1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ook gehaald net :)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag ook m'n pre-order kitje opgehaald. :) Ben benieuwd of we dit jaar een faceplate kunnen scoren op de Gameplay met dat shirt :cool:
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zou wel vet zijn, je weet aan wie je de Faceplate kunt overdragen! 8)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    aan mij?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga denk ook maar voor de L/E i.p.v die legendary hijs me wat té dat hoofd blabla :p vind zo'n metalen hoesje vetter.
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    En wat als je de LE al hebt besteld online? Krijg je dan toch nog dat pakket met t-shirt?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk het niet, volgens mij geldt dit alleen bij offline shops. Ik heb de Legendary Edition als pre-order staan. Dat T-shirt kan ik ook krijgen zonder pre-order kit en een metal case boeit me ook niet. Die Legendary Edition is gewoon een must voor de echte Halo-gamer! :)
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die Legendary set is gewoon voor mensen die teveel voor een game willen betalen. :)
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vind ik niet. Het kost me €99,- en dat scheelt niet zo heel veel met de gewonen, maar je krijgt er wel veel voor terug. Een vette helm als gadget en iets van 6 discs met allerlei extra's. Ik vind het wel meevallen, maar het is dat het me nu minder kost want als het gewoon €130,- was geweest had ik misschien voor die andere versie gegaan. Toch blijf ik erbij dat de Legendary Edtion echt iets is voor dé Halo-gamer!
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Halte mal die Luft an bitte :cool:. Ik vind hem gewoon vet, en hij is wat prijzig maar het is éénmalig en heb geen zin dat ik er spijt van krijg omdat ik zo nodig de normale editie moest. Ik hoop alleen maar dat zuiderpark hem kan leveren :eek: En lethal en ik zijn nou eenmaal verzamelaars en dan krijg je dat, maja fok it :9
     
  11. fetEX

    fetEX Guest

    daar zeg je zoiets raaks man! dat is voor de mensen die echt te veel geld hebben of hun geld alleen maar aan games uitgeven.
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn er helemaal geen singleplayer beelden opgenomen terwijl er 150 mensen van de pers de kans kregen om de sp te spelen :/ ?
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat bungie dat niet toestond? Ik weet het niet maar al waren ze er dan zou ik ze niet hebben bekeken, de story-mode moet iets speciaals worden en het gevoel van verstelt staan bij de first look draagt daar zeker aan bij..
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb jij zelf gedaan aan die trailer?

    Tering wat is deze vet zeg niet normaal. En die muziek
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de soundtracks van Halo 3 kan vinden?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb Halo 3 wel al geruime tijd gereserveerd staan bij Replay maar heb van hen nog niks te horen gekregen over een pre-order kit van de LE :eek: Ga morgen wel ff navraag doen want ik wil wel zeker weten dat ik een LE heb, anders bestel ik hem wel elders.
     
  17. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn mooie T-shirt
     
  18. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik er zelf aan gedaan heb. Men neme het halo 3 tv trailer filmpje + the halo wars trailer filmpje, men zet er goede muziek achter en men gaat knippen om het te krijgen zodat het allemaal mooi past ;) dat heb ik dus gedaan, niet meer en niet minder :)
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Een stuk of twee pagina's terug staat een link naar de soundtrack. :{ En als je het over meerdere hebt: Alsof die nu al uit zijn.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst de nieuwe trailers van Halo 3 gedownload via Xbox Live en denk dat ik een van de weinigen ben die zwaar teleurgesteld is. =(
    Het ziet er allemaal lelijk uit en lijkt meer Halo 2.2 dan een helemaal nieuw deel.
    Deel 1 vond ik geweldig (was dan ook mijn eerste Xbox spel), deel 2 al een stuk minder en deze haal ik denk ik pas als het in de budgetbak ligt. Of er moeten al filmpjes komen die iets nieuws laten zien. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina