1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: Dutch Community Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 feb 2008.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi in die montage zit dat zielige ventje van een Dutchy weer :emo: Echt een stakker is dat, bij elke game die hij speelt leaved die vlak voor het einde, zodat hij altijd Recruit blijft en dan altijd tegen noobjes gematched wordt.

    Oh en nu ik de rest gezien heb, valt het allemaal wel mee hoe fantastisch de clips zijn, vooral als je bedenkt dat ze hier 8 man voor hebben ingeschakeld :emo:
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  2. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh wat haat ik het als er een montage is met Linkin Park als muziek keuze!
    Daar word ik chagrijnig van.:mad: Maar dit zijn ook allemaal onbekende gasten die alleen tegen n00bs spelen zie ik. Xorta blijf maar je eigen idee houden hoor deze gasten verdienen het niet:thumbs:
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    OMG HUN ZIJN KINGS KEIHARD UNDERGROUND

    Extermination met rocket _O_


    Vind echt te lelijk geedit.

    edit: hun spelen ook tegen te grote noobs.. vooral op het einde met die Koth, die gast gaat in die hill staan en doet niks.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom het is niet echt goed, ik kan ook triple exterminations halen als ze niet terug schieten. Ik ken alleen slater ohm, en die is slecht...

    Soort van 1ste divisie halo
    Wij horen tot de eredivisie dus wij gaan hier makkelijk over heen, btw hun zullen wel al vanaf het begin van h3 bezig zijn met clips.

    Niels je bent baaws
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  5. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slechte tage. Maarja wat doen we eraan montages geven altijd een verkeerd beeld van wie goed is en wie niet dus daar kan ik me echt niet druk om maken. Lacoze mag van mij ten alle tijden al zijn killtacs op guests op het internet posten en ik gun hem alle fanboys. Hij had alleen niet de titel Hollandtage moeten gebruiken
     
  6. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ben ik dan:confused:

    Champions League:cool:
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt em adam

    Hoe was parijs?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  8. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zitten er wel meer teams in de erediviesie :p

    Trouwens best zonde, ik had een killtacular in de MLG playlist. Staat er een mannetje voor me zonder shield, ik mis de headshot, vergeet een granaat te gooien en dan duikt ie net op tijd weg nadat ik ge-reload had :mad:

    EDIT: Is iedereen zijn file share vergroot?
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je gratis tijdelijk Bungie Premium als je de mappack koopt...
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had vandaag een overkill met rockets op construct, dus ik loop naar de zwaard spawn waar ze allemaal opeens spawnen. Dus ik snel een rocket schieten voor een killimanjaro ofzo, staat er ineens zwart beeld met "Starting Game".. ik dacht shit! Dus toen was er een nieuwe host geselecteerd en toen was me overkill weg en toen viel ik opeens dood op de grond... Wat een kutzooi|:- het had zoon mooi file share filmpje kunnen zijn
     
  11. Xystim

    Xystim Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Xorta heb je alle clips die ik tot nu toe heb gestuurd opgeslagen? Ik heb nog een aantal clips paraat die denk ik wel montage worthy zijn maar aangezien ik de nieuwe maps nog niet heb (ik weet schooier) kan ik deze dan uploaden en naar je sturen.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En hoe ver ben je al? :D
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    BUMP, want ik wil wel weten hoe ver je al bent:) of je nog clips nodig hebt.
     
  14. Patrick NL

    Patrick NL Age of Conan

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het goed als ik je een friend request stuur? (JA ik heb de 1e post helemaal gelezen, maar vind je ideeen vet en heb wel wat filmpjes denk ik) Ik hoor het, m.a.w ik stuur gewoon een friend request =]
     
  15. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik ben begonnen met dit project heb ik veel clips binnen gehad, maar ik was niet tevreden over de kwaliteit van de clips. Daarom was ik nog niet begonnen aan het capture/monteer proces, omdat ik het gewoon nog niet waard vond om veel tijd te besteden aan matige clips. Ik bleef dus wachten op meer clips. Maar er kwamen er steeds minder binnen... Daarnaast had ik het destijds druk genoeg met andere dingen, dus van mijn kant was weinig te horen. Helaas van jullie kant dus ook steeds minder.

    Ik ben nog steeds in het bezit van meer dan 100 clips, en zou het zonde vinden als ik met dit project zou stoppen. Ik heb een tijdje terug mijn school afgemaakt en besloot aankomend jaar nog niet te studeren. Dus zal ik genoeg tijd hebben om me af en toe weer te concentreren op dit project.

    Ik wil de clips die ik nu heb allemaal opnieuw uitsorteren. En waarschijnlijk ben ik vanplan om alle 1 en 2 sterren clips gewoon te verwijderen, aangezien dat meer als de helft van de clips zijn, en gewoon niet goed genoeg zijn. Kortom, ik zal clips die ik binnenkrijg veel sneller gelijk verwijderen als het gewoon niet goed is. 'Opvulmateriaal' heb ik eigenlijk wel genoeg nu.

    Sinds ik dit project startte heb ik altijd nog wel clips ontvangen, en iedereen kan gewoon nog steeds blijven sturen... graag zelfs. Ik denk er trouwens aan om een promotievideo te maken om het wat aantrekkelijker te maken om clips op te sturen.

    Edit: Deze post heb ik ook in de startpost gezet als update 2
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  16. Patrick NL

    Patrick NL Age of Conan

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ff wat vids sturen, mischien zit er iets voor je tussen =]
     
  17. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mee ga doen aan de montage word hij te dodelijk, dus dat doe ik niet! Wel een tof idee Xorta...

    Voor de mensen waar ik vroegAH mee speelde, meld mijn nieuwe acount eventjes aan: KsK Robo. Ik heb weer zin in een oldschool custom!
     

Deel Deze Pagina