1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    what's funny? :D
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En ook dat klopt niet, want 343 Guilty Spark wil al het leven vernietigen, zodat de Flood zich niet meer kan voeden. :b:
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    heet jij vincent dan?

    Als dat zo is, heb ik het niet tege jou :9
     
  4. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    De halo3premiere.nl site is live maar volgens mij werkt hij niet helemaal lekker, bij het gedeelte waar je moet invullen waarom jij naar de premiere wil kan je maar 12 karakters invullen, is een beetje weinig om een zin te vormen lol . Heeft iedereen dit probleem ?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Welke streepjescode nummer, ik zie er 2. Eentje met 7 nummers, een - en 4 letters en ik heb er een onder die streepjes met 10 nummers groot en 2 nummers klein links en rechts.
     
  6. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    de onderste lijkt me met 12 cijfers ;)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Bedankt! O-)

    Alleen bij de vraag; Waarom mag jij niet ontbreken op de exclusieve Halo 3 Première?
    kan je maar een klein stukje invullen, niet eens typen dat je een grote halo fan bent ;(
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  8. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik dus ook klq777 erg vaag
     
  9. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een mail naar de admin van de website gestuurd, om te vragen of dat klopt, als ik meer weet horen jullie het.
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik had daar gewoon ingevuld: Wat denk je zelf? :9
     
  11. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    knap dat je dat kan invullen als er maar 12 karakters zijn :p
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb dan maar gewoon Halo Fan ingevuld, kan niks anders. Wat een troep :mad:
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Sorry ik had: Wat denk je? :p:+
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Spel nog niet in de pre-order staan... ik ben eigenlijk gewoon van plan om die dag zelf naar de winkel te rennen. Dat is nog steeds de beste strategie toch?
     
  15. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met de post komt spel pas om uurtje of 4 ( bij mij ) in de brievenbus.

    Er zullen ook wel genoeg exemplaren zijn ;)
     
  16. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem laat bezorgen komt ie pas om 7(!!!!) uur (savonds ja) Dus ik wil eigenlijk gewoon in de winkel laten reserveren, maar onze music store is ermee gestopt (ja woon in een echt gehucht) En de intertoys vertrouw ik hier niet, die mensen zijn te dom voor woorden.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet je die domheid uitbuiten, en proberen de game een paar dagen voor de release binnen te halen :9
     
  18. fetEX

    fetEX Guest

    haha ja dat weet ik idd ook nog wel van halo 2. probeerde hier de mensen ook over te halen om hem 3 dagen eerder aan me te verkopen. uiteindelijk niet in mijn eigen dorp gelukt, maar ik ben naar een ander drop gereden. En die monkeys had ik wel over kunnen halen:D
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kan het een beetje verkeerd gelezen hebben of jij hebt het een beetje verkeerd opgeschreven, maar anders klopt dat ook ook niet helemaal. 343 Guilty Spark wil al het leven in het universum vernietigen zodat de Flood niks meer te eten heeft. Dat is namelijk de enigste manier om de Flood te vernietigen, door hun eten te vernietigen. Zeggen ze ook nog in Halo, zoiets van: Human's, Covenant, it's all the same to the Flood, were all food! Zoiets zegt Cortana dan tegen Master Chief als die net de Index heeft opgehaald met 343 Guilty Spark. Weet je wel, als Cortana en 343 Guilty Spark ruzie krijgen. Tenminste volgens mij is het daar hoor, weet het niet zeker, kan ook ergens anders zijn, volgens mij is het zelfs ergens anders :confused:, maar daar gaat het niet om, ze zegt in elk geval zoiets. ;)
     
  20. Candyman

    Candyman Guest

    Volgens mij, ik weet het niet zeker het staat alleen maar een mijn gamers biografie gemaakt door Harry Mulisch is het een feit. Ja een feit zeg ik, dat jij en ik hem een dag voor de realese hebben gehaald in Schijndel. Dus dat verhaaltje van jou is een beetje onzin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina