Halo 2 was gewoon een hartstikke goed spel en Halo 3 zal dat waarschijnlijk ook wel worden. Dat Halo 2 door sommigen niet gewaardeerd komt vlogens mij gewoon door die hele hype rond het spel en kregen de mensen die teleurgesteld waren, veel te hoge verwachtingen van het spel.
Ik denk dat het beetje het Matrix effect krijgt. *uitleg Matrix effect : 1 deel: Geweldig,verfrissend een suc6 bij de kopers/bezoekers 2 deel: Minder,Een teleurstelling voor de meeste 3 deel: Véél beter dan deel 2 dus weer érg goed
als je geen xbox live had, dan was halo 2 inderdaad geen gaaf spel. Als je wel xbox live hebt, dan is halo 2 gewoonweg het best xbox spel ooit! Ik verwacht dat halo 3 ontzettend goed gaat worden op de xbox 360...
dat geldt miss ook wel voor splinter cell. Deel 1 vond ik prachtig, deel 2 nog steeds leuk, maar de setting beviel me niet zo.. op dat laatste level na dan, deel 3 was veruit het vetst van allemaal.
goed gesproken , maar toch wil ik iets kwijt: halo 2 is een waardige opvolger van halo geworden, en meer heeft bungie niet beloofd! natuurlijk door het geheimhouden van de singleplayer zijn de verwachtingen heel hoog gekomen, maar dat was niet bungie's bedoeling. ook zijn er nog de geschrapte whartog's en nog andere dingen, maar dat is toch ook in fable, dat ook een héél goed spel is. dus in mijn ogen is halo 2 een waardige opvolger van halo, en niet meer en niet minder.
Kijk helemaal mee eens en ik vond eerlijk gezegd de verhaallijn van Halo 2 goed heel goed zelfs de filpjes zagen er gelikt uit de AI van de covenant is gewoon de Beste AI die ik bij een vijand gezien heb Want wie heeft Halo 2 in zen eentje uitgespeeld op de moeilijkste moeilijkheids graat bijna niemand dat is gewoon zo moeilijk! wat ik verder vind tegenvallen is dat de levels in de ruimteschepen meestal super eentonig zijn zoals dat in Halo ook al een beetje het geval was. Dus wat ze zouden moeten veranderen in Halo 3 is dat er nu ongeveer 70% op de aarde zou moeten afspelen en sommige op een andere Halo planeet. Dus verder vind ik Halo 2 nog steeds in de Top 3 staan van beste spellen te verkrijgen op Xbox
Het verhaal van halo 2 was goed... tot dat einde, dat was gewoon een tegenvaller, je bent zo benmieuwd naar wat er gata gebeuren en dan is het ineens afgelopen. Dit laat wel zien, dat veel goede games steeds meer verwant raken aan Holywood films. Het is echter wle zo dat je liever ene verhala met een echt einde ziet. Of is het eind eop legendary anders? ........
Nee ik denk het niet Halo 3 wordt gewoon weer een super spel en perfect dark zero kan ook wel een mooie en leuke game worden ma Halo 3 van de troon stoten nee dat denk ik niet
ik heb veel vertrauwen in bungie, dus ik denk dat halo 3 top wordt. maar meschine zijn er wel te hoge verwachtingen.
Ach Halo 3 wordt wel goed. Ik ben alleen benieuwd welke weg ze in gaan slaan. Meer naar de skill kant ( halo 1 ) of de lijn doorzetten van deel 2 waarin auto aim, rockets en zwaarden het toegankelijker moesten maken voor het grote publiek. Ik hoop een combinatie waarbij het zowel voor goede spelers leuker wordt zonder dat de minder skillvolle spelers benadeeld worden. ( Bijv. >lvl 25 is auto-aim van 20% naar 10% of zo ) Ik denk dat als perfect dark zero net zo goed is als de n64 versie, dat halo 3 dan een concurrent erbij heeft.
ik hoop dat de covenant de aarde volop aanvallen en dat master chief ze met een klein groepje mariniers moet uitroeien (natuurlijk op herkenbare plaatsen), vervolgens moeten ze in de 2 of 3 laatste levels de covenant uitschakelen, niet helemaal, door met een supergrote vloot naar ze toe te trekken. Zie je het voor je, snipen op de eifeltoren of een turret op het eiland van het vrijheidsbeeld, waar je met een hovercraft naartoe bent gevaren. Vervolgens komen er massa's covenant die jij samen met je mariniers, die dan ook je egt helpen en niet er voor lul bijlopen, neerschiet.
Voor die tijd was perfect dark echt de game! We chillden hele nachten met ongeveer 15 kammeraden en 1 n64 om te perfect darken met 4 splitscreen. Dat was echt te masterlijk! Maar nu ownt halo2. We Liven met elkaar of organiseren we in t weekend een Lan party . Maar perfect dark moet er echt veel aan doen voordat ze de gameplay zoals halo gaan verbeteren, en niet alleen graphics en geluid, nieuwe Xbox enz. _0/
Naar mijn mening, zoals het er nu naar uit ziet, wordt perfect dark een voldoende tot erg mooi spel. de controls zullen ongeveer als bij Halo zijn. Het verhaal heel vet. De graphics niet heel bijzonder. Veel mogelijkheden. En online en offline multiplayer heel vet. Alleen de GRAPHICS man... DIE MOETEN omhoog!! Niet dat het erg lelijk is, maar van een nieuwe generatie spellenconsole verw8 je toch wel veel meer. Niet meer die flauwe xbox (1) graphs. Begrijp me niet verkeerd: Het is absoluut geen lelijk spel. Maar als je Gears of War ziet, verdwijnt Perfect Dark Zero in het niets. Erg jammer. Ook al wordt het een stuk minder gedetaillleerd dan GoW. Maar imo MOET perect Dark Zero gewoon mooier er uit gaan zien! Anders is het de traditie van Perfect Dark niet waard, zeg maar. Een dergelijke revolutie (als het ware,niet helemaal of zo) moet door een andere opgevolgd worden. Daarom houd ik mijn hart vast..........
HALO 3 lijkt me natuurlijk ook heel vet. Deze zal daarom wat mij betreft misschien perfect dark dan nog wel makkelijk verslaan....