1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: Dutch Community Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 feb 2008.

  1. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    Goed idee Xorta, Volgens mij had ik nog wel een paar vette op mijn share staan. Neem ff een kijkje op mn profiel of ik stuur je ze wel later vandaag, ik sta in je friendlist als: Japyoo ;)
    Zal je nog wel online zien bij halo, later!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2008
  2. keyam

    keyam Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet man, dat je dat allemaal organiseert..Kost veel tijd..Dat kan ik je wel zeggen..
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor de bloopers. Ik weet dat het niks was.
    Ik had net er ook een, ik kill fear met sniper, op sniperamp, ik wilde een nade bouncen van de ramp af, gooi ik em tegen de vallende sniper, ga ik dood :{
     
  4. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed idee man! \o/

    Even nog wat vragen:

    - Kan je wat met mongoose/warthog snipes (uit de sideseat, zoals dit)?
    - Is het 1 clip per persoon of kan je als je superuber 1337 pro bent ook meerdere keren voorkomen?

    We gaan sowieso de Amerikaantjes eens wat laten zien met hun 'amazing triple kill' die dan 1 beat down is en 2 assassinations van voor :)

    En oh ja: het lijkt me wel leuker om tijdens/na de credits ook wat grappige filmpjes erin te gooien, zodat het niet alleen maar serieuze zooi is. Maar ach, wie ben ik...
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  5. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha altijd mooi. Maar ik moet nog ff bedenken hoe ik het ga doen met bloopers. Altijd vet aan het einde van de montage bij de credits, maar ik heb het idee dat mensen meer bloopers gaan sturen dan serieuze film clips. En aangezien er mschien maar 1 minuut credits zijn, is het erg veel overbodig werk om de bloopers ook allemaal nog te bekijken/verwerken enz...
    Misschien stel ik voor bloopers gewoon extreem hoge eisen, zodat er minder inzendingen zijn. Jouw bloopers ware grappig, maar ze kunnen beter denk ik! Thnx anyway..

    Edit: Antwoorden voor Marruk
    - Ja: maar een single headshot vanuit een mongoose haalt deze montage niet. Minimaal een double kill op lange afstand zou ik zeggen. Natuurlijk hangt het ook af van de uitstraling zoals Niels al meldde.
    - Iedereen mag ongelimiteerd Film Clips sturen. Bedenk wel dat ik mensen wat minder serieus ga nemen zodra ik 3 filmpjes per dag krijg ;). Het moet in de buurt komen van wat ik in de startpost al zei: once-in-a-lifetime film clips.

    En over die grappige filmpjes: lees mijn reply hierboven :D
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  6. Towel

    Towel Guest

    Haha je komt niet zomaar in de bloopergedeelte:). Ik maak trouwens nouwelijks wat grappigs mee. Of ik zie het als bullshit8)
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja datis idd zo, maar je houdt van electrische beats? welke precies? iig is die muziek vrij makkelijk met beats endergelijke. doe nu zelf opleiding met audio maken en video's enz. dus dat is wel vrij handig.
    daarom lijkt me dit ook cool initiatief en wil dus ook graag helpen omdat ik zo ook me ideen kwijt kan enz:+

    @ airwave, haha die blooper klinkt wel te droog8)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker sladz is al 18 keer gedownload hoor.
     
  9. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Lache datje dat bij je opleiding doet, zo snap ik ook wel waarom je graag wilt helpen, en dat kan ik dan vast en zeker wel gebruiken: een hoogopgeleide editor :eek: :D
    Ik zat denken in stylen van house tot trance tot de iets hardere stijlen (maar zeker geen hardcore :lol:), maar ik overweeg ook wel rocknummers als ze mij bevallen. Ik ben zelf een beginnende DJ, dus die boel mixen moet ook wel lukken :D
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je toevallig naar trance energy xorta (trance is mn favo genre)?
    Skills van gangstarr is een goed nummer vind ik voor montages, klinkt lekker, goeie betekenis en een oldskool beat waar je goed meer kan syncen.
     
  11. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Trance is ook mijn favo stijl, maar nope, geen trance energy... 4 maandjes te jong (17) :'-(:'-(
    En skills van gangstarr klinkt leuk voor montage jah, maar past niet ech tussen de rest van de nummers die ik al een beetje in gedacht heb
     
  12. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je een zieke No-scope maakt van afstand,is er dan veel kans dat die erin komt??

    Mischien voor muziek : The Prodigy - Memphis Bells.

    Leuk dat je deze Montage Community maakt!
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Nee,

    Noscopes zijn te makkelijk in halo3. Double noscope is ook nie echt speciaal. Je kunt het beste zorgen dat je tripple quick scope maakt oid... In custom.. MM telt niet zo sterk
     
  14. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor de muziek zou ik zeggen: Daft Punk ftw.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk zou het vetter zijn als je dan ook muziek gebruikt van eigen bodem. We hebben werelds beste dj's hier in nederland. Zit ik nu te denken.
     
  16. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met een dubbele stick grenade? Een double kill door 2 stucks te gooien onder de brug bij narrows, eentje naar het midden en de andere naar de overkant. Is dit genoeg om in de compilatie te komen?O-) Of zoeken we nog meer kwaliteit?
    Wel een leuk idee trouwens, merk wel dat je de lat erg hoog legt. Ik hoop dan ook dat je toch genoeg materiaal bijelkaar kunt krijgen.
     
  17. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    En Frans Bauer :)
     
  18. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het dan liever bij DJ Tiƫsto :thumbs: :9
     
  19. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je film clip wel in woorden uitleggen en vragen of het goed genoeg is, maar je kunt ook gewoon de clip sturen en afwachten maar. Ik zal je echt niet 'bestraffen' als ik het niet goed genoeg vind :+.

    Zekers. Al ben ik meer te spreken over sets van top NL dj's dan producties... maar er zal vast wel een bekend VanBuuren of Tiesto nummer inkomen om het wat 'Nederlands' te maken :+ en nee geen frans bauer 8)
     
  20. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer:'-(:'-(:confused:
     

Deel Deze Pagina