1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: Dutch Community Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 feb 2008.

  1. Towel

    Towel Guest

    Wauw xorta zit fearrr ff in de wolken te prijzen met zn filmpje8). Toegegeven hij was wel baas, jammer dat de spelers niet veel verschillen van guests. Toch snap ik wel je beargumentatie voor de 4 sterren. Toch hoop ik dat er er in de montage veel ownage op grote namen. Snipes op "relesh" maakt op mij geen indruk:emo:

    En waar ik eigenlijk voor kwam, zojuist een baze double no scope gemaakt op nA (duits team). Ik geef hem 4 sterren.

    waarom geen 3?
    Ik kill de sniper van het team, hij heeft er nog 2 kogels ingelaten, precies voor Towel genoeg om die in 2 hoofden te pompen!

    waarom geen 5 sterren?
    Het was helaas geen welbekende `tripple no scope'. Als ik 3 kogels had had ik het wel gedaan overigens.

    Dus moet ik nu ook mijn noscopes insturen?
    Nee, noscopes scoren niet goed tenzij je ze hard geeft. Dus crosmap in matchmaking je aim stilhouden en wachten tot iemand erin loopt....

    Als medeverantwoordelijke voor de montage moest ik dit gezegd hebben, terug het woord aan jou atrox!

    succes!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2008
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vijfster kunnen halen, maar ik gebruikte me laatste rocket op een gastje die ik blijkbaar gesticked had, wel leuke triple daar niet van.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En hoe ver ben je al?
     
  4. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel een vette stijl
     
  5. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu zover dat ik een 2e account moet aanmaken omdat ik, zelfs na een hoop persoonlijke bestanden te verwijderen, aan de 100 Custom Files limit ben gekomen.

    Mensen die de afgelope 2 weken een clip hebben gestuurd, hebben geen 'confirmatie' berichtje terug gehad omdat ik dus geen plek meer had voor nog een clip. Ik ga nu een 2e account aanmaken en dump daar een stuk of 50 clips op zodat m'n Xorta account weer clips kan ontvangen :).

    Het niveau van de clips is verbeterd moet ik zeggen :D. Nu alleen nog iets meer clips, want het aantal per week dipt een beetje in. Dat ik de laatste tijd RSV2 speel betekend niet dat ik gestopt ben met deze montage.

    Naam de van montage is nog niet 100% zeker, maar 'Hollantage' gaat veel kans maken denk ik. Er is nog een lange weg te gaan dus niets is zeker :).

    Lateurz
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur echt meuk in, maar het is beter dan niks dacht ik zo.
     
  7. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel een paar aan je laten zien misschien?? moet jij ff kijken of ze goed genoeg zijn ;) ik zal je wel toevoegen
     
  8. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor je mag em gebruiken :): :emo:
     
  9. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, nu is het zeker dat het een veel bekeken montage gaat worden :+
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, als ik dit geweten had had ik wat meer filmpjes opgeslagen, heb 1 filmpje gehad waarbij ik twee stickies cross-map gooide.
     
  11. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey wanneer ga je de Montage uitbrengen??
     
  12. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niet zeker. Ik zit nu te denken aan na de zomer. Dus dat deze zomer de laatste kans is om clips in te sturen. Maar er kan nog vanalles gebeuren... het zou zomaar kunnen zijn dat ik de herfst er ook bij pak :).

    Tussenstand:
    Totaal ongeveer 120 clips in bezit en bewaard.
    Ongeveer 15 clips komen er ZEKER in.
    Ongeveer 35 clips hebben grote kans erin te komen: ligt aan de inzendingen die ik nog krijg.
    De overige clips zullen worden gebruikt als eventueel opvul-materiaal, of het kan zijn dat ze in een ander perspectief voor intro/breaks/credits gebruikt worden. Of ze worden verwijderd.

    Bedankt nog voor je clip RecordZ! :thumbs:

    Keep on sendin those clips meisjes!;)
     
  13. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    damn na de zomer misschien ja? :p8)
     
  14. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjsa, het liefst wil ik alleen clips erin hebben die onder 'clips-die-er-ZEKER-in-komen' vallen, en daar heb ik er dus nu maar ongeveer 15 van. Het krijgen van veel van zulke clips kost tijd. Maar het kost ook veel tijd om deze complete montage in mn uppie te regelen/maken. En ik wil graag dat die tijd het waard was en wordt, en dus dat de montage zeker het kijken waard gaat worden, ook buiten XBW!:)
     
  15. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvoelde me beetje genaaid toen ik dit zag:
    http://www.halo3forum.com/halo-3-videos/194104-holland-tage-halo-3-a.html
    of de YouTube versie: http://nl.youtube.com/watch?v=YzlSHh6bO5Q

    Ik dacht, WTF gebeurt mij nou! Ene LaCoz3 maakt een montage van totaal 8 nederlanders, en noemt het de Holland Tage. Idee lijkt ERG geript van mijn idee (vooral de naam van de montage). Of dit zo is? Geen idee. Ik ga niet LaCoz3 kapot flamen, want misschien wist hij nix van mijn plannen.

    Reacties op H3F waren goed, dus sowieso ben ik hem maar even wezen kijken. 8 spelers waar ik persoonlijk nooit van gehoord heb met bijna alleen clips uit matchmaking. Clips waren SOMS niet verkeerd... maja tis matchmaking. Laat de top van NL een dagje social matchmaking spelen, en je hebt hetzelfde, en hier wil ik dus niet naartoe. Editing was standaard maar overall netjes. Toch mijn complimenten voor deze jongen (14 jaar is hij, na wat research over wie die gast nou eigelijk is 8)) want de montage was toch enigsinds entertaining: vooral voor de niet-MLGcustoms spelers op de wereld, en dat zijn er toch behoorlijk wat.

    Ik ben er wel van overtuigd dat mijn montage beter zal worden :D. Hollantage is nu bezet. Nu ga ik voor Undutchable, tenzij iemand anders nog iets originelers kan verzinnen. De montage van Lacoz3 is nu ook een goede reden voor mij om Undutchables pas na de zomer of zelfs later uit de brengen.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  16. Towel

    Towel Guest

    WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat


    Kan iemand dit filmpje van internet verwijderen! Dit is nog erger dan fitna!

    Hoe durft iemand een filmpje te maken van 8 boys die je met je tenen nog inmaakt om internet te zetten onder het mom van "Hollantage - Best plays from holland" JAKKKKKKES. Ik wordt hier misselijk van, wat moet H3F nu wel niet denken? Dalijk lopen de reacties zoover uit dat amerikaantjes Dutchy tegenkomen in social slayer en gaan schreeuwen "OMG GUYS THIS IS THE REAL PRO FROM NETHERLANDS".

    Xorta ik voel me diep teleurgesteld in de actie van lacoze, een kerel die zich altijd al bekommerde om montages van flitsende acties/killtaculars van NL noobs tegen spelers waar je van moet huilen.
    Ik voel me daarom extra gemotiveerd om clips in te sturen, en ik roep hierbij de rest van NL op (alleen de goeie, noobs sturen maar naar lacoze) om naar Xorta clips te zenden. Zo hoop ik dat er toch een betere Hollandtege komt.

    Mijn vriendelijke groeten,

    T.

    Jakkes wat een kutfilm, ik irriteer me aan de namen (tarzan???), ik irriteer me nog meer aan het donker maken van het beeld (om te slechte AR te coveren) en ik irriteer me nog het meeste aan het geheel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2008
  17. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhaha nice towel :D

    Staat er werkelijk ergens dat dit HET BESTE UIT NEDERLAND is?!!! :'-( Das dan wel behoorlijk teleurstellend ja.

    Haha als dit echt er voor zorgt dat er nu meer NLers clips gaan insturen naar mij, mag ik lacoz3 op een bepaalde manier ook wel dankbaar zijn XD en jou natuurlijk ook towel *)
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Er staat nergens in van "Het beste uit holland", maar waar is een hollandtage voor? WAAROM zou je een combined montage maken (bijvoorbeeld Eurotage)? Om te laten zien hoe goed de spelers wel niet zijn. Kijk het doel van een montage is :
    1. Mensen overtuigen hoe skilled je bent
    2. Entertainen

    Om de eerste reden maken mensen een mooie Eurotage, een Team-tage, of een eigen Montage. Een Hollandtage maken met een inhoud als wat ik net had gezien, is ronduit BESCHAMEND en zou de naam hollandtage niet mogen gebruiken. Zo simpel is het, noem het gewoon "Dutch Devils montage" ofzo, montage van de clan weet i kveel.

    En ja ik hoop dat we allemaal ons gaan bekommeren om de kwaliteit van de echte hollandtage, en hoogwaardige clips insturen.
     
  19. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    AR Ftw *cheers*

    Idd geen onaardige montage, maar zoals die zijn er zo veel te vinden en dat is iets waar jij niet heen wilt als ik me niet vergis.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen dit te zeggen.

    Wat gay zeg.
     

Deel Deze Pagina