1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja das de nieuwe lockout.. en flamethrower is idd TE overpowerd =(

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb eens wat filmpjes bekeken en het lijkt dat het weer zo'n laf spel gaat worden als halo 2. Als je nou eens kijkt wat voor kills er gemaakt worden in dit gameplay filmpje: http://www.gametrailers.com/player/24149.html . Alleen maar met laffe overpowered wapens. De simpele halo 1 gameplay zal wel nooit meer terugkomen.

3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Nou niet echt volgens mij. De Flamethrower is toch echt een close-range wapen en van veraf heb je daar dus niets aan. Alleen als Flamethrower gebruikt wordt naast je moet je wegwezen denk ik.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het zwaard al erg genoeg en nou heb je dit wapen er ook nog bij =(

5. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Zit het zwaard weer in de game dan?

6. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En naast dat de Flamethrower een close range wapen is moet je ook nog eens stil staan om hem te gebruiken.
    Je kan niet naar iemand toe rennen terwijl je hem gebruikt want dan vlieg je zelf in de fik.
    Verder ben je ook een stuk langzamer met dat ding
    Je kan als je de flamethrower gebruikt (dus als er vuur uit komt) in principe alleen stil staan of achteruit lopen. Aan beide heb je weinig omdat dat ding niet zo'n groot bereik heeft.

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, en waarom ook niet. Ik vind hem echt helemaal niet zo overpowerd. Ik ben vaak beter af met een shotgun dan met dat zwaard. Ook tegen iemand die er dus één bij zich had.

8. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ja klopt, wat mij betreft dus totaal níet overpowered..

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Echt niet normaal hoeveel "ouwe wijven" hier zitten....:x

Is er iemand in de zaal die de gameplay leuk lijkt??
    Is er iemand in de zaal die onder de indruk is in de positieve zin??

Ik wel namelijk :)

Die flamethrower ziet er VET uit :)
    De map ziet er VET uit :)
    De map speelt leuk van wat ik er van kan zien :)
    De MC's zien er VET uit :)
    De hoeveelheid wapens en mogelijkheden met dualwielden etc zijn cool :)

Let op, dit is natuurlijk slechts mijn mening ;)

10. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar sluit ik me helemaal bij aan Xwon_O_ *)*)

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, je vind 't er allemaal vet uit zien maar of het iets toevoegt? Daar denk je niet over na. Kijk, de verschillende Spartans (de Master Chief is een persoon btw...) zijn zeker een leuke toevoeging. Zeker zodat iedereen toch nog meer zijn eigen personage heeft. En een map die er vet uitziet? Echt, in Halo 2 zagen zo veel maps er vet uit maar werder vet weinig gespeeld! De maps die ik eigenlijk 't minst mooi ontworpen vond, zoals Lockout, Ivory Tower en Beaver Creak waren zeker bij de favorieten. En de hoeveelheid wapens? Ik heb liever 10 goede, originele wapens dan 30 kopieen of slappe aftreksels van bestaande. En dual-wielden mag er ook uit.

Let op, dis is natuurlijk slechts mijn mening.

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    De gravity hammer en sword werken allebei ook met een soort ammo, dus je kan niet oneindig blijven rammen.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet jij dat ik daar niet over nadenk? Moet ik zeiken over dingen om na te kunnen denken ofzo?

Ik heb liever 30 goede en leuke wapens dan 10 goede wapens :)
    Op dit moment zijn er gewoon zoveel mensen die op voorhand al aan het bedenken zijn over hoe een game niets toe zal voegen....

Ik kom in dit soort threads checken wat er allemaal voor nieuwe dingen te vinden zijn en ik vind ze stuk voor stuk ook echt leuk omdat juist ze TOEVOEGEN :)
    Hoe kan meer keuze nu gezien worden als "niets toevoegen".....??????:confused:

Op dit moment ziet de gameplay er wederom solide uit en toch weten mensen hier weer zaken te vinden om over te zeiken....

14. ViperMike

ViperMike Guest

Ik krijg steeds minder zin in halo3 na ieder filmpje dat ik zie. In dat filmpje draaide het inderdaad bijna puur en alleenmaar om de wapens. Halo3 is genoobed.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    OMG, dat is wel heel erg triest ja. De enige reden dat er niet 100% gekilled werd met Sword is omdat die gast vet slecht was. Slechter (!!) dan z'n tegenstander, dat zag je zo. Maar hij had het zwaard... hoe lame?! En een positief ding, die Brute Shotgun is een klein handwapen, meer als een revolver meets shotgun. Dat is dan wel weer beter dan verwacht. En ik heb 't al gezien. In kleine ruimtes is 't echt overkill met die Flamethrower. =(

Dat zeg ik niet. Heb ik ooit gezegd dat hoe meer keuze hoe meer het 'niets toevoegen' is? Neen. :) Wat ik wel zeg, is dat IK VIND dat er tamelijk wat wapens zijn die niet in Halo: CE zaten nu wel in Halo 3 en die ECHT niet nodig waren. Zoals o.a. het Energy Sword en de Hammer. Leuk, zeker, vind ze wel leuk, zeer leuk zelfs, lekker makkelijk kills maken, maar denk 's na hoe frustrerend het is om keer op keer gekilled te worden door een zwaard? Echt, ik ben zeker geen goede Halo spelen (Live he), maar als ik een match won, was 't 9/10 keer door dat ik of het mijn team MEER gebruik maakte van het zwaard. Daarom zet ik doe ook lekker uit, en gelukkig kan dat met Halo 3. Maak ik gewoon CE Mode. Zie het al helemal zitten.

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie gewoon een erg leuk computerspelletje :+

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ja, dat ook ja. ;)

Sinds wanneer ben jij btw Star Member?! :eek:

EDIT: Lol, zie de Aankondiging net. ^^ Sinds vandaag 12:31. ;)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar serieus: waarom zo intensief kijken naar een game. Misschien ligt het aan mij, omdat ik het liefst sp speel hoor, maar ik heb me zowel met halo1 als met halo2 ontzettend vermaakt in de mp. Sure er waren verschillen, maar ik heb er nooit een complete analyse op losgelaten. Ze waren allebei erg leuk en deel 3 wordt ongetwijfeld ook weer erg sterk. Maar om er nou een hele studie van te maken ;)

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik had in het begin ook zoiets met het zwaard...
    Maar de fun is dubbel zo groot als je zo'n sword hoertje om krijgt met wat goedg geplaatste granaten etc.

Mocht ik verloren hebben met mn team (wat vaak voorkwam ;) ) dan had ik er geen moeite mee als dat kwam door het sword... Zolang ik maar wat kills op mn naam had staan vond ik het wel goed :)
    (ik praat er nu makkelijk over dan toen denk ik... Frustraties staan me nog goed bij :) )

Ik denk dat met de hoeveelheid opties die Bungie ons geeft er straks een game uitkomt die voor iedereen wel wat te bieden heeft.... (juist door de velen instel mogelijkheden....).

Afin, ik heb er zin in !

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In halo 2 kan je het zwaard ook uitzetten met de juiste instellingen maar in Matchmaking blijf je hem toch tegenkomen. Custom games speel ik het meest maar nooit voor het killen en winnen, gewoon om rond te klooien. En ik vind het jammer dat er weer een aantal wapens overpowered zijn. Maar we zullen zien...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina