1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Welke gameshop? Bij de free record bij ons stonden er zat en er zullen er ook nog wel genoeg bijkomen denk ik.

    @lethal, dan ben je gewoon scheef :cool: Ik hem ook altijd ruime shirts, zit veel chiller :)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, scheef. Ik ben gewoon een wat breedere gamer! 8) Maar goed, zo'n kit met T-shirt is wel leuk voor de heb! *)
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt je 10 euro toch terug zodra je het spel koopt (gaat van de prijs af...)?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup

    Je betaald dan 65 euro. De pre order kit gaat uit van een LE van 75 euro. Dus ik zou gewoon een ANWB pas meenemen of een VIG pas zodat je 10% korting hebt.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig:thumbs: Om anders 10 euro te betalen voor een preorder zou raar zijn.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, die VIG kaart neem ik ook mee, scheelt je toch 7,50 ofzo O-)
     
  7. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al echte ingame beelden te zien behalve dan de e3 trailer van de single player?
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaahhh dat wist ik niet :D. Dus met zo een anwb pas kan je gewoon 10% korting krijgen? Erg handig hoor. En lukt dat ook met al die andere producten van Freerecord shop trouwens ?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alleen op games 10% korting, hardward etc. niet:)
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    www.gamekings.tv was er onlangs wel een trip, ook wel andere sites,

    maar van deze weet ik het uit m'n hoofd, alleen wat ik niet meer weet is of je ook in-game beelden tezien kreeg, je moet maar even kijken
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkerrr dan ga ik hem zeker gebruiken thankss :b:
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Wat je zegt klopt, deze items staan los van de grenates. Ik heb idd al wat gehoort over een flashbang, de tijd zal het leren. En over al die hebben dingetjes van Halo heb ik echt helemaal niks mee. Zelfs die helm lijkt me irritand, het idee dat het een uur duurd om je cd eruit te halen en het feit dat je hem niet op kan zetten om je zusje bang te maken frusteerd me zo erg dat ik dat ding gewoon niet kan hebben.
     
  13. fetEX

    fetEX Guest

    nooi een flashbang in halo? ik mag toch hopen van niet. bungie is altijd erg orgineel geweest, en dat moeten ze blijven. flashbang is ZOOOO CS.
    en dat is halo nog niet bijna
     
  14. White Dragon

    White Dragon Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelfs 10% korting gekregen op mijn pre-order kitje met de anwb pas \o/.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En een Frag Grenade wordt ook alleen in Halo gebruikt? Sowieso heeft die flashbang een andere naam en wordt het in de boeken verder beschreven dus het is ook niet 'zomaar' een flashbang voor zover dat mogelijk is. Al zou het dat zijn is het nog niet erg.
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ffe nog een paar laatste vragen mij hierover :p. Wat als je 2 spellen op 1 bon hebt staan, krijg je dan wel voor allebei korting ervoor ? En hoe vaak mag je die anwb pas gebruiken ?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  17. White Dragon

    White Dragon Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt gewoon altijd korting met de ANWB pas, er zit geen maximum aan.

    Toch altijd wel handig mocht de FRS een keer een game goedkoop hebben.


    De Legendary Edition is met ANWB pas waarschijnlijk zelfs maar €91,-, de verkoper zei tenminste dat de gewone prijs €100,- zou worden.
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Niceee jammer dat ik het niet eerder geweten had anders had ik de spellen altijd bij FRS gekocht :).
     
  19. fetEX

    fetEX Guest

    nee het is idd een monster!!! flashbang!8)8)8)
    woow zo goed van ze bedacht een de konings boven de flashbangs, hij flasht mensen en hij bengt. dat is wel niet zo ''niet zomaar''
    en jawel dat zou wel erg zijn dat vernaaid het halo gevoel
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar de hell heb je het over? :{ Als je doelt op de naam: Het is niet zo dat alleen organismen een naam kunnen hebben hoor. En wat ik met dat 'niet zomaar' bedoelde is dat een plasma granaat bijvoorbeeld ook een soort van eigen identiteit heeft gekregen door heel het plasma gebeuren. Het is maar net hoe je zo'n ding styled, noemt en hoe de ontploffing of het effect ervan tot uiting komt. Een explosie van een frag grenade en een plasma grenade zijn heel anders, terwijl het principe toch echt hetzelfde is (een grote knal die schade aanricht). Van een doorsnee flashbang is dus ook wel wat meer Covenant achtigs te maken als het moet.

    Maar dat het de Halo feeling vernaaid is gewoon puur overdrijven. De frag grenade is ook niks bijzonders en daar hoor je ook niemand over. Bovendien is het niet eens zeker dat hij erin komt. We hebben er totaal niks van gezien. Dus laten we rustig afwachten in plaats van onnodige paniek te zaaien over een totaal oninteressante discussie imo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina