1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gek worden van de warthog? Ik nooit .. :cool:
    BTW, over die map Sandtrap ( voorheen Shrine ), dat is gewoon puur een vehicle map lijkt mij, en dat dus vehicles in overvloed zijn zodat je nog wel een kans maakt tegen anderen..

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik bedoel het gerucht dat in H2 de Elites een grotere hitzone zouden hebben als de Spartans in H2.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer eventjes 3 halo 2 skulls gehaald, toch wel weer leuk om Halo 2 singleplayer te doen. Ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren tot in halo 3 alle skulls gevonden zijn, en hoeveel het er zijn:)

6. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heeft die nou dat wapen wat onder de hornet hangt in zijn handen??( als die uitstapt) Ik vind de Brute Chopper echt een vet ding.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD hehe oké, nou'ja iedereen ziet voor zichzelf wat nieuws en post het direct. Dat filmpje met de hornet is ook al duizend keer gepost of niet?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Maarja deze thread krijgt 4 pagina's per dag erbij (minimaal) en ik denk dat weinig mensen ook echt alle posts lezen 8). Je moet dat nieuwe lockout filmpie eens bekijken. Het level lijkt eigenlijk totaal niet op lockout maar je ziet er wat nieuwe wapens in werking wat wel handig is :)

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ook. Het enigste wat de elite voordeel op heeft is headshots van achteren, van de zijkant en voren zijn de elites veel makkelijk om een headshot te schieten, verder is hun lichaam ook net iets groter als de spartans.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Das waar maar d'r zijn weinig die snel ff 2/3/4 pagina's terug kijkt voor die filmpjes niet ;).

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hehe zon smg spray gevecht was altijd wel moeilijk om te winnen ja met elite:emo:

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De elite's krijgen gewoon die andere armor o.a om dat gedoe met die headshots. Ik speelde eerst ook altijd met een elite totdat iemand zij zo van xD night je bent wel goed maar je bent beter met spartan.... Dus denk nou'ja dan maar met spartan spele :+

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, die shit die ze op de games convention lieten zien is vet! Dit is voor het eerst dat ik echt uitkijk naar de singleplayer van Halo.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar is het alleen optisch of zitten er ook daadwerkelijk hitzones op andere plaatsen als bij de Spartans?

De SP van H1 niet boeiend dan? En ik was ook in Leibzig. Kon wel ff spelen maar het was 2 uur wachten om 5 minuten te kunnen spelen. Verder moest ik ook nog de uitbreiding van WoW uitproberen ;)

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik doelde eigenlijk meer op Halo 2 :+, op Halo 1 heb ik nooit op hoeven wachten. Toen ik een xbox kochte was Halo al lang uit!

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aha ik had er wel lang op moeten wachten destijds en voldeed aan de verwachtingen. Helaas deed H2 dat niet :mad:

17. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 doet dat zeker weten wel.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst zien dan geloven. Heb zelf in Leibzig al gespeeld. Moet zeggen dat ik niet meteen overtuigd was...

19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Huh waarom zouden ze op andere plaatsen zitten? Ze zijn gwoon groter omdat de elite ook groter is. En night waarom zit je op te scheppe dat je goed bent :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina