1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    71,3%
  2. CoD4 beta

    28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Spartan-II project is niet begonnen vanwege de 'human-covenant war', dit project is begonnen om de slachtoffers te verminderen in de oorlog tegen de ruimtepiraten (te vergelijken met 'the war on terrorism'). Toen de 'human-covenant war' begon bleken de Spartan-II's ook erg waardevol te zijn tegen de 'covenant'.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Schitterende filmpjes van dat oorlogsmomument!!:thumbs:

    Jullie zien toch ook wel dat we straks een soort van final battle krijgen die precies de volgorde gaat zijn zoals we die nu zien in die "walkthrough" ...?? \o/\o/

    Iedereen die dit nu heeft gezien zal daar aandenken zodra ze dit level betreden over een paar weken!!

    Schitterende marketing dit, sfeer, muziek, beeld, spanning en emotie met wat miniatuur poppetjes _O__O_
     
  3. The Flash

    The Flash Guest

    Mjah, das wel waar, maar als 1 game het waard is dan is het wel Halo 3, en als een character het waard is dan is het wel Master Chief. Dat moet je dan ook wel toegeven ;). Zou persoonlijk dat hele nagemaakte wereldje wel willen hebben, damn man. Zoiets hebben ze ook in LotR gedaan, voor Minas Tirith, maar het detail ontloopt elkaar niks, zou haast zeggen dat dit nog beter is. Prachtig werk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2007
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Halo 2 had ook al een trailer met action figures en een plastic slagveld...

    [yt]xAmu2VIR-9I[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de kosten voor het maken van deze game inclusief al deze marketing zooi zijn echt niks in vergelijking met de kosten van een big-budget film (denk spiderman :cool:. daar zijn honderden miljoenen aan uitgegeven en aan halo 3 in totaal iets van 50-60 gokken de analisten.
     
  6. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me tshirtje ook al :) en ik moet toegeven die trailers zien er kei goed uit
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Datis lego.. niet te vergelijken met dit slagveld van Halo 3 als je het mij vraagt:)
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar een Trailer na te maken van Halo 2 met lego blijft wel knap :) en is toch redelijk mooi.
     
  9. The Flash

    The Flash Guest

    Ik bedoel de moeite en tijd om dat hele nagemaakte slagveld te maken, zeker de kkosten zijn geen probleem, maar tis toch heel veel moeite. Maar wel heel erg vet.

    Dat lego filmpje is wel uber trouwens. _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2007
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die poll is trouwens vrij kansloos, in de COD topic stemt iedereen natuurlijk voor COD en in deze topic stemt iedereen voor Halo...duh O-)
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je sparta bedoelt, en niet de film 300.. de film 300 is later in ontwikkeling gegaan dan de eerste Halo, alleen het verhaal bestaat al heel lang
     
  12. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister nog de laatste pre-order kit kunnen kopen met een t-shirt\o/ die hier te vinden was. Ik ga maar halo 2 uit de kast halen en wat oefenen.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, maar moet dit in spoilers? want het blijven gewoon speculaties. ik hoop echt dat die diorama ook een level is, dat ozu echt vet kunnen worden! lekker intens! en een perfecte afsluiter voor het verhaal (kunnen ze enorm dramatisch maken!) Denk sowieso wel dat ze er echt een duchtige climax in gaan stoppen (daar zijn ze bij bungie wel goed in (kijk maar naar halo 1). Denk ook dat het verhaal niet volledig word afgesloten, dat het min of meer weer een open einde word, maar lang niet zo open als halo 2 natuurlijk.
     
  14. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0

    Denk dat ze dan heel snel hun mailbox moeten checken vanwege allemaal bedreigingen dat ze eens moeten stoppen met ons laten wachten:+
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    [yt]kvanJYOGlus[/yt]
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Net even bij de Wildenborg hier in Haaksbergen geweest (beneden allemaal huishoudartikelen, boven games en speelgoed), even aan een aardige dame gevraagd of ze Halo 3 al binnen had, maar helaas. Ze wilde wel even bellen wanneer het binnen zou komen, maar het is nu (koop)zondag.
    Las dat een winkel in Noorwegen al 2 games al hadden verkocht, daarom ging ik er even heen.
    Denk dat ik de game wel een weekje eerder kan scoren met wat geluk, gewoon donderdag nog even langs, en vragen of ze even in het magazijn kan kijken.
    Als er dan iemand op eBay 200 euro voor over heeft, graag ;).
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    shizzel laat het me even weten of ze hem deze week al verkopen, dan fiets ik daar even heen :)
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Sorry, dan koop ik ze allemaal daar en mag je er eentje kopen voor 170 euro, speciale prijs voor jou ;).
    Just kidding hoor
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @langejan: wahahh die is grappig :p En shizzel dan kun je het een mede bewoner toch wel ff zeggen voor niks? :p
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina