1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mn vig card kwijt -.- zou dat ding trouwens wel werken want die pre order is maar 10 euro toch?
     
  2. fetEX

    fetEX Guest


    fool
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Op die Pre-order kit zal het niet werken, ik gebruik die kaart als ik de game zelf koop dan lukt het wel. Mischien moet je ff bellen naar service van PU ofzo als ze dat hebben, vragen voor een nieuwe kaart.
     
  4. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die andere Halo 3 event verslag van Amsterdam nou uit (A)?
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je jouw post dan even in fatsoenlijk Nederlands uit wilt leggen kan ik er misschien ook fatsoenlijk op reageren. Als jouw post niet serieus was had je dat wat beter mogen over laten komen. Ik snap jouw punt totaal niet nu. Het lijkt me dat ik er nog enigszins inhoudelijk op probeer te reageren en een discussie aan wil gaan, maar dan moet je alsjeblieft niet zo zwak overgaan tot een persoonlijke aanval. :{ Bovendien, als het grappig of niet serieus bedoelt was: Poging mislukt.
     
  6. fetEX

    fetEX Guest

    O' really?
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kap is met nutteloos posten.. :thumbs:
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wat is de 'meta-game' waar achievements voor te verdienen zijn?
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Metagame - In solo of co-op mode. De score is gebasseerd op prestaties en actieve verborgen schedels.

    Bron: GamesGuide
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    woehoe 3x halo3 preorders. meteen de laatste. kerel achter mij boos. :D
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Haha, doe je goed
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ter verduidelijking: Prestaties als in kills en stijl. Dus met een headshot verdien je wat meer punten dan met een 'gewone' kill. Voegt ook wat rivaliteit toe aan de co-op en dat is opzich ook wel erg leuk. :)
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Inderdaad! Oke, puur en alleen headshots maken dus :9 Komt goed
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kan een Halo 1&2 kenner mij even vertellen of deze samenvatting van Halo 1 en 2 correct en goed is?
    Hier
    Aan het einde even op Volgende pagina voor Halo 2 samenvatting klikken.

    Heb namelijk alleen Halo 2, en die speel ik alleen multiplayer als maten van me langskomen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2007
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    1 en 2, alleen moet je wel op volgende klikken voor de volgende pagina ;)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    "Een tijdje later komt de Master Chief 343 Guilty Spark tegen, een soort zwevend voetbal-vormig computertje. Hij weet hoe de ring vernietigd kan worden, dus helpt hij de Master Chief. Nadat Spartan 117 zich een weg heeft gehakt door de Flood, en bijna de ring wil vernietigen grijpt Cortana in. Het blijkt dat 343 Guilty Spark alleen de Flood wil vernietigen, maar op een hele verkeerde manier..."

    Dit stukje klopt niet helemaal. 343 Guilty spark wilt niet de ring vernietigen maar de flood en al het leven daarop.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ook niet helemaal juist. Guilty Spark weet hoe de Halo's te gebruiken, en ze te gebruiken om al het voedsel van de Flood te vernietigen, dus al het leven in het Universum. Alleen zo kan de Flood gestopt worden.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarvoor moet hij een reclaimer hebben en dat is de MC woei.
    Je kunt beter gwoon h1 en h2 spelen, op easy en door alles heen rennen om zo nog de verhaal te ... ontdekken? Want de samenvattingen zijn wel erg dun en laat niet echt zien wat er aan de hand is...

    Vincent, ik vind het grappig :+
     
  20. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- haha natuurlijk, daar had ik niet aan gedacht :p Terwijl ik het nog wel op precies die manier ook gewoon bij de GoW pre-order deed -.- Ik ga eerst nog maar ff zoeken naar mn kaart, ik ben hem wel kwijt, maar ik weet dat ie niet echt weg is zeg maar, zal wel ergens in de ongelooflijke puinhoop in mn kamer liggen :p Bedankt voor de tip in ieder geval ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina