Sinds ik ben begonnen met dit project heb ik veel clips binnen gehad, maar ik was niet tevreden over de kwaliteit van de clips. Daarom was ik nog niet begonnen aan het capture/monteer proces, omdat ik het gewoon nog niet waard vond om veel tijd te besteden aan matige clips. Ik bleef dus wachten op meer clips. Maar er kwamen er steeds minder binnen... Daarnaast had ik het destijds druk genoeg met andere dingen, dus van mijn kant was weinig te horen. Helaas van jullie kant dus ook steeds minder.
Ik ben nog steeds in het bezit van meer dan 100 clips, en zou het zonde vinden als ik met dit project zou stoppen. Ik heb een tijdje terug mijn school afgemaakt en besloot aankomend jaar nog niet te studeren. Dus zal ik genoeg tijd hebben om me af en toe weer te concentreren op dit project.
Ik wil de clips die ik nu heb allemaal opnieuw uitsorteren. En waarschijnlijk ben ik vanplan om alle 1 en 2 sterren clips gewoon te verwijderen, aangezien dat meer als de helft van de clips zijn, en gewoon niet goed genoeg zijn. Kortom, ik zal clips die ik binnenkrijg veel sneller gelijk verwijderen als het gewoon niet goed is. 'Opvulmateriaal' heb ik eigenlijk wel genoeg nu.
Sinds ik dit project startte heb ik altijd nog wel clips ontvangen, en iedereen kan gewoon nog steeds blijven sturen... graag zelfs. Ik denk er trouwens aan om een promotievideo te maken om het wat aantrekkelijker te maken om clips op te sturen.
Edit: Deze post heb ik ook in de startpost gezet als update 2
Laatst bewerkt: 11 jul 2008