Eerst wat meer over GoW zien. We hebben al zo vaak gedacht dat een game vet ging worden en als je hem dan speelt is het de meeste keren een teleurstelling. Ghost Recon 2 straalt meer realisme uit terwijl Halo 2 meer op een arcade shooter lijkt.
halo 3 moet heel wat meer vernieuwing brengen t.o.v halo 2 en het moet ook een veel langere speelduur hebben want ik vond halo2 nogal snel uitgespeeld. Natuurlijk verwacht ik ook een zeer goed verhaal en niet zo van: "wow dudes check it out, we hebben weer een nieuwe halo ring gevonden vol met alien scum, lets kill them all en ondertussen zien we of we nog een artifactje kunnen meepakken ofzo". En natuurlijk ook meesterlijke graphics zoals we ze nog nooit gezien hebben
Ehm.. heb jij wel opgelet tijdens het eind van halo 2? Er zijn nog meer Halo ringen gevonden, dus kan je wel verwachten dat die vernietigd gaan worden. Ik hoop wel dat ze ze allemaal (7 toch ofzo?) in een keer vernietigen, wat natuurlijk zorgt voor een gigantische explosie aan het eind van het spel. Dag dag galaxy _0/
haha maar als er een vervolg komt op halo 2 dan vermoed ik dat het laaste deel wordt van de "reeks" anyway volgens mij zal halo 3 echt gehypt worden als nooit te voren waardoor het zwaar zal gaan tegenvallen :{ Net als Halo 2... \ //edit typo
Ja, maar die hype kan je niet meer stoppen. Op een forum op een site in de benelux, is de heer GODZILLA begonnen met het hypen van een spel, waardoor iedereen nu al erover begint te praten. Helaas, want Halo 3 kan volgens mij ook zonder hype een goed spel worden!
ik wil heel graag zien hoe het verhaal afloopt. en als er weer zpown rete goede multyplayer bij zit ben ik zelf bereid er wel 150 eruo voor te geve
150 euro voor een game . Halo 3 word denk wel een topper want als het een launchtitel word moet je toch wel van goeie heuzen komen. En de game moet dan wel goed zijn anders verkoopt de xbox 360 ook minder in het begin.
60 euro is te veel voor vrijwel alle games imo. Maar goed, zij moeten ook winst maken de ontwikkeling kost ook geld, dus die prijzen heb je soms. Met de 360 kun je je lol ook wel op als ik zo de geruchten hoort.. maar goed, 't zijn niet voor niets geruchten he, dus we zullen zien.
Halo 3 moet weer net zo goed wordne als Halo .. imo had Halo had een soort aantrekkingkracht waardoor je bleef spelen.. singleplayer, co op en multiplayer... halo2 heb dat nooit gehad.. ik heb halo 2 niet eens uitgespeeldd.... en multiplayer vond ik ook gwooon net niks.. als halo 3 gwooon weer die spanning, gameplay en multiplayerlol van halo 1 heb ... heb je een wereld launch titel
Idd, erg jammer natuurlijk :{... Als Halo 3 een launchetitel wordt dan staat het vast dat het een topper gaat worden ... ik bedoel, kijk maar naar Halo, die was toch ook een launchtitel voor Xbox
Ik hoop dat Halo3 zich geheel op aarde afspeelt. Die lvls zijn bijna allemaal cool. Die alien shit is gewoon crap.
Het wordt echt geen launch titel meer hor jongens En hoezo zorgt dat er voor dat hij goed zou worden :{ ??
nou wat d8 je hiervan , Wanneer Microsoft Halo 3 tegelijk met xbox 360 uitbrengt dan verw8 men dat Microsoft zulke verbeteringen (qua graphics, gameplay enz.) gaat laten zien, en hoe? Nou, Microsoft gaat zoeken naar een bekende naam o.a Halo en en gaat dan zo hard aan Halo 3 werken waardoor ze alweer een prachtgame uit gaan brengen want ze willen Sony natuurlijk met alles voor zijn... althans, dit is mijn theorie edit// typo
Maar om Sony voor te zijn hebben ze nu een slimmer plan: Halo 3 komt namelijk uit met de launch van de PS3 in het voorjaar van 2006. Zo hebben de ontwikkelaars iets meer tijd en zetten ze op het goede moment om sony te snoeren, aldus bill gates
De voornaamste reden waarom ik een xbox heb is halo1, 2. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die nog steeds elke dag op hun xbox spelen vanwege de halo-spellen. Ik denk dat dat bij de 360 ook een grote rol gaat spelen met de komst van deel 3.