1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze nu een eind aan het verhaal gaan breien iig, en dat ze daarna met een nieuwe reeks komen (evt. met Master Chief, vink nie erg), maar ik denk dat als ze het verhaal nog lang rekken dat ze dan fans voor de singleplayer verliezen. Ik vind de singleplayer van Halo 1 en 2 erg goed, en ik speel ze nog vaak achter elkaar met een vriend uit (Aanrader!). De multiplayer zal ongetwijfeld wel weer goed worden. Maar goed, eigenlijk hoop ik vooral dat deze game niet zo gehypet wordt als deel 2 (en niet alleen door Bungie, ook door XBW, XBM en forumleden (helaas.. te laat)), en gewoon erg goed wordt.
     
  2. kijk dat bedoel ik nou. bungie moet de single player niet meer verbergen (spelen, anyone 8) )
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet alleen niet verbergen, ook zorgen dat die ubergoed wordt! Als ze voor de single player nu net zo veel tijd in zouden steken als in de multiplayer voor Halo 2, en de multiplayer ongeveer hetzelfde houden alleen andere levels, dan krijg je echt het uberspel van het jaar!
     
  4. van alle tijden zal je bedoelen _O_
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, tot halo 4 uit komt natuurlijk :p
     
  6. maar wat als halo 4 word gelijk halo 2 ivm halo 1 :cool:
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 was toch beter dan Halo 1? Alleen werd er verwacht dat Halo 2 nog beter zou zijn, maar hij is niet slechter dan Halo 1..
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind Halo1 wel leuker als 2 als ik kijk naar de single player. Als Halo 1 ook een online MP had gehad was Halo1 echt stukken beter geweest.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Halo2 was een hele toffe game, het einde vond ik nog wel mee vallen. Ok, het was plotseling afgelopen, maar het open einde houd wel de spanning in het verhaal voor het volgende deel.
    De singleplayer was echt top.

    Ik verwacht daarom redelijk veel van Halo3. Hoewel ik wel denk dat Gears of War enige concurrentie gaat bieden.
     
  10. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderschat Perfect dark niet, deze had destijds een ontzettend pakkende SP.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, de sp maar ook de mp was waanzinnig in Perfect Dark.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik nog Halo 1 kopen ik vind Halo 2 niet zo leuk maar Halo 1 was wel leuk op de pc!
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Onderbouw dat eens met argumenten? want ik vind genoeg redenen om halo 2 beter in de singleplayer te vinden:
    - Spelen met de covenant
    - Betere Graphics
    - Meer (covenant) wapens
    - etc.

    Ohjah, argumenten tegen is NIET: het einde was slecht, want dat beinvloed de rest van de SP niet.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Argumenten tegen:

    -verhaal was moeilijk te volgen en vaak zat er geen verhaal in
    -spelen met de covenant
    -pop ups
    -te veel aliën shit (maps)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou zo moeilijk was het verhaal nou ook weer niet, en twas nie eens zo'n heel diepgaand verhaal (halo 1 ook niet..) en spelen met de covenant, tsja, dat is dan je eigen mening, ik vond the arbiter erg chill, en t is in ieder geval wel een vooruitgang op Halo 1. De pop ups vielen wel mee, en als je zo'n mooi spel neerzet kan je niet verwachten dat er geen schoonheidsfoutjes inzitten. En teveel maps lijkt me sterk dat dat een argument tegen is..

    Oh trouwens, het zijn geen argumenten tegen halo 2, maar argumenten waarom halo 1 beter is dan halo 2
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat is niet waarom 1 beter is als 2. Aan die aliën maps heb ik me veel gestoord. Misschien omdat ik toch wat meer maps op aarde had verwacht en toen ineens zo veel aliën maps kreeg.

    Met moeilijk te volgen bedoel ik dat er weinig structuur in het verhaal zat. Alles liep door elkaar heen en was vrij onduidelijk in welk tijdframe je nu zat.

    En de pop-ups waren ronduit slecht. Er zijn zat goede spellen die dat niet hebben.
     
  17. ik vond halo 2 een heel goed spel dus verwacht ik dat halo 3 minstens even goed gaat worden :)
     
  18. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb jij halo2 wel goed bekeken, ik vind hem echt niet supermooi ofzo, ghost recon 2 oogt naar mijn mening veel scherper.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar t gaat toch niet om Halo 2 <> GR 2 maar om Halo 2 <> Halo 1.. slimmerd
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War gaat concurrentie bieden en miss wel meer dan sommigen hier verwachten, maar goed, zover is het nog niet. We zullen wel zien.. Halo 3 wordt vast goed omdat er veel mensen waren die Halo 2 minder goed vonden dan verwacht en dat zal MS zich vast hebben aangetrokken. Ghost Recon ziet er niet echt scherper uit ofzo dan Halo 2 hoor.
     

Deel Deze Pagina