OMG, dat is wel heel erg triest ja. De enige reden dat er niet 100% gekilled werd met Sword is omdat die gast vet slecht was. Slechter (!!) dan z'n tegenstander, dat zag je zo. Maar hij had het zwaard... hoe lame?! En een positief ding, die Brute Shotgun is een klein handwapen, meer als een revolver meets shotgun. Dat is dan wel weer beter dan verwacht. En ik heb 't al gezien. In kleine ruimtes is 't echt overkill met die Flamethrower.
Dat zeg ik niet. Heb ik ooit gezegd dat hoe meer keuze hoe meer het 'niets toevoegen' is? Neen.
Wat ik wel zeg, is dat IK VIND dat er tamelijk wat wapens zijn die niet in Halo: CE zaten nu wel in Halo 3 en die ECHT niet nodig waren. Zoals o.a. het Energy Sword en de Hammer. Leuk, zeker, vind ze wel leuk, zeer leuk zelfs, lekker makkelijk kills maken, maar denk 's na hoe frustrerend het is om keer op keer gekilled te worden door een zwaard? Echt, ik ben zeker geen goede Halo spelen (Live he), maar als ik een match won, was 't 9/10 keer door dat ik of het mijn team MEER gebruik maakte van het zwaard. Daarom zet ik doe ook lekker uit, en gelukkig kan dat met Halo 3. Maak ik gewoon CE Mode. Zie het al helemal zitten.
Klik om te vergroten...