WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Kan iemand dit filmpje van internet verwijderen! Dit is nog erger dan fitna!
Hoe durft iemand een filmpje te maken van 8 boys die je met je tenen nog inmaakt om internet te zetten onder het mom van "Hollantage - Best plays from holland" JAKKKKKKES. Ik wordt hier misselijk van, wat moet H3F nu wel niet denken? Dalijk lopen de reacties zoover uit dat amerikaantjes Dutchy tegenkomen in social slayer en gaan schreeuwen "OMG GUYS THIS IS THE REAL PRO FROM NETHERLANDS".
Xorta ik voel me diep teleurgesteld in de actie van lacoze, een kerel die zich altijd al bekommerde om montages van flitsende acties/killtaculars van NL noobs tegen spelers waar je van moet huilen.
Ik voel me daarom extra gemotiveerd om clips in te sturen, en ik roep hierbij de rest van NL op (alleen de goeie, noobs sturen maar naar lacoze) om naar Xorta clips te zenden. Zo hoop ik dat er toch een betere Hollandtege komt.
Mijn vriendelijke groeten,
T.
Jakkes wat een kutfilm, ik irriteer me aan de namen (tarzan???), ik irriteer me nog meer aan het donker maken van het beeld (om te slechte AR te coveren) en ik irriteer me nog het meeste aan het geheel.
Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2008