1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze kit gister gekocht, kon hem al mee krijgen bij de free recordshop!
     
  2. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Limited edition pre-orderkit!
    Trouwens, welke T-shirt?
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een t-shirt bij het pro-order kit met op de voorkant: Halo 3 en op de achterkant in witte letters Finish the Fight en een xbox 360 logo erop
     
  4. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Lekker dan, kitje is hier nog niet te krijgen en Intertoys krijgt hem ook niet binnen. Voor de rest is hier alleen nog een Top1Toys, maar die heeft nog een November issue van een onbekend gamesblad liggen, dus die krijgt het vast ook niet binnen :mad:.
     
  6. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon de Halo 2 soundtracks anders geruime tijd voor de release downloaden hoor :confused:

    Maar bedankt voor je info.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Je bent niet goed :):
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Replay hadden ze de pre-order kitjes ook nog niet, wisten ook niet zeker of ze ze gingen krijgen. Wel hadden ze sowieso al heel veel LE's besteld en maar heel weinig normale edities, omdat ze verwachten dat de meeste mensen die um al gereserveerd hebben staan toch wel de LE zullen willen. Ze kregen ook best een aardig aantal Legendary's binnen.
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe meningen verschillen, gelukkig komt er nog genoeg uit dat wel leuk/interessant is. :thumbs:
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon normale versie halen natuurlijk, zo heilig ist nu ook weer niet, of lopen jullie daadwerkelijk met zo'n T-shirt rond en zijn jullie bang dat i overal is uitverkocht ofzo? Zoiets wordt met bakken ingekocht.
     
  12. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Een limited edition vind ik voor zo weinig geld extra toch wel leuker dan de normale. De legendary versie is me daarentegen te duur. Toen men eerst zei dat dat ding 100 euro ging kosten wilde ik hem wel hebben, maar 120 is me te veel.
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vreemd vind is dat je 65 euro daarna nog moet betalen :/? Ik d8 dat limited editions altijd 70 euro kosten. Maar Halo 3 l.e. heeft in tegenstelling tot Gow l.e. wel exclusieve themes en gamerpics ;). En t-shirt zit me echt lekker, als het een amerikaanse maat is dan past het mij altijd... niet zo vreemd eigenlijk lol.
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ben volledig met je eens man :emo:
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb ook maar ff zo'n kit gehaald, vind het shirt wel geinig, die Limited hoef ik nie, heb de legendary al :)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    €10,- voor zo'n T-shirt is opzich niet duur, maar het is alleen maar maat Large wat ik zo hoorde. Ik ga deze binnenkort even regelen in maat XL:
    [​IMG]
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben bijna 2 meter en ik pas hem, dus XL is wel erg groot hoor. Hij zit niet zo ruim als mijn andere shirts maar zo vaak zal ik hem toch niet dragen.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoorde vandaag in een gameshop dat ze via de leverancier van Microsoft maar 22 pre-order kitjes voor de LE konden krijgen.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, ik ook niet. Maar Large past me nooit en nee dat heeft niks met vet te maken! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina