1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deed er een jaar over om door die typfouten heen te lezen maar dat terzijde.

    Ik hoop ook op 1 grote battle, lijkt me best geck. In de halo 2 campaign had je eigenlijk alleen maar momenten dat je tegen een paar vijanden moest waar je zo doorheen blies. In halo 3 zitten er hopelijk wat grotere gevechten in.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    In de eerste week van juli schijnen de nieuwe 2 maps voor Halo 2 gratis te worden en ik kan ze niet downloaden volgens MS dus dan wacht ik dan wel. Het is nu toch net juli. :p
    Anyway, ik vind trouwens dat er veel te veel is bekend gemaakt over Halo 3. Oke het is wel leuk allemaal (plus dat we de hele Singeplayer nog niet hebben gezien) maar toch, niets verassends zit er meer in de Multiplayer. We hebben nu al namelijk 7 maps gezien. Hoeveel zullen er komen? 10?
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    7? er zijn toch maar 5 bekent?
    Hoeveel in totaal, geen idee maar h2 heeft er wel een stuk of 15 (ik weet niet precies, ga dadelijk ff checke). Maar bungie zal om de tijd heus wel maps maken (zoals h2) als nu maar kijke naar de kwaliteit van de mappen inplaats van het aantal. *)
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dat er niets meer te hypen is.
    Ik vind het juist een goeie zet van Bungie, zo laten ze de fans weten wat ze kunnen verwachten, zodat ze geen onwerkelijke verwachtingen hoeven te hebben.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    De 3 maps van de Beta (Snowbound, High Ground en Valhalla), Last Resort, Shrine, (nog een map die getoond werd met Shrine, weet ff niet meer hoe ie heet) plus dat er nog 2 (onbekende) maps werden getoond in de Multiplayer Vidoc. Maar goed, ik had het liever gezien net zoals GTA IV ofzo. Niet te veel uitgeven. Maar goed, het moet weer keihard gehyped worden natuurlijk. :+
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Er komen in totaal 12 multiplayer maps in Halo 3. Daarna zullen er nog wel meer volgen d.m.v. downloadable content. De namen van de maps zijn trouwens ook al een tijdje bekend.
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ach jo je ziet wel wat er van komt vind dat eigenlijk niet eens zo boeiend als ze maar lekker en leuk spelen
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet wat als je niks te doen hebt...
    [yt]E8lmuPtOjYs[/yt]
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyy iets over de achievements van Halo 3. Ik zie dat er geen apparte achievements zijn voor elke mode net als in GOW dat je het verhaal op elke mode moest hebben uitgespeeld om al die punten te krijgen. Persoonlijk vind ik het een grote pluspunt als dat zo is want easy is al een beetje moeilijk voor me hehe.

    En er komt volgens mij ook een nieuw bordspel uit van Halo in September maar op 26-29 juli zullen ze al wat van die figuurtjes laten zien:

    http://www.wizkidsgames.com/wk_article.asp?cid=41237

    check ook op de frontpage van bungie daar staat het ook
     
  10. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    De trailer beloofde zo veel meer voor Halo 2, de campagin was een grote teleurstelling als ik deze trailer opnieuw zie :mad:
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja damn helemaal vergeten die lijst

    Hopelijk is Chill, Chill out dan huil ik van blijdschap als dat zo is:)
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Chill out zou inderdaad prima werken met deze wapens :)
    En dan ga ik zeker ff wat h1 gasten opzoeken :cool:
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Inderdaad. Maar goed, ik heb het volste vertrouwen in Halo 3. En als die SP weer kut is, dan heb je altijd nog een uitstekende Multiplayer. Ik wil niet weten hoeveel uur ik wel niet in Halo 2 MP heb gestoken en ik vind het nog steeds fantastisch.
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten de coop dat zal het toch wel goed maken als de SP beetje slecht is maar dan moet die coop wel goed uitgewerkt zijn maar gezien de vorige Halo games moet dat ze wel lukken :).
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Jah, door coopen heb ik de Singleplayer van Halo 2 toch vrij vaak uitgespeeld ookal was die niet al te best. Coop zal geen probleem worden lijkt me idd.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @Vegetom: Waar heb je die nummers vandaan in dat filmpje...die muziek is echt wel wreed...en ja dat filmpje van H2 die level hebben ze eruit gehaalt ofzo...bullsh!t als je het mij vraagt maar ok....
     
  17. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volgens mij de officiƫle Halo soundtrack, is op internet waarschijnlijk wel te vinden
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjsa zo zijn er nog een aantal maps die perfect zouden werken met de wapens en balans van halo3.. ik noem midship, prisoner, wizard, rat race, derelict en beaver creek...8)
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou alle halo1 maps als downloadable zouden maken, heb ik daar wel 15 euro voor over, zouden ze met weinig moeite veel verdienen en veel mensen een groot plezier doen.... Maar dat is weer typisch een geval van wishfull thinking...:emo:
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik dan ook meedoen :eek:?

    Als er een mapeditor in zit en geen damnation ga ik er een maken voor h3 :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina