1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerst wat meer over GoW zien. We hebben al zo vaak gedacht dat een game vet ging worden en als je hem dan speelt is het de meeste keren een teleurstelling.

    Ghost Recon 2 straalt meer realisme uit terwijl Halo 2 meer op een arcade shooter lijkt.
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er niet weer zo'n hype gecreert wordt,want dan valt bijna altijd wel iets tegen...
     
  3. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 single en multiplayer is leuker voor iemand die geen live heeft
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 moet heel wat meer vernieuwing brengen t.o.v halo 2 en het moet ook een veel langere speelduur hebben want ik vond halo2 nogal snel uitgespeeld. Natuurlijk verwacht ik ook een zeer goed verhaal en niet zo van: "wow dudes check it out, we hebben weer een nieuwe halo ring gevonden vol met alien scum, lets kill them all en ondertussen zien we of we nog een artifactje kunnen meepakken ofzo". En natuurlijk ook meesterlijke graphics zoals we ze nog nooit gezien hebben :cool:
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm.. heb jij wel opgelet tijdens het eind van halo 2? Er zijn nog meer Halo ringen gevonden, dus kan je wel verwachten dat die vernietigd gaan worden. Ik hoop wel dat ze ze allemaal (7 toch ofzo?) in een keer vernietigen, wat natuurlijk zorgt voor een gigantische explosie aan het eind van het spel. Dag dag galaxy _0/
     
  6. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :)

    maar als er een vervolg komt op halo 2 dan vermoed ik dat het laaste deel wordt van de "reeks" ;)
    anyway volgens mij zal halo 3 echt gehypt worden als nooit te voren waardoor het zwaar zal gaan tegenvallen :{
    Net als Halo 2... O-)\

    //edit typo
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar die hype kan je niet meer stoppen. Op een forum op een site in de benelux, is de heer GODZILLA begonnen met het hypen van een spel, waardoor iedereen nu al erover begint te praten. Helaas, want Halo 3 kan volgens mij ook zonder hype een goed spel worden!
     
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik wil heel graag zien hoe het verhaal afloopt. en als er weer zpown rete goede multyplayer bij zit ben ik zelf bereid er wel 150 eruo voor te geve:p
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    150 euro voor een game :confused:. Halo 3 word denk wel een topper want als het een launchtitel word moet je toch wel van goeie heuzen komen. En de game moet dan wel goed zijn anders verkoopt de xbox 360 ook minder in het begin.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond €60 al veels te veel voor Halo2 :mad:
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    60 euro is te veel voor vrijwel alle games imo. Maar goed, zij moeten ook winst maken de ontwikkeling kost ook geld, dus die prijzen heb je soms. Met de 360 kun je je lol ook wel op als ik zo de geruchten hoort.. maar goed, 't zijn niet voor niets geruchten he, dus we zullen zien.
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 moet weer net zo goed wordne als Halo .. imo had Halo had een soort aantrekkingkracht waardoor je bleef spelen.. singleplayer, co op en multiplayer... halo2 heb dat nooit gehad.. ik heb halo 2 niet eens uitgespeeldd.... en multiplayer vond ik ook gwooon net niks.. als halo 3 gwooon weer die spanning, gameplay en multiplayerlol van halo 1 heb ... heb je een wereld launch titel :)
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zeker veel lol mee gehad.. echt te veel zelfmoord gepleegd daarin mja toen had ik nog geen xbox O-) :p
     
  14. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, erg jammer natuurlijk :{...
    Als Halo 3 een launchetitel wordt dan staat het vast dat het een topper gaat worden :9... ik bedoel, kijk maar naar Halo, die was toch ook een launchtitel voor Xbox ;)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoop dat Halo3 zich geheel op aarde afspeelt. Die lvls zijn bijna allemaal cool. Die alien shit is gewoon crap.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt echt geen launch titel meer hor jongens ;)

    En hoezo zorgt dat er voor dat hij goed zou worden :{ ??
     
  17. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wat d8 je hiervan O-) ,

    Wanneer Microsoft Halo 3 tegelijk met xbox 360 uitbrengt dan verw8 men dat Microsoft zulke verbeteringen
    (qua graphics, gameplay enz.) gaat laten zien, en hoe?
    Nou, Microsoft gaat zoeken naar een bekende naam o.a Halo en en gaat dan zo hard aan Halo 3 werken waardoor ze alweer een prachtgame uit gaan brengen want ze willen Sony natuurlijk met alles voor zijn...

    althans, dit is mijn theorie O-)

    edit// typo
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar om Sony voor te zijn hebben ze nu een slimmer plan: Halo 3 komt namelijk uit met de launch van de PS3 in het voorjaar van 2006. Zo hebben de ontwikkelaars iets meer tijd en zetten ze op het goede moment om sony te snoeren, aldus bill gates
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    De voornaamste reden waarom ik een xbox heb is halo1, 2. Ik denk dat er meerdere mensen zijn die nog steeds elke dag op hun xbox spelen vanwege de halo-spellen. Ik denk dat dat bij de 360 ook een grote rol gaat spelen met de komst van deel 3.
     
  20. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, heel veel mensen hebben xbox gekocht vawege halo 1, 2...

    @Joene90, dat kan natuurlijk ook O-)
     

Deel Deze Pagina