1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er is toch nog niks bekend over een remake van midship? Dat was namelijk mun favo level :mad:

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    Ik tel:
    - 1 map in de Multiplayer Vidoc (nog onbekende naam d8 ik)
    - Gras in het gras met afgrond (weet niet hoe die heet)
    - High Ground (wordt me favo map denk ik, in de Beta was die o-zo vet)
    - Snowbound (vond ik zwaar zuigen: wtf die kl*te energiemuren waar je niet doorheen kon schieten, neppe zooi! Elke keer die k*tmomenten dat iemand er gewoon leuk achter stond te wachten met zn shotgunnetje en je kon niet door die wall heenschieten..)
    - Valhalla
    - Epitaph
    - Sandtrap
    - Lange Brug map
    - Last Resort
    - Lockout Remake

@ Cookie: idd, Midsip ownde zwaar! Als er geen remake komt, hoop ik dat Bungie die mss later als downloadbare content aanbiedt ofzo.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ze zouden gewoon de populaire halo 2 maps (maar dan een remake ofzo) als downloadeble content later beschikbaar moeten stellen:) zou wel vet zijn.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    NBA street volgens mij ook en als ik mij niet vergis is het de bedoeling dat cod 4 ook op 60fps gelocked gaat worden

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Midship lijkt me ook super. Maar ik hoop dat de "nieuwe" maps ook erg leuk zijn van het niveau lockout/midship. Hoe heet die map eigenlijk die zo lijkt op tokara forest van unreal? (ook te zien in die filmpjes op gametrailers waar je alle nieuwe wapens ziet)

6. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    :D dat zou wel vet zijn

7. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snowbound vond ik eigenlijk wel leuk, vooral omdat je dan dus in Team games echt tactiek moet gebruiken om zulke campers te killen, bv ze naar 1 kant lokken en dan aan andere kant er snel ff in en grenades smijten, die energy walls vond ik 1 van de leukste dingen.
    Al heb ik zelf ook m'n vernederende deaths gehad door terugkaatsende grenades lol.

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had laatst nog een vid gepost over een interview met een Bungie dev die "dacht" dat er 16 levels zouden zijn... 16 lijkt me erg veel, maar het heeft me wel overtuigd dat het het iig meer zijn dan waar Halo (2) mee begon (dat waren er 10/11)

Edit: nog een plaatje gevonden van een nieuwe helm..:

En je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind hem wel neat :) ( en als je het niets vind, ajb niet zeiken ofzo.. kies dan een andere helm :eek:)

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeeehhh ik zeg 1 ding die helm wordt zooo van mij he ! Ik hoop dat je er niet teveel moeite hoeft te doen om hem te unlocken :p

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn nog genoeg andere helmen die je kan kiezen en ik heb al een geckere gezien :9 Vind het wel een leuke toevoeging, als ze nou nog zorgen dat ik mijn halo 2 symbol kan gebruiken ben ik helemaal blij :+ Dit kon in de beta niet en moest hem iets veranderen :mad:

11. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, cracked me up ;)

Ik weet niet of ik deze game haal...Halo vind ik een barslecht spel, Halo2 heb ik nooit gespeeld dus ik zie wel..Mssn wel mssn niet, ik wacht wel gewoon tot ie >40 euro is ofzo.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als je halo 1 een slecht spel vind en halo 2 nooit heb gespeeld moet je er niet eens een tientje aan uit geven. En dat wordt lang wachten trouwens want het duurde een eeuwigheid voordat halo 2 werd afgeprijst :)

13. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi helm, alleen je zicht is daar wel minimaal in :p

14. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb net mijn legendary gecanceld omdat hij leverings problemen had. ik denk dat ik maar voor de normale versie ga.. tenminste als ik hem haal denk het wel.

halo 1 kreeg ik bij de xbox en heb ik in co-op mode helemaal suf gespeeld
    Halo 2 ooit van een vriend geleend maar vond hem niet zo en daarom heb ik veel gemist in de online..
    Halo 3 word gewoon het spel dat iedereen speelt. zelf geen fan van GoW of Bioshock maar omdat deze door iedereen gespeeld gaat worden moet ik hem ook maar aanschaffen..

15. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo leveringsproblemen?
    Ik krijg er 2, 1 als verjaardagscadeau en 1 die ik zelf voor 100 euri heb en doorverkoop( nu al 150 euro bod ervoor lol)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Zal je eigenlijk vanaf het begin al je personage kunnen uitbreiden voor de Multiplayer ? Of moet je dat allemaal unlocken ?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij kun je vanaf t begin al aardig wat customizen maar zijn er ook armorsets die je unlocked door hogere level te behalen, wan wat ik op 1up.com gelezen heb krijg ik het idee dat het lijkt op het systeem van R6; dus al best veel opties om mee te beginnen maar de echt coole shit krijg je pas als je elite bent

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol hoe bedoel je geldverspilling:/ Wat maakt het nou uit of het door veel mensen gespeeld wordt? Als je het zelf niet leuk vind dan ga je het toch niet kopen...

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik erop zou moeten letten door hoeveel mensen een game gespeeld wordt, dan had ik bv. deze games nooit gehaald:
    Ridge Racer 6
    Football Manager 2006 + 2007
    Harry Potter: OotP

Ik ben geen meelopertje :9

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het zou wss al een keer gezegt zijn maar ben te lui om al die pagina's door te lezen:) Is het al bekend of het weer spartans tegen elites zijn in multiplayer? of is het alleen maar spartans zoals bij de beta.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina