1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta wel versteld van de hoeveelheid nieuwe dingen die erin zitten... Er zitten zoveel nieuwe wapens en granaten, voertuigen en weet ik veel wat nog meer in... Ben benieuwd hoe dat allemaal samen gaat! Maar Bungie kennende na Halo en Halo 2 denk ik dat het wel goed komt :)
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar maak ik me dus juist druk om, want van alle toevoegingen in de gameplay aan halo1 die in halo2 gepropt waren was er niet 1 die ook maar een beetje werkte....
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een arrogante houding zeg! Als je wil dat "alleen hardcore" Halo CE kerels reageren raad ik je aan een eigen forum te starten |:-

    De toevoegingen lijken mij stuk voor stuk super!! :):
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het alleen omdat deze vaak beginnen te schreeuwen als er iets negatiefs over hun heilige halo gezegt wordt er dan 569839 pagina's aan geflame volgen en ik slechts geïnteresseerd ben in daadwerkelijke antwoorden..
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, exactly my thoughts. Halo: CE blonk uit doordat het 'simpel' was. Simpel wil ik 't eigenlijk niet noemen, maar dat er geen enorm wapenarsenaal in zat vond ik juist zo goed. In Halo:Ce had je;

    - Assault Rifle
    - Pistol
    - Rocket Launcher
    - Sniper Rifle
    - Plasma Pistol
    - Plasma Rifle
    - Needler
    - Plasma Grenade
    - Frag Grenade

    In Halo 3 heb je;

    - Assault Rifle
    - Pistol
    - Rocket Launcher
    - Sniper Rifle
    - Plasma Pistol
    - Plasma Rifle
    - Needler
    - Plasma Grenade
    - Frag Grenade
    - Needle Grenade
    - Incendiary Grenade (die 4e dus)
    - Beam Rifle (die Cov. sniper)
    - SMG
    - Battle Rifle
    - Magnum (plus dus die Pistol uit CE!)
    - Brute Plasma Rifle
    - Brute Shotgun
    - Brute Guns (weet niet meer hoe ze heten, maar die Brute mix van pistol/smg)
    - Energy Sword
    - Fuel Rod Cannon
    - Bubble Shield
    - Drop Mine (naam kan anders zijn, maar je weet wat ik bedoel)
    - Energy Drainer
    - Mogelijkheid tot dragen van mounted turrets

    En misschien ben ik nog wat vergeten ook! :eek: En dat vind ik toch best heel veel eigenlijk. Héél veel. Héél héél veel. Zo veel dat 't me bijna niet meer leuk lijkt. Maar natuurlijk liggen niet alle wapens op elke map, zowel in SP als MP, maar toch. Zó veel?
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze zullen waarschijnlijk niet alles in de multiplayer gooien, bedoel tussen 4 granaten switchen gaat me beetje ver eigenlijk.
    Ook hoop ik ook dat ze gewoon in het begin een gamemode hebben als team hardcore.

    Willem je bent de carbine, vlammenwerper en zo'n rare grote rocketlauncher vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.928
    Het arsenaal in de Beta vond ik goed te doen..mja, nu heb je dus weer veel meer shit. En ik zit eig. ook niet te wachten op een leuk vlammenwerpertje erbij of een 2e shotgun.. 1 van de pluspunten van de Halo 3 beta vond ik dat het veel meer gebalanceerder was dan Halo 2. Ik bedoel, in Halo 2 kon je zowat niet echt veel mensen aan met een SMG, want iedereen dual wielde altijd en dan ben je met 1 SMG'tje gewoon kansloos (nu heb ik het over goed tegen goed he, want er zijn altijd noobies die er niet mee kunnen omgaan natuurlijk :emo:). Nu had je in die Beta gewoon weer de Assault Rifle en daar kon je heel lekker mensen mee killen, ookal hadden die betere wapens. Ik hoop dat ze dat niet verneukt hebben door al die nieuwe shit erin gegooid te hebben.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Sja, het is denk ik niet aan jou of mij om te oordelen of iemand wel of niet een "Bungie mainstream fan" is.... (no offence).
    Je weet dat er gewoon heel veel fans van Halo zijn (jij ook).
    Ik ben een fan van Halo en mainstraim fan van Bungie :)
    Dat betekent niet dat ik alles maar goed vind maar al met al kan ik nog niets negatiefs ontdekken aan H3 :)

    Die flamethrower lijkt me zelfs super!
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gewoon de eenvoud in halo1 zorgde voor zoooo veel diepgang in de gameplay, omdat daadwerkelijk elk wapen een nut had en in een bepaalde situatie de beste keus was.. In halo2 (en ik denk ook :cool: zul je 3/4 van de wapens nooit aanraken omdat ze nutteloos zijn en NIETS toeveogen, behalve balans issues...
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, precies. Eenvoud. Dat is 't juiste woord. Eenvoud.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap bij god niet waar jullie je druk om maken mensen, denken jullie nou echt.. werkelijk... dat je al die wapens in elke map zal vinden ofzo? En dan nog, met de oneindige opties die bungie bied wat betreft multiplayer om dingen uit en aan te zetten... WAAR maken jullie je zo druk over, die nieuwe dingen zijn gewoon leuk en moeten er wel in anders kun je net zo goed halo 1 opnieuw uitbrengen met opgepoetste grafix...

    Ok, die nieuwe flamethrower, de brute shotgun, de brute hammer, 4 (!) granades... het is misschien een beetje te, maar het is een leuke toevoeging, en als het je niet zint zet je ze toch gewoon uit?

    Hier heb je dus mijn mening blackhawk, je hebt aan de ene kant gelijk wat betreft teveel wapens en dat het wat dat betreft een beetje de kant opgaat van quake of unreal.. maar aan de andere kant maak ik me daar totaal geen zorgen over na het spelen van de beta..
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste idee tot nu toe!!!!!!!!!!:thumbs: :p:p
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Aangezien je het spel alleen in de beta hebt kunnen spelen, waar de flamethrower niet aanwezig was, kun je onmogelijk weten of dit echt poep is. Halo 2 is nog steeds het meeste gespeelde Xbox Live spel, dus het lijkt erop dat alle toevoegingen er niet voor hebben gezorgd dat de gameplay voor Halo 2 is geschaad. Zelf heb ik ook geen problemen met Halo 2 overigens. Halo 3 heb ik alleen de beta gespeeld, en die speelde erg lekker. Bungie is geen nieuwkomer en ik kan met niet voorstellen dat ze de gameplay van Halo gaan schaden door deze toevoegingen. Ze staan er _juist_ bekend om dingen te schrappen als ze niet perfect zijn. Daarom is de flamethrower ook niet eerder toegevoegd.

    Overigens, net zoals in Halo 2 zullen veel wapens maar op enkele maps aanwezig zijn, waar ze ook waarde hebben. En ik kan me voorstellen dat net als in de demo dit dynamisch is, zodat je met veel man wél een Banshee hebt, en met weinig man niet. Bungie weet wat ze doen.

    Ik wacht dus rustig af :) het is nog te vroeg om nu al te gaan klagen, maar goed, eens een Nederlander.. altijd een Nederlander, en die klagen nou eenmaal veel :)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ok neem mijn woorden wat minder serieus wat dat betreft 8)..
    Halo 1 was ook gewoon goed wat betreft balans, maar in de beta van halo 3 kon ik ( of het ligt dus helemaal aan mij ) met elk wapen aan de slag om erop los te knallen.. ( een voorbeeld is de needler, wat een heerlijk - welliswaar overpowerd - wapen in halo 3 !... )
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, inderdaad. Vind dat een pracht idee!
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Gelukkig is Halo CE al op de PC uitgebracht mét mooiere graphics, dus je droom is reeds in vervulling gegaan _O_ snel gaan spelen dan maar, dan gaan wij verder met Halo 3 \o/
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar ik wil 'm niet op de PC spelen he. En ik wil natuurlijk ook verder gaan met Halo 3. Maar stel je voor. Stel dat ze Halo: CE én Halo 2 een remake zouden geven met de graphics en engine van Halo 3. Dat zou toch geweldig zijn of niet? Dan speel je 't als één spel, één gigantische FPS, wat eigenlijk drie spellen zijn. Zou jij dat niet zien zitten? En op 't moment kijk ik ook erg uit naar Halo 3, maar ondertussen Halo:CE in HD spelen? Zeg ik geen nee tegen. ;)
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nee, Halo 1 is leuk, maar zwaar achterhaald. Halo 2 heeft veel meer toegevoegd dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Goed physics systeem, Live (met het heerlijke matchmaking <3), nieuwe toffe wapens en voertuigen en weet ik 't wat allemaal. Halo 1 was een prachtig spel, maar jullie overdrijven het een beetje :x
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja dat zou wel vet zijn

    Halo: The complete trilogy limited legendary directors cut edition with full limited edition Spartan Mark VI Armour _O_
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ lol, i'll buy :+

    Nieuwe screens van "nieuwe" map : click
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina