1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

ViperMike Guest

Deden de meeste mensen ook puur uit verveling omdat matchmaking niet leuk blijft voor een lange tijd.

Ik weet ook van de meeste wapens wel de zwakheden. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat teamplay boven skills gaat in dit spel.
    En bij al die halo2 montage's zie je ook echt alleenmaar stick en no-scope snipe kills. Komt alleenmaar omdat alle andere wapens niet moeilijk zijn om te gebruiken, je kan ieder wapen makkelijk gebruiken. Als bij GoW mensen vaan een sniper pakken zijn ze vaak minder met de torque bow, en andersom ook.
    Maar zo kunnen we uren blijve discusiere of het nou om wapens draait of niet. Ik blijf erbij dat halo2 genoobed is.

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid dit zijn dus niet de echte Halo 3 boxes maar show modelen op een grotere foto is duidelijk te zien: For display only.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Leve de noobjes dus,wij zullen ons wel met halo 3 prima gaan amuseren...
    En nu maar hopen dat alle pro's zowel de échte als de zelfverklaarde een ander tijdverdrijf zoeken...Dat bespaart alvast een hele hoop gezever .....

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Vipermike

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Hou je uberhaupt een beetje van online gamen? Als je vind dat je bij een shooter 'maar een beetje met de wapens loopt te fucken', waarom speel je het dan? En een beetje stoer zeggen dat halo 2 genoobed is, zorgt er ook niet echt voor dat je een duidelijk/logisch standpunt neerzet.

Maargoed, dit is het Halo 3 topic, wat ik me eigenlijk afvraag is: Wat vind iedereen zo fantastisch aan die Sandtrap map? Ik vind het echt de meest inspiratieloze map ooit, qua ontwerp en kwaliteit... Volgens mij is Sandtrap gewoon een soort showcase voor de voertuigen oid?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het om eerlijk te zijn ook niet echt een boeiende map. Die voertuigen enzo zijn wel geinig maar ik ben meer van de kleine maps en 1 op 1 gevechten (zoals midship en beaver creak). Deze map vind ik gewoon TE groot en wordt idd 1 grote showcase van voertuigen....

6. ViperMike

ViperMike Guest

Als je eens wat anders dan halo speelt weet je wel wat ik bedoel |:-

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Om eerlijk te zijn niet :). Ik heb tig shooters gespeeld en heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. Ieder zijn mening maar halo 2 is duidelijk niet genoobed. Soms heb je er idd potjes bij dat je van tegenstanders verliest die veel slechter zijn omdat ze idd met het zwaartje lopen te kutten, maar dit is enkel het geval op lockout en eventueel op midship. Dat zijn uitzonderingen. Dit spel komt wel degelijk op skillz aan, hoe meer je speelt, hoe beter je wordt. Het is echt niet zo dat je elk potje tegen noobs verliest omdat zij die wapens gebruiken, normaal win je gewoon op skills. Dus ik kan me echt niet plaatsen in jouw reactie.

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Eh nee, ik ben maar een noobje dat weliswaar véél meer dan halo 2 gespeeld heeft,maar wat wil je precies zeggen????? leg het eens een keer voor de noobjes onder ons uit, wij allen zullen je dankbaar zijn.

En o ja dit noobje had in halo 2 als hoogst behaalde level 48 voor de reset.
    Desondanks is en blijft dit noobje vooral een fun-player... :+

9. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij haxxor :+

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent ook een cheater geweest.
    En lvl 48 is was niet eens moeilijk paar dagen voor de update.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Airwave ,dit kost je een report aan je broek,ik kan veel hebben maar in tegenstelling tot jullie pro's heb ik nooit gecheat of hostprogjes gebruikt... met vriendelijke groeten ..Sven...
    En als level 48 niet eens zo moeilijk was... hoe komt het dan dat jij daar nooit geraakt bent.....

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Svennie kerel, laat je nu niet weer opnaaien net als een heeeeeeeele poos geleden ;)

Nog 25 dagen voordat we ons allemaal weer kunnen bewijzen ipv hier wat te gaan schelden :b:

Noob's and Pro's unite!!! \o/

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie al weer waar dit heen gaat dus laten we het hierbij laten. Ik heb net ff een hele lading van je games gecheckt van slayer waar je level 40 was en alles is idd legit. Complimenten hiervoor btw :)

Over halo 3:

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Vriend , je hebt gelijk, binnen 25 dagen kunnen we de jochies eens aftroeven en een keer zien of ze nog zo pro zijn als ze zelf hier laten uitschijnen...

@COOKIE X ...bedankt.....:+

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoort mij niet zeggen dat ik iemand ga aftroeven :) Ben nooit boven level 30 gekomen :cool:

Maar ik ben net zo fanatiek als een echt pro maar plezier is voor mij belangrijker dan winnen!
    Daarom zal ik de "save film" feature veel gebruiken :) Een paar mooie kills is voor mij net zo leuk als een overwinning die puur op tacktiek gewonnen is \o/

En voor nu, Welterusten!

16. Candyman

Candyman Guest

Let op je bloeddruk vriend. Ik moet Jan gelijk geven, puur om het feit dat het hoogste level VOOR de update rond de 31 lag ik wil het niet voor je bederven maar toch doe ik het even om je met de beide pootjes op de grond te zetten. Dit waren clans zoals StK, Str8 Rippin, MH2O en F3ARx.
    Even uitleg waarom het wel zou kunnen, de dag van de reset werden de levels verdubbeld dit was een grap van Bungie, 24x2 is 48. Ookal betwijfel ik of je level 24 was voor de reset.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2007
  17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, in dit bericht herken ik mezelf waar het om de spelbeleving op zichzelf aankomt...eerst de fun in de game beleven ,en de resultaten zijn van de tweede rang...Misschien moeten we de handen maar eens ineenslaan om de heren hier een lesje te leren,of we winnen of verliezen ,dan zullen we er in ieder geval wel een hoop lol aan beleefd hebben in tegenstelling tot die zelfverklaarde pro's die er alleen maar een hoop frustraties aan overhouden...:+ :b: :thumbs:

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maestro....ssssst....denk je echt dat de beste spelers alleen voor deze clans speelden...tssst gast ...Ik ben géén nederlander wéét je ....en heb helemaal géén pro-ambities, en spelen in clans vol gefrustreerden boeit mij al helemaal niet....En oooh ik heb al met je gespeeld dus mij boeit dat hele pro gedoe alvast niet..En vriend hoeveel updates hebben wij zoal gehad in halo 2...
    Fun-player...dat ben ik, en al de rest kan mij gestolen worden.....

19. Candyman

Candyman Guest

Maar ik ben gewoon de gefrustreerden Halo pro dus ik praat over 'de' update... tsssss. Trouwens leuk dat je met me gespeelt hebt, dat betekend dat jij nu semi pro bent :thumbs: Ga zo door, mischien word je wel op een dag zo goed als ik :):

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, dus je wil écht dat ik mijn huidig niveau ga verlagen...
    Hahahaha ,dream on mijn beste...:lol::lol::lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina