1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nejra

Nejra *poke in your eye*

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet overhyped wil raken moet je helemaal niks kijken, wat is dat voor onzin >_>

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als je van tevoren alles al weet van de game, dan is het minder verrassend om het uiteindelijk zelf te spelen. Als je filmpjes zoals die jij vanmiddag postte bekijkt, krijg je zoveel zin in het spel... Dat het weer tegen kan vallen.

Ben erg benieuwd of er nog een 'officieel' filmpje komt voor de release.

3. Nejra

Nejra *poke in your eye*

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je wil zeggen dat ik alleen maar saaie filmpjes moet posten, zodat je er geen zin krijgt? >_>

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee dat wil zeggen dat HIJ die filmpies niet wil zien, wil niet zegge dat je die filmpies niet mag posten. Maar gooi ze WEL ff in een spoiler omdat er een hele lading anderen zijn als hem die geen filmpies willen zien die van alles verhullen.

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik kijk ook geen screens/filmpjes meer. kunnen we niet beter een leuke discussie houden XD

ik laat me wel verassen, zover dat nog kan.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er erg veel moeite mee....
    Ben vanochtend eens vroeg opgestaan om met Vista Moviemaker de HD filmpjes van gamersyde.com in één bestand te plaatsen...
    (is nog moeilijker dan ik dacht :+ )

Als ik dat heb gedaan wil ik verder geen nieuwe footage meer zien maar ik ben bang dat mn karakter te slap is om mezelf daar aan te houden........ |:-

8. Maccadon

Maccadon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gerucht: Halo 3 is Goud

Het schijnt dat 1 van de medewerkers gespot is terwijl hij Halo 3 de laatste versie aan het spelen is.

9. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Frankie! :D

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Halo Movie

Geen idee wat het is, maar 't ziet er te vet uit! :eek:

Is er toevallig iemand IGN Insider die hem kan downloaden?

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch die miniserie van halo movies? Er is al een eerder deel (dat stukje film dat bij de E3 dit jaar geshowd werd), het ziet er allemaal wel tof uit :)

12. Shizzel

Shizzel Guest

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, denk ik wel. Ziet er zeker tof uit.

Om Shizzel aan te vullen;

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nice ... :cool:

ff de betreffende comment quoten:

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waar ik me trouwens aan erger bij Halo 3 is al die nieuwe shit. Is natuurlijk al vaker gezegd, maar dit wil ik ook ff zeggen:

In Halo 1 was elk wapen uniek. Elk voertuig was uniek. Alles vulde elkaar aan. A was goed tegen B, B is goed tegen C en C weer goed tegen D, en D goed tegen A. Maar ze waren niet hetzelfde! Maar dan in Halo 2, wat zien we opeens... de Cov. hebben een Spectre. WTF?! Een Warthog in een Cov. jasje. Waarom? Wat voegt dat toe? Niks! En opeens een Sniper. Kijk, een Sniper vind ik logisch, maar had er iets bijzonders van gemaakt, ipv. van een mens Sniper in Cov. jasje. En in Halo 3 is dat helemaal erg! :eek: Die Hornet, waarom?! Waarom?! Het slaat ook helemaal nergens op. In alle boeken en games komt er NOOIT ENIGE vorm van straal-jet technologie voor, die gebruikt kan worden BINNEN de atmosfeer. Maar de mensen moeten ook kunnen vliegen, zoals Cov. Banshee hebben. De Hornet heeft raketten en automatische wapens. Banshee heeft Plasma Torpedo (de langzame, groene) en Plasma Turrets (de snel, automatische blauwe). Waarom?! En ook de wapens. Komt er opeens een Brute Shotgun... jezus! Kijk, leuk hoor, maar hou 't uniek! Het is niet logisch dat vijanden PRECIES dezelfde wapens hebben in aander jasje. Jammer, jammer. Want in Halo 1 had je dat niet, en niemand miste iets, niemand ergerde zich ergens aan.

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    je zegt het goed niemand ergerde zich ergens aan, 5 jaar terug ergerde ik me er niet aan, maar dat was voordat halo2 uitkwam. _O_

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, precies. En juist omdat Halo 2 het fout deed valt goed op wat de verschillen zijn.

18. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel logisch, Ik heb nog nooit een oorlog gezien dat de een wel een tank had en de ander niet

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lol. Mensen tegen mensen is wel iets anders dan mensen tegen aliens die HEEEEEL anders zijn. ;)

20. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Op 1up staat een heel stuk over hoe ze de Matcmaking aangaan pakken voor mensen die nog nooit Halo hebben gespeeld.

Als het werkt dat is dat zeker leuk voor de mensen die minder goed zijn in Halo

Linkje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina