1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind het een beetje jammer voor de BR van Halo 3. Want hij is nu echt zwak nu moet je 4 keer op iemands hoofd schieten. de munitie is ook verminderd. Bij Halo 2 was ie echt sterk maar niet alleen dat je BxR's en doubleshots kon doen maar de acuraate vermogen van het wapen was echt fenomenaal en het was ook lekker te schieten. sommige mensen vonden dat de BR in Halo 2 het verknalde want de meeste gingen rechtstreeks naar de Battleriffle. want het was een hele sterke wapen. Ik vind het zelf niet zo want dat dual wielden is echt iritant Plasma rifle plus smg. Is dikke killing spree. als zo'n dude rechtstreeks op je afkomt ben je in no time je shield kwijt. Maar met de sniper en de Carbine is het helemaal geweldig. Wat ik heb gemerkt bij de beta dat je met de snipe veel makkelijker No-scopes kan maken en met de carbine dikke doublez en Triplez kon maken.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  3. fetEX

    fetEX Guest

    hmm ik ben niet al te blij met het zien van die nieuwe granaat! drie vond ik eigenlijk al aan de hoge kant maar in de beta ben ik hier toch wel aan gewend geraakt. 4 granaten is echt veels en veels te veel! je hebt in sommige situaties gewoon de tijd niet om 3x van nate te switchen.

    gelukkig ziet die map editor optie erin e.d. zodat je niet per se hoeft te spelen met 4 nates! ik zie het namelijk niet snel gebeuren dat je dadelijk met 4 nates op zak kan lopen op toernooien.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is wel geinig gedaan maar er zit een wereld van verschil tussen halo wars en halo 3 dus combineren levert op zich vrij weinig op.
     
  5. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey heel goed gedaan. Vind die epische muziek er goed bij passen, niceee!
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    echt heel mooi, die muziek die past echt bij het beeld, en vooral die climax op het einde vond ik vet gedaan
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    Jongens ik heb al die filmpjes niet bekeken en zo en ook niet echt reacties bekeken maar is die vierde granaat niet gewoon een apparaatje dat de radar stopt bij de vijanden in een bepaald gebied?
     
  8. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn beide trailers door dezelfde studio gemaakt en is de art nagenoeg hetzelfde. Het is niet zozeer een halo 3 trailer meer een halo universe trailer ;)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ensemble Studios heeft een groot aandeel bij halo wars. Hij presenteerde het als een halo 3 trailer. Aangezien halo 3 een FPS is en halo wars een RTS zijn de verschillen aanzienlijk. Maja, de trailer was wel geck though :)
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, er zijn nu ongeveer 43095809 verschillende 'epische' trailermixjes te vinden van alle halo 3 content... Kan niet zeggen dat ik deze er uit vind springen.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ MazeWing; Tof gedaan dude! :)
    Als er nog niks bekend zou zijn had dit wel mooi geweest voor speculaties over Halo 3, Met overlevende Spartans enzo. :cool: Nice filmpje en goeie muziek erbij gekozen:thumbs:

    Maak maar ff een betere :cool:
     
  12. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    waardeloze filmpjes met rock muziek die absoluut niet past bij de beelden, dat soort trailers zijn er zat ja. Zou het niet echt episch willen noemen......
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @MazeWing, netjes gedaan man! :thumbs:
    Erg leuk.
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is moet de Radar jammer, waar jij het over hebt, een item zijn net als het bubble shield e.d. Dit zal dus niet in de vorm van een granaat komen denk ik. Waarschijnlijk is die vierde granaat een soort flashbang.
     
  15. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zich best blij dat ik de beta niet heb gespeeld. Nu komt Halo meer als een verassing, en door het uitstellen van die andere grote titel van R* heb ik lkkr veel tijd om dat te spelen.

    Anyway, een flashbang in Halo? Is dat niet een beetje.. te sloom voor Halo..
     
  16. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    achja de tijd zal het leren
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    komt omdat de kit pas maandag verkocht had mogen worden, denk dan ook dat de site pas maandag bereikbaar is ;)
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor 'kit' ??
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pre order kit voor de Limited Edition van halo 3 waar het al 3 pagina's over gaat :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina