaal. Ik heb het er wel voor over, die 100 euro Master Chief helmet vind ik dan weer iets té.

    Niet duidelijk, ach kom op man! 8)

    343 Guilty Spark vertelt op het einde van Halo 2 dat de Ark de sleutel is om alle Halo's op afstand te activeren. Dan vraagt er iemand waar de Ark is en het eerstvolgende shot is een overview van de Aarde. Echt subtiel doet Bungie niet. :cool:
     
  8. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit valt dan onder de categorie: iedereen (/velen) weten het wel, maar officieel is 't niet. Toch?
    Persoonlijk ben ik er 100% van overtuigd dat The Ark op aarde is, maar hé, da's mijn mening ook maar... 8)

    Ik zie 't 26 september (@ Dark Aldo: als Halo 3 in Europa uitkomt dus) wel.
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe ,dat klopt, maar het wil nog altijd niet zeggen wat de ark precies is....
    Voor mij is de ark een verplaatsbaar unit om de halo ringen te besturen dat in een tempelcomplex in de woestijn gelegen is, en dat tempelcomplex fungeert als een overlevingscel als men de halo's activeert.
    Nu valt het af te wachten waar bungie precies naar toe wil, maar als je het mij vraagt zal de masterchief na een lange strijd op aarde dan toch uiteindelijk de ruimte moeten induiken om die activeringsunit uit de handen van de covenant te houden,want hoewel je met dit mechanisme de halo's in één klap kan neutraliseren, kan je dit dan terug gebruiken om ze in één keer te activeren en laten detoneren,dus moet dit zover mogelijk van aarde gebeuren en daarna moet deze unit vernietigd worden.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Volgens mij heeft Bungie in een weekly update na de E3 2006 bevestigd dat je wel degelijk de Ark zag in de anouncement trailer.

    Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Want het boek Ghosts of Onyx gaat over zo'n overlevingscel en die ligt op de planeet Onyx. De Forerunner hadden het over hun Sword and Shield. Halo was hun wapen, en Onyx hun shield om te verbergen. Doordat Halo in staat van activering was, werd die overlevingscel van Onyx springlevend en kwamen er Sentinels vrij. Op Aarde is dat niet gebeurd. Op Onyx zat een timer en hij is nu gesloten.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep dat is een feit maar óók een feit is dat het in het boek om de planeet onyx gaat

    Maar nu hebben we het over de planeet aarde.Het beeld wordt duidelijker aangezien op onyx de timer is gesloten,en onyx zowat is weggevaagd uit de verdediging van de humans aangezien ze zijn geglassed,dit wil dus zeggen dat de unit op aarde de hoogste prioriteit heeft wat er met de halo-ringen moet gebeuren,zelfs nog indien de systemen op onyx terug in werking zouden treden blijft het systeem vanop aarde de beslissende factor.Maar indien die unit niet verplaatsbaar mocht zijn zou het betekenen dat het héle gevecht om dat woestijncomplex draait en zou men eigenlijk één groot eentonig level om dat hele complex creëren.En nét daarom moet de masterchief terug de ruimte in hoppend van planeet tot planeet om buiten bereik van de haloringen te komen , om daar de unit te kunnen vernietigen,Aangezien het vernietigen hiervan binnen bereik misschien wel catastrofale gevolgen zou kunnen opleveren.Geef toe dat in de eerste twee halo-delen de masterchief altijd de aanvallende partij was, en als hij nu de verdedigende partij zou zijn die op de vlucht is naar een uithoek van ons universum om datgene te vernietigen op een moment dat het géén kwaad meer kan en alzo de covenant te beletten het hele sterrestelsel te vernietigen , hunzelf inbegrepen .....
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, oké, vooruit, jij wint. ;)
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mja de Ark lijkt me niet echt verplaatsbaar hoor Svennies. Behalve dat het de Halo's activeert is het net zoals de matrix zegt, ook een schild. (Bijna) al het leven in het heelal wordt vernietigd, behalve dat in de Ark.
     
  14. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik heb halo 2 gisteren weer eens uitgespeeld. En het verbaasd me dat jullie zo veel weten, ik snap de basis van het verhaal wel maar de rest echt niet. Wat zijn bv. forerunners en waarom gaat Truth naar de aarde?!?!
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als je echt goed alles opneemt van het hele Halo gebeuren dan zul je ook veel meer te weten komen. En veel infromatie komt ook van buiten het spel, denk hierbij aan boeken, waar de Halo serie op gebasseerd is, of strips, de graphic novel...enz...enz.
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    De Halo games zijn niet op de Halo boeken gebasseerd. Het zijn twee dingen die eigenlijk naast elkaar lopen. In de boeken worden vaak ook dingen besproken buiten de tijd van de games.
     
  17. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn forerunners nou :p
    ?
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt ze zien als de mysterieuze makers van de Halo ringen.

    Edit: Hier meer info.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  19. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, maar in de tekst staat nergens waarvoor de Forerunners ze dan gemaakt hebben. Ze lijken me namelijk niet een geweldadig, terwijl halo toch echt een wapen is?
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Om de Flood te stoppen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina