1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    op die site staat nog een filmpje over de forge mode en over de hornet, daartussenin komt halo 3 sp ding in voor, echt heel vet!

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nu weer wel :) (had er geen URL omheen gezet).

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    niemand hier een mening over force?

http://www.jeuxvideo.tv/halo-3-video-42440.html

Ik vind het verhaal van halo geweldig...maar dit is complete bullsh*t.

nu kan je dus in MM terwijl je aan het spelen bent de boel gaan veranderen. Ik dacht het de taak van Bungie was om de maps evenwichtig te maken....blijkbaar moet je tegenwoordig alles zelf doen..In het filmpje kan je bijvoorbeeld kun je al zien hoe fuck up de hele balans gaat zijn met flying carpet...

4. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man, echt vet filmpje, wel leuk om die gameplay ff te zien. Maar die cutscene heb ik overgeslagen, dat zou toch iets teveel verklappen vond ik ;)

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het is een gameplay variant die je als custom game kunt gaan spelen, voor de lol dus :)

Ik vind het geweldig juist! (wat ik van heb gelezen bijvoorbeeld in de laatste update).

Het zal vast niet zo zijn dat je oneindig dingen kunt gaan wijzigen tijdens het spelen, als dat wel zo is weet ik nu al dat ze ook de optie erin zullen zetten om dit uit te zetten...
    Als ik zo lees wat er allemaal in MP gaat komen heb ik het idee dat dit de meest uitgebreide MP game word die er ooit op een console is uitgekomen :thumbs:

Edit: Yep, je kunt alleen dingen gaan wijzigen als je als zo'n klein cameraatje rondvliegt (die dus kapot geschoten kan worden ;) )

Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als het alleen in Customs is dan kun je goed aankloten, maar zoals ik het heb begrepen kun je dit ook Match Maker doen. Dus Online Ranked potjes...

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat al is dan zou het een gameplay variant kunnen worden zoals je nu in matchmaking voor "Slayer", "Rumblepit", "Big team Battle" etc. kunt kiezen....
    Dus maak je daar maar geen zorgen over ;)

Maar ik ga er tot nu toe nog vanuit dat het een "custom game type" is...
    (heb je misschien die tekst waar je op doelt....??)

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler:
    Bungie loopt 12 minuten lang een singleplayer level door (EDIT: klik er onder op het andere videootje, direct naar dit filmpje linken lukt niet)

Ziet er geweldig en vernieuwend uit, ik heb niet alles bekeken, dat spoilt echt teveel.

Forge vind ik een fantastisch nieuw element, al hoop ik wel dat het in Match Maker maar een beperkte rol gat spelen...

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Tuurlijk xwon,

http://360.advancedmn.com/article.php?artid=11239

10. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (speculatieve spoilerpost dus pas op ;) )

Vet filmpje. Het lijkt erop dat de MC verder naar de stad VOI gaat. Het vierde level wordt.....spoilertje........... The storm. Daar zijn nu ook veel screens van en de scarab die je ziet in de E3 trailer komt daar ook. Dan zou het 5de level in VOI moeten afspelen. Als je naar de onderkant van die Governant spaceship kijkt zie je dat daar ook die Pelicans uitkomen in de e3 trailer. Het laatste wat mij opvalt over halo3; het 2de level speelt zich af in een marinebasis (filmpje is al een tijdje ui) Het derde level (Tsavo Highway) begint waar het 2de level eindigde (te zien op de filmpjes) Het 4de level begint weer (waarschijnlijk) waar het derde level eindigt. En dat gebeurd waarschijnlijk ook voor het 5de level omdat de levels 3 en 4 o.a als doel heben om in de stad Voi te komen. Dus iig een gedeelte van de levels lopen nu veel beter in elkaar over dan bij deel 1 en 2 het geval was waar je met de Pelican steeds ergens anders werd gedropt.

http://www.gamersyde.com/news_4868_en.html

Rechtsonder het laatste filmpje. Replay feature part 3 ( Sp) Op 2.40 moet je even op de achtergrond letten.... vet :p

11. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Over het tweede level:
    Het level heet Crow's Nest en er gaan heel veel Brutes in zitten volgens de Bungie Podcast :)

12. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    kan dit spel co-op

13. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan zeker.

4 player co-op over system-link of XBL \o/ en 2 player co-op op 1 Xbox 360

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, de verwachtingen liggen immers op 0 bij de mensen die Halo2 kut vonden en de mensen die Halo2 wél leuk vonden gaan dit spel ook leuk vinden.

15. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie nergens staan dat het ook in MM kan... :{
    Als het goed is, is er nu gewoon MM en custom games, en in custom games kun je dus forge spelen, niet in MM.

16. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Er word verteld in 1 van de demonstraties dat Bungie de leukste forge modes wil gaan gebruiken in MM.

Dit word natuurlijk niet ranked maar gewoon een unranked playlist

Edit: Dit filmpje gaat het om Klikje
    Rond 5.03 zegt hij het.

HET GAAT DUS NIET OM FORGE MAAR OM DE GEMAAKTDE MODES.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Forge in MM zou ook de wereld op zijn kop zijn. Dan kan je gewoon steeds tonnetjes laten spawnen op hun hoofd, zou echt nergens meer over gaan...

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt ook een limiet aan wat je kan spawnen op een map he. Alle items/wapen/voeruitgen hebben een bepaalde waarde, en je kan een maximale waarde aan spullen spawnen. Zeg bijvoorbeeld een max van 40, wapen is bv. 2, maar een Warthog misschein 10 of 20.

19. Nejra

Nejra *poke in your eye*

Leuk Bevonden:
    0
  20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is al gepost, maar maak er even een spoiler van, het is niet echt leuk om dit te zien als je niet overhypt wil raken:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina