1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is het zelfde plus nog meer bonus content, artwork en dus die HD versies van de Halo 1 en 2 filmpjes.

    Ik heb de mijne bij bol.com besteld. Ik zie nu dat het goedkoper kon maar ja, op die 100 nog wat maken die paar euro's ook niet meer uit 8)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    lol idd. Ben wel opgelucht dat ik hem nu 100% krijg, kneep hem toch wel even. Ze krijgen in totaal 25 legendarys binnen en ik ben nummer 8 :)

    Wat bol.com betreft trouwens. Als er bij hun "Op voorraad" staat, zegt die HELEMAAL niks. Ik heb nu al tig keer een mail gehad dat een product niet leverbaar was terwijl die wel gewoon op voorraad stond met een levertijd van 3-4 dagen...
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Bedoel je niet het leren van het lezen?
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Ik begrijp je niet, kun je niet ff een berichtje sturen via live want ik kan niet lezen.

    Damn ik kan echt niet wachten 8) /spam
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Krijgt bol er 25? Misschien bestel ik hem ook nog wel even, wilde filmpies van 1 & 2 HD 8)
     
  6. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vandaag heel raar kreeg een pakketje en daar bleek een Pre-Order kit in te zitten met een brief erbij van de Bart Smit dat ik Halo 3 gereserveerd had. Ik kan me herinneren dat ik ooit op de Bart Smit site op reserveren heb geklikt maar ik heb toen niks ingevuld en kreeg ook geen bevestiging, oftewel ik heb ook niet betaald. Probleem is nou, ik heb geen kassabon en het staat erop dat die nodig is.. hoe kan ik dit nou oplossen?
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Lijkt mij dat Bart Smit je Halo 3 toe stuurt, je hebt immers op de site gereserveerd :) Je zal dan ook geen bonnetje nodig hebben. Je zult nu ook geen aanbetaling hebben gedaan maar betaald straks gewoon Halo 3 in een keer. Je bent iig verzekerd van de LCE :)
     
  8. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee zuiderpark krijgt er 25. Maar als er bij bol staat dat je hem nog kan bestellen zegt dit weinig. Die legendary editie is zeker het geld waar als je het mij vraagt :)
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister bij de MM Eindhoven even zo'n pre-order kitje gehaald.
    Dus voor de LE. Het shirtje is wel handig om in te slapen.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn Legendary bij Dim-Plus besteld. Hopenlijk krijgen ze er genoeg binnen...
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, van GCShop.nl krijg ik mooi m'n game op de releasedatum binnen, als het goed is.
    Limited Edition, met T-shirtje, welteverstaan. :)
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Pre Order Kit wordt vandaag door Zuiderpark verstuurd :)
     
  14. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net weer even voor de gein halo1 gespeeld en nu valt mij het verschil met halo2 weer op. De levels van halo1 zijn zo anders. Dit wisten we natuurlijk allemaal al lang. Maar ik kan mij herinneren dat een aantal medewerkers (oa belangrijke leveldesigners) van halo1 niet hadden meegewerkt aan halo2 en dat die weer terug waren gekomen voor halo3. Alleen nu las ik weer in een artikel op teamxbox dat die terugkeer weer niet het geval was. Iemand een idee?
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    In de lokale gameshop bij mij in de buurt houden ze een midnight launch rond Halo 3 dus heb ik ehm al 12 uur snacht's heb zon 8 uur voorsprong op jullie :lol:
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die medewerkers weet ik niet maar reken er maar op dat de levels in Halo 3 meer op halo 1 lijken dan op halo 2 (grootser enzo) . Veel Hands-on's die ik heb gelezen, beschrijven dat ze het "halo-1-gevoel" weer terugvinden in de levels van halo 3..
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Was te verwachten, maar toch. :)

     
  18. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vast iemand van MS / Bungie.
     
  20. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat topic staat nu ook zijn Gamertag... Weet niet of het iemand van MS of Bungie is, maar lijkt me idd wel de meeste logische verklaring (tenzei hij echt iets heeft gehackt ofzo, maar goed dat zal wel niet denk ik...).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina