1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.709
    Leuk Bevonden:
    17.928
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil pagina 16 en 24 zien 8). Denk dat dit nog niet het uiteindelijke boekkie is en die cover vind ik niet echt denderend eigenlijk :eek:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.709
    Leuk Bevonden:
    17.928
    Ik vind hem wel wat hebben. Maar kijk eens de 3e pic, de controls..daar zie je bij de vierpuntdruktoets: Push to talk (Multiplayer). Ga me toch niet zeggen dat je net zoals in Halo 2 een knop moet indrukken om te praten door je headset he.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, net zoals in de beta. Met "wit" ging het nog maar naar boven drukken is gewoon supergaar. En het blijft natuurlijk nergens op slaan dat je uberhaupt een knop moet indrukken. Na een tijdje wen je er wel aan maar met de beta vond ik het echt verschrikkelijk, ik gebruik die dpad never.... Ook heb ik nog liever het geluid van de zanzibrug dan dat geluid wat je krijgt als je die knop indrukt :x
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jawel was met de Beta net zo. Vond het vrij hinderlijk met dat oorverdovende piepje....
     
  6. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    !!SPOILER!!

    geen nieuwe covenant...geey
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En het gaat nu ten koste van de gameplay. LB indrukken en tegelijk spelen gaat wel zoals bij halo 2. Alleen kan ik niet tegelijk de dpad indrukken en spelen want dan moet je heel even stil staan en dan is het bij een spel als halo 3 al te laat =(

    @Vraptor, heb je geen trailers gezien? :+
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, kon er met de beta maar niet aan wennen, Als je met je teammates wilde praten: Dichtbij niet indrukken en ver weg wel indrukken. Heb liever gewoon GRAW style. Duidelijk geluid en geen vervelende knopjes die je weerhouden je ding te doen. Er zit toch niet voor niets een aan en uit knopje op je headset? En dan dat vervelende geluidje wat iedere keer je oor moest teisteren. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, bij halo 2 had je ook een geluidje maar die was gewoon zacht. Deze blért echt door je headset heen. Erg jammer dat het er weer in zit (wat wel redelijk zeker is). Hopelijk moet je dat ding in co-op niet indrukken, tenzij elites op dezelfde frequentie zitten :+
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    misschien vonden ze het geluidje van halo2 niet DUIDELIJK genoeg. :lol: Doen ze het daarin meteen goed.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het geluidje hebben veranderd, dat ze een beetje naar beta-commentaar hebben geluisterd... En die d-pad.... ach.. daar wen je wel aan ..
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het moet er gewoon uit, PUNT :+

    Hier nog wat leuke info en screens :)
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met die pre-order kitjes? Ik heb er 1 bij de FRS besteld via internet. Hij wordt dan naar mij opgestuurd. Krijg ik dan het spel over 2 maanden ook opgestuurd?
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1 maand :). Maar dan krijg je het spel ook opgestuurd jah, tenzij je ervoor hebt gekozen hem in de winkel op te halen.
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice:). Maar ik dacht dat het nog 2 maanden duurde. Superchill dat het al over 1 maand is. Ik ben de afgelopen weken alleen maar Halo 2 aan het spelen om me alvast voor te bereiden:cool:. Alleen is de lag soms (vooral in ranked matches) echt niet normaal meer. Die Amerikanen zijn zwaar in het voordeel (merk je vooral met beatdownen enzo). Als ik bijvoorbeeld iemand van achter neersla heeft hij nog de tijd om zich om te draaien en een kogel op me te schieten voordat hij doodgaat.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb vandaag aardig wat potjes gedaan (waaronder ranked) en ik heb GEEN 1 potje met 8 spelers kunnen eindigen, elke keer quite er wel een paar. Dat vind ik altijd wel erg jammer. Het is nog 38 dagen om precies te zijn :+

    Hoe vet :):
    We actually watched the AI put the ramming attack into practice. A Brute, having sighted another player's Warthog, chased him down, flanked his right side, and with full force, planted the massive thrashing wheel into the carriage. The Warthog exploded instantly, and the Chopper sped off. Man, Halo 3 rules.

    the framerate never dips below 30 frames per second even with a lot of action and rampant chaos unfurling
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  17. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    jawul..maar tog..
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie het al helemaal voor me, *)
    en hoe heerlijk is het als de framerate niet dropt _O_
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.709
    Leuk Bevonden:
    17.928
    Huh, wist ik nooit joh dat het in de beta ook zo was. :+ Nja toen was me headset mer draad al stuk, dus ik kon hem niet goed gebruiken tijdens het spelen. Anyway, ik vind de menu's fatastisch!

    [​IMG]
     
  20. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de campaign al :confused::'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina