1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:²

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onzin weer allemaal. Halo 3 is gewoon al een miljoen keer gepre-ordered dus het wordt sowieso het spel van de 360. Dat kun je nu al zeggen, zeker met de replayability van de mp van halo. Die extra functies zijn leuk zolang er in matchmaking ook maar wat skillgametypes overeind blijven met goede wapens. En anders kun je altijd nog custom games doen. Ik kijk er in ieder geval naar uit. Graphics zijn beter, auto aim lager, als ze de netcode nog wat hebben opgepoetst wordt het gewoon een topper.

3. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0

Hier stopte ik met lezen,

Als Halo 3 er is dan zien we allemaal of hij goed is als niet, ik zat in de beta en die was naar mijn mening super. Time will tell!

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de halo serie is zo'n beetje de enigste serie waar ik geen voor info over zoek voordat ik hem koop.

5. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox == halo

xbox360 == gears of war, bioshock, halo 3

er zijn er natuurlijk meer maar over 't algemeen genomen zijn dit toch wel de games voor de 360.

en als je aan xbox denkt denk je aan halo.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Daaaaammmnnnn, wat........ ;)
    Ik denk ook niet dat je het zo persoonlijk op moet vatten hoor...

Volgens mij gaat het meer over de algemene sfeer in deze thread omdat die nogal negatief is... Bijvoorbeeld gisteren, dat een gast compleet uit zn dak gaat omdat de gasten die de multiplayer aan het spelen waren er niets van bakte...
    De taal die je dan leest met reacties vind ik persoonlijk veel te bot en draagt niet bij aan een goed onderbouwde mening (die jij dus wel plaatst maar in het niet valt tov de andere zware reacties...).

Mensen kijken hier zo snel naar wat Halo NIET gaat bieden, ipv te kijken naar wat de game ze WEL gaat bieden.... Dat valt gewoon op, als je kijkt naar (veel) Amerikaanse fora waar de reacties zoveel positiever zijn... Hier is het METEEN nadat er NIEUWE gameplay getoond word van die zure gezichten... Dat is jammer....

ZO'n lap tekst die je net schreef vind ik leuker om te lezen en dat soort argumenten dragen bij aan een leuke thread :b:

Hmmmmmmmm..... Ik ga mee met Occisor in dezen ;)

Inderdaad, wat ze hiermee gaan doen is zwaar vernieuwend en gaat ervoor zorgen dat Halo 3 over een jaar of 2 á 3 nog steeds veel op Live gespeeld zal worden \o/
    Dan heb ik het niet eens over de hoeveelheid threads die er straks wereldwijd geopend gaan worden waar mensen tacktieken kunnen laten zien en doornemen :)
    Ik voorspel zelfs dat er velen nieuwe sites geopend gaan worden die zich puur gaan richten op de velen gameplay filmpjes die er uit gaan komen :thumbs:

Daarom is nu nog zo'n beetje de meest gespeelde Live game zeker.....??

:b:

En toch niet kunnen laten om hier ff binnen te sneaken voor wat beeldmateriaal ;) :b:

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PAL 60 werkt niet bij Halo1 en lijkt in de verste verte niet op hoe NTSC speelt. En wat al eerder gepost is, NTSC speelt gewoon veel fijner, het gaat allemaal wat sneller, soepeler, je springt wat hoger, je valt wat harder, de wapens spawnen wat sneller etc. Het is gewoon zoals Halo hoort te zijn, als je eenmaal NTSC gewend bent is PAL echt HEEL kut.

En over de 3 shots, als je tegenstanders goed geoefend zijn is een 3 shot zelden het geval. 8)

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorspel zelfs dat binnen nu en 10 minuten ergens op xbw een thread wordt geopend over onder andere gameplayfilmpjes met halo 3 :+

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Niet door mij in iedergeval ;)
    Maar zal zeker de thread gaan bezoeken als ie er is om er een POSITIEVE en gezellige boel van te maken :+

10. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik met je mee Xwon:9

en hoopenlijk zullen alle mensen een beetje positiev zijn:)

I LOVE HALO 3_O__O__O__O__O_:thumbs:

11. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal next gen meuk O-)

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.976
    Dus?
    Mss bedoel je dat het voor zijn tijd een goeie shooter is en dat is het ook..maar meer niet.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

haha wat wil je daarmee zeggen.
    dat het briljante Schuilsysteem van Gears geen next gen was.

14. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Briljant??
    Die van r6v was 10x zo goed.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het positief bekijken, ik ga jullie allemaal pakkie geven :b:

kgeintje

Het is gwoon dat ik al 6 jaar halo speel, dan moet je gwoon wel kritisch naar die game kijken. Halo blijft mijn game, GoW leuk, voor even. SR ook erg vet, maar niet echt verslavend, bioshock zieke SP (kon hem lene van vriend, had em niet kunnen uitspele :mad:) Enigste game die ik echt speel naast Halo is Texas hold 'em (heb nog niet zo lang 360).

Voel de positiviteit \o/

17. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gears, bioshock, halo 1 allemaal stuk voor stuk goede games klaar.

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  19. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar het mij in deze om gaat is dat bungie de vernieuwing zoekt in de verbreding van het arsenaal items, wapens, voertuigen. Terwijl het er om zou moeten gaan dat ze zorgen voor een betere gameplay, waarbij het er om gaat dat betere spelers ook echt beter zijn en niet gen00bt worden door swordhoertjes en dat soort dingen. Het probleem met n00bwapens als het zwaard is niet dat het zo krachtig is, maar dat het te gemakkelijk is om te gebruiken. Power weapons moeten lastig te gebruiken zijn. Zoals een sniper waarbij je perfect moet mikken (laat ik de auto-aim even buiten beschouwing). Met het zwaard kan iedere n00b gelijk killen zonder dat hij enige skill nodig heeft. Zelfde geldt voor de rocket launcher, wie verzint dat daar een lock functie op moet komen? Dat slaat nergens op, zo maak je een easy-to-use power weapon alleen maar extra sterk en dus breng je de balans uit een game. Ze kunnen beter tijd steken in het verbeteren van bovenstaande punten dan dat ze er en sloot nieuwe shit tegenaan gooien die ongetwijfeld dezelfde balans-issues met zich mee brengen en daardoor alleen maar meer gameplay problemen opleveren. Is er íemand die in Halo 2 een bubble-shield heeft gemist? Nee. Niet dat het niet tof is dat het er nu wel in komt te zitten, maar de essentie van de oude problemen blijft. Het sword kan nu nog steeds even makkelijk gebruikt worden (al is er weliswaar een limiet aan energie). Er is een vlammenwerper die gewoon te hard ruled op kleine maps. Verbeter de oude dingen voordat je aan nieuwe dingen denkt! Neem nou de spawnpoints, echt een drama in Halo 2. Ik zit het sinds afgelopen week weer te spelen en hoevaak je wel niet in de loop van tegenstanders spawnt.. verschrikkelijk gewoon.

Het gaat er om dat ze een balans vinden tussen wapens en skill, en in mijn ogen gaat het nu teveel richting wapens. In de filmpjes gaat iedereen voor het zwaard/rocket launcher. Dat is toch niet leuk?

*Trekt flame-bestendige jas aan :cool:

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij werkt 'ie wel xD

Maja, als het nieuws er maar is :D Less than a month to go :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina