1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zie jij op zijn linker schouder wat ik niet zie? Ik zie niks bijzonders :p Maar ik zag dat The Flood er weer in zit :D Dat vind ik een hele coole pluspunt :D
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij is dat gewoon iets van een vliegtuig ofzo, en niet iets van zijn armor.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    oh:emo:
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :):

    Vind je het jammer?
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja vond het er erg spannend uitzien namelijk:emo:;)
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    me 2 het zag er wel cool uit maar vreemd dat al die andere vliegtuigen er niet zo eentje hebben.
     
  7. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit het echt op z'n armor, maar ik verwacht er niet veel van omdat het allemaal gewoon art is net als die dualwield br en shotty
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van een zaklamp :9?

    Verder is het gwoon allemaal fanart? (beetje doelloos maar je moet iets blijkbaar)
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo'n lamp zat al toch in zn helm? :cool: OF heeft die deze erbij gedaan voor morse codes ofzo :D
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over Halo 2:
    Ik zag dat er een tournament bezig was, in de US..
    Hier heb ik helemaal niets van gemerkt, maar vandaag is de laatste dag dat je mee kon doen.
    Waren echt brute prijzen: Xbox 360 elite pakketten, XboxLive 12 maanden abbo's..

    Mijn vraag: Komt dit ook in NL ? En waar zie ik dat dan, via die site van XboxLiveTournament??
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    1e vraag: Nee.
    2e vraag: Ja.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    In h1 zat hij ook op je schouder en op je gun, bij h2 zat hij in je helm (volgens mij)

    @ Reddevil, Dat is H2 challenge, is eigelijk rumble pit, maar dan kun je prijzen winnen. De top 64 aan het eind van ... (weet niet meer, moet je ff op xbox.com kijken) gaan dan verder en maken kans op die prijzen.

    Hoop er alleen niet op dat je kans maakt, want er zijn wel wat pro's die mee doen en zullen die top plaatsen wel gaan innemen (mijn geld staat op Strongside :+)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Word tijd dat ik ook maar weer eens ga Halo 2en. Helaas doen me maps het niet, ik heb de Blastacular maps (laatste 2 maps dus) gedownload en vervolgens op me nieuwe 360 (vorige was stuk waarop ik ze had gedownload) door een probleem erafgepleurd. Nu kan ik ze niet meer kopen, omdat je ze niet kan kopen voor de 2e x op een andere 360. Ik MS bellen, zeggen ze dat ik die maps nog nooit heb gekocht dus ze kunnen er niks mee. |:- Kortom, ik zit dus nu nog steeds met het probleem dat ik de Blastacular maps niet kan kopen.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Halo 2 Campaign nu bijna uit, The Great Journey is neem ik aan de laatste missie als ik de Achievements lijst bekijk ? Anyways, ik vind het mooi hoe het verhaal van de Master Chief en de Arbiter elkaar kruisen. Ben benieuwd of de laatste missie nog een onverwachte plotwending gaat brengen, had al wel begrepen dat de Campaign vrij abrupt tot een einde komt. Maar dan ben ik qua story in ieder geval weer bij en helemaal klaar voor Halo 3 ! :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach de teleurstelling is denk ik al stuk minder omdat je weet dat het het laatste level is:'-(

    Heb afgelopen week halo1 singleplayer weer us uitgespeeld, blijft mooi:)

    Vond het niveau soms vrij pittig zelfs weer:eek:
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat er in een level echt iets intens gaat gebeuren bijv. Een kei groote slagveld Elites vs Brutes. Dat lijkt me echt keivet. :thumbs:
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik hou mijn verwachtingen laag, beter dan halo 1 SP wordt het toch niet. Ook al is er nog zeer weinig over de campaign naar buiten gebracht kan je dat wel zeggen denk ik :eek:
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat is maar hoe goed je deel één vond. Ik vond deel een goed omdat het allemaal zo nieuw was en een goeie stijl neerzette, maar ik hou eerlijk gezegd ook wel van meer en mooier. Van mij hoeft het allemaal niet zo verassend te zijn als ze maar gewoon de sfeer er in houden.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Sp van h3 al half zo vet word dan ben ik blij, als het maar veel beter is dan h2, want die was echt zwak...
    Gelukkig hoeven we niet zolang meer te wachte ;)
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    kan me herinneren dat er in de trailer te zien was dat chief bij die brute's naar beneden sprong volgens mij waren er daar nog vwle meer.

    maar ja ben egt benieuwd naar de game hoop ook dat er een groot sclechtveld inzit om ff lekker te kunnen killen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina