1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik meegekregen heb, als je gewoon goeie maps / balanced maps maakt... zal bungie die misschien voor je opslaan en in ranked matches dumpe...

2. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Goed punt Willem. Ik vroeg mij ook af waar al die gekopieerde covenant wapens goed voor waren. Ze moeten oppassen dat het niet allemaal over the top wordt (ook met de nieuwe future's die ze hebben toegevoegd) Aan de andere kant heb ik wel vertrouwen in bungie dat ze het goed gaan uitvoeren. Aan de filmpjes te zien speelt het gelukkig nog precies hetzelfde als de vorige halo's.

Huh lol :+ die snap ik niet

3. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als 2 teams oorlog voeren en 't ene team heeft tank's maar dat andere team niet lijkt mij niet logisch.:cool:

''t is dan ook logisch dat ze bijde onjgeveer dezelfde wapens hebben en als je een beetje goed oplet merk je dat ze nieteens zoveel opelkaar lijken dus ik snap eigenlijk je probleem niet Willem:confused::confused:

4. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik dat er wezenlijke verschillen bij de tegenhangende versies van elk 'nieuw en tot zover uitgeprobeerd' wapen of voertuig. De cov. sniper kan mits degelijk gebruikt worden heel lang door schieten zonder herladen, maar is wel trager. De spectre gedraagt zich ook heel anders dan de warthog. Alhoewel de 'nieuwe' toevoegingen nu wel veel meer is dan ervoor en dat bij argwaan wekten. Bij de beta had ik een stevig gevoel van de wapens en voertuigen die er op dat moment waren, als de beta een voorbeeld is van hoe Halo 3 uiteindelijk is heb ik geen zorgen. De meesten mensen hier verkopen het vel al voordat de beer is geschoten, wacht nou eens af tot je het spel in handen hebt voor dat je het de hemel in prijst of de grond in boort. Zo lang duurt het niet meer.

5. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    kun je tegenwoordig ook al berenvellen pre-orderen? :+

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar dan hebben we 't over een oorlog waar mensen tegen mensen spelen, wat neerkomt op nagenoeg dezelfde technieken. Ook weten de mensen van elkaar wie wat heeft dus word daar op in gespeeld. Zo is dat echter niet als je de mensen uit de toekomst tegenover een HOGER ontwikkelde GROEP van VERSCHILLENDE aliens hebt, die SAMEN een leger vormen. Dan slaat 't toch nergens op dat er op een tijdspanne van minder dan twee jaar tal nieuwe wapens en voertuigen onstaan? Die 'toevallig' ook ngo allemaal op elkaar lijken, qua krachten/mogelijkehden.

Over die sniper. Daar heb je gelijk in, maar wie moet er nou 18 schoten DIRECT achter elkaar (mits goede timing) afvuren? Dan ben je ook wel een schutter van niks lijkt mij. Dus, wat voegt hij dan toe? Hij is misschien lichtelijk anders, maar wat voegt hij toe? Redelijk weinig. De Covenant misten een lange-aftstands wapen, daar ben ik het mee eens. Maar geef ze dan iets UNIEKS. Dus iets dat op lange afstand effectief is, maar NIET te veel op de mensen sniper lijkt. Spectre eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Nagenoeg hetzelfde, maar om 't iets unieker te maken geven we 't nog een paar extra karakterestieke trekjes. Maar wat voegt dat toe? Niks. Het was juist zo super dat de mensen en Covenant NIET aan elkaar gelijk waren, maar uiteindelijk toch even sterk. Een Ghost is niet te vergelijken met een Warthog, maar door Halo 2 (Spectre) werd dat weer overhoop gegooid, terwijl er toch niemand klaagde over de verschillen tussen Warthog en Ghost. En juist door de fouten van Halo 2, word dat duidelijker. En ik ga Halo 3 zeker ook spelen, en ga het zeker een gaaf spel vinden, maar hadden ze nou net iets minder 'nieuwe' wapens (wat ze EIGENLIJK niet zijn) er in gestoken was het misschien beter geweest.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] [​IMG]

Inderdaad, NU je het zegt zijn DEZE voertuigen BIJNA identiek...

8. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een gast in de Warthog is zooo veel makkelijker te snipen -_-

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lame-ass, lees ff heel de discussie. Ik zeg heel de tijd:

Er is sinds Halo 2 heel veel hetzelfde, in een ander jasje.

Dus wat is de Spectre? Een Warthog in een ander jasje.

:{

10. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik ben het niet met Willems stelling eens maar die post van Biba is wel heel flauw..

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Beam rifle toch een goeie tegen hanger, je zegt dan wel :"wie moet er nou 18 schoten direct achterelkaar afvuren?". Niemand.. Ik denk dat er meer gedoeld wordt op het feit dat je; 1. je geen zorgen hoeft te maken over ammo, je hele beam rifle zit namelijk vol en 2. het neemt het reloaden weg in de zin van; je hoef je daar geen zorgen over te maken. Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik aan het reloaden met was de human snipe, en ik een kogel in mijn oog kreeg, daar heb je met de beam veel minder last van.. ( ik verkies ook de beam boven de human snipe eigenlijk, als je een erg goeie schutter bent, kun je met de beam alles afmaken in 1 kill, en je hoeft nooit te reloaden... ( stel je voor een spree van 18 headshot's achterelkaar :+))

edit: @ spectre, dat is inderdaad een vlop ding, ik hoop dat die brute variant wat specialers heeft ( zoals een ram ofzo wat de chopper ook heeft )

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar heb je wel wat. De Sniper is wel de beste ja. Maar ik had liever een totaal anders (of ja, toch iets meer anders) Cov. lange-afstands wapen gezien, ipv. van een Sniper. Nu kunnen de Cov. dat natuurlijk afgekeken hebben, maar kan me dat moeilijk voorstellen.

Wat ik trouwens even duidelijk wil maken!

Veel mensen zeggen dat mensen die Halo 3 bekritiseren op bepaalde punten de game meteen afschrijven. Er komen dan comments als;
    Laat me dus even duidelijk maken. Van zowel Halo:CE en als Halo 2 heb ik genoten, misschien van Halo 2 wel meer door XBL. En van Halo 3 ga ik ongetwijfeld vast ook genieten. Ook de nieuwe wapens. Als ik het in me hand heb zal je me niet horen klagen. Maar als je dan nadenkt over wat zo'n wapen toevoegt... tja. Niet veel. En DAT wil ik even duidelijk maken.

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat betreft heb je wel gelijk, maarja, een sniper was denk ik gewoon onvermijdelijk... Ik kan me trouwens niet echt een ander accuraat, lange-afstands wapen bedenken..

En over dat andere stuk, maak je niet druk joh.. Je hebt nog geen definitieve mening gegeven over het spel, je hebt het spel niet de hemel in geprezen, noch de grond in geboord dus ik vind dat die comment niet jou betreft :+

Mensen mensen, niet gelijk boos worden als halo wordt vuil gemaakt, er wordt hier namelijk niets vuilgemaakt, er wordt discussie gevoerd... Dank u O-)

14. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Willem zijn punt is dus dat er een aantal wapens en voertuigen nu wel heel erg op elkaar lijken. Het leuke van 2 verschillende partijen (mensheid VS een alienras) is dat zij uniek zijn en dan moet dat duidelijke onderscheid wel behouden worden. Niet dat het een heel groot punt is in het spel maar soms had ik in halo2 zoiets van, 'hadden ze het niet ietsje orgineler kunnen maken' (met de Covenant Carbine als dieptepunt).

Ik heb net die stukjes van gamersyde al weer voor de derde keer gezien :b: Ben ik nu een halo-fandboy *)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kijk, twee heel mooie berichten. O-)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja ik weet ook wel dat die post lekker flauw wasO-)

Maar ook qua gameplay verschillen de warthog en de spectre echt wel veel... De spectre heeft een extra seat, een zwakker mounted wapen, de passengers zijn er makkelijker uit te snipen, je hebt een boost (ook al heb je die niet in de boeken/verhalen oid, het gaat hier om het spel) én de spectre staat standaard op veel minder maps dan de warthog.

En over die vernieuwingen, dat halo 2 weinig écht nieuws bracht was 3 jaar geleden al duidelijk, daarom viel het spel bij veel mensen zo tegen. Maar probeer eens iets te bedenken wat dan wel bij halo zou moeten passen, en toch heel nieuw is? Ik bedoel de covenant heeft ook een lange afstandswapen nodig (in de singleplayer in ieder geval, sniper alley was echt een van de mooiere stukken van halo 2 campaign), waarom dan niet ook een soort sniper rifle? Wat ook voor de beam rifle geld, hij spawnt op veel minder maps dan de human sniper. Conclusie? De 'nutteloze' nieuwe items/wapens/voertuigen brengen gewoon een nieuwe sfeer mee, die vooral in de singleplayer tot zijn recht komt, in de multiplayer is die sfeer veel minder aanwezig.

En met Halo 3 komen er een hoop volledige nieuwe items, alle vormen van equipment bijvoorbeeld, maar ook weer de 'replica's' van Halo CE wapens, zoals de beam rifle. Volgens mij wordt het een prima combo van het beste uit Halo 1, het verbeterde arsenaal uit 2 en een compleet nieuwe selectie van Halo 3 wapens/items.

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens vind ik de Brute Chopper niet een of andere Ghost ripp-off, dat ding is echt bruut met dat gigantische wiel en die boost die dus in 1 klap een warthog kan uitschakelijk.. Fantastisch verzonnen zeg ik _O_

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, Brute Chopper is een mooie!

19. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de humans/covenant nu veel meer op elkaar lijken, als in het hebben van soort gelijke voertuigen is inderdaad een punt. Ik vond de spectre zelfs ook niks, bijna nooit gebruikt al helemaal in de multiplayer. En dat laatste comment was trouwens algemeen bedoeld. Er zijn sommige die nu al zeggen dat halo 3 ongelooflijk kut/geweldig word. Dat is gewoon zinloos.

Bungie zei dat er nog veel nieuws zou zijn, dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat er wel duidelijk verschil zal zijn.

20. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die spectre de cov. hebben toch ook een voertuig nodig die meer mensen kunnen vervoeren dan alleen maar 1 zoals de ghost. En de humans hebben niet eens een soort van ghost en ook geen banshee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina