1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet alleen de ID van het filmpje tussen de yt tags zetten, niet de hele link ;)

[yt]yEuNId1tfHU[/yt]

Al Rippons montages zijn trouwens ook het kijken waard.

2. ViperMike

ViperMike Guest

Hij was niet erg goed, maar hij deed die tricks wel netjes. En hij was idd vet in elkaar gezet.

[yt]bHZU2mw7xvk[/yt]

Deze vond ik ook nog, was best goed.

3. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de draai bij een headshot :9

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.972
    Wtf, die nieuwe voertuig ziet er niet uit!
    Jammer weer btw dat iedereen die achterlijke dual-wielding gebruikt.

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  5. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dit vind ik echt een waardeloze montage...

- veel games zijn ffa waarbij dezelfde personen keer op keer gekilled worden;
    - simpele snipes;
    - er zitten teleporter-block kills in :confused:;
    - vage rode schermen tussendoor waardoor de al zo slechte beeldkwaliteit nog slechter te volgen is;

Persoonlijk zou ik maar 10% van de clips gebruiken om een montage te maken. Bij die Maptacular montage gaat het ook niet echt om het showen van de kills, hij heeft ook een tweede montage waarbij dat wel het geval is.

edit: doom montage is wel cool_O_

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja leuk die Halo 1 montages, maar ik zie liever wat van deel 3.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, van Halo 3 zie je nu vrijwel alleen nog maar crappy cam kwaliteit content, dus kunnen we hier ook wel even afscheid nemen van de vorige deeltjes, bijvoorbeeld met dit al 1000 keer geposte maar toch geniale filmpje:

[yt]43JGK29YL_o[/yt]

8. ViperMike

ViperMike Guest

Die doom montage leek veel mooier omdat alles versnelt was. Maar ik had een tijd terug zoveel halo1 montage's maar krijg ze niet meer gevonde. Op youtube zie je maar weinig echt goede. Maarja, montages zijn gewoon moment opnames en bewijzen niet veel.

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de gewone editie van halo3 nouw ook in een metal case of niet.
    ik las wel dat de andere edities in een metal case uitvoering zitten maar heeft de gewone editie dat ook ??
    vraag ik me af

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    De montage van bonesaw is veel beter dan die van St33l ra1n (wie waarschijnlijk pas h1 ging spelen toen h2 uitkwam, want wie heeft er nou zo'n naam :{) Iedergeval wat maakt het uit?

En die h3 commercial is echt te droog, vind em leuk gedaan.

11. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel vet zijn, eigenlijk zou elk spel van het kaliber halo standaard in een steelbox moeten zitten zoals met bioshock het geval was:)

12. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind die van bioshock wel vet en dacht ook dat 't met halo ook zo zou zijn maar 't is niet zo dus, of je moet een van die andere edities hebben.
    heb ook weer geen zin om meer geld uit te geven aan dingen die ik nooit gebruik XD :cool:
    z'n metal case is wel mooier en 't staat leuker.:9

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het zo dat van de wat grotere titels de eerste levering in een steelcase komt.

14. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    zo heb nog maar amper iets over het 3de deeltje gelezen maar net besteld, ik laat me gewoon lekker overdonderen maar heb er nu wel erg veel zin in.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb vandaag een zeer positief mailtje gehad van bol.com:

Schrok wel toen ik het begin las, maar toch goed nieuws.

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel heeeeeeeeel netjes van bol.com :) Zouden andere shops nog eens wat van kunnen leren...

17. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad goede service

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een heeeeel brak interview met een Bungie Mission Designer... Hier wordt o.a. in duidelijk dat Halo 3 rond de 16 ( !! ) maps heeft.. ( die dude weet het niet zeker, maar een shattingsfout van 5 lijkt mij toch wel behoorlijk als je een werknemer bent...Eerst was namelijk aangekondigt dat het ongeveer even veel maps zou hebben als de voorgaande halo's ( die hadden er 10/11))

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gewoon een normaal, plastic groen doosje. Zou raar en eigenlijk ook dom zijn om een metalen case te maken voor de gewone editie. Het heeft geen toegevoegde waarde voor Microsoft aangezien de consument wel voor de LE zou gaan mochten ze een metalen case willen en het is verder alleen maar duurder. Scheelt natuurlijk niet veel per doosje, maar als je miljoenen doosjes hebt.....je snapt m'n punt wel. ;) Bovendien zou het er dan niet als speciale extra bijstaan bij de LE dat het in een metalen case zit.

20. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het bericht van bol ook ontvangen, zeer netjes van ze. Ik bestel eigenlijk ook alleen maar bij bol en zuiderpark precies vanwege dit soort dingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina