1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik had hem voor Conflioct Desert Storm gekocht 8)
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de meeste mensen hebben em voor Halo of Halo 3 gekocht. Toch weet ik niet of HAlo 3 weer een topper gaat worden. Als ze weer alleen de grafics gaan oppoetsen hoeft het van mij niet meer. Er zullen grote veranderingen moeten komen, wil Halo 3 net als zijn voorgangers een topper worden.
     
  3. ik hoop dat halo 3 een topper word, niet meer of niet minder
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    wel meer: een mega-topper :D:p
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wel meer als Halo2 iig want die vond ik echt tegenvallen.
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde vanmiddag weer eens halo 2.. de menselijke missies wel te verstaan, de eerste paar. Dit is gewoon de beste shooter die ik ooit gespeeld heb, waar dan ook op. Op de pc is er geen shooter geweest waar ik zoveel plezier mee heb gehad als halo 2, op de xbox dan wel, maar dit zegt eigenlijk genoeg. Ik heb dan wel geen live maar ben hier wel blij mee. Halo 3 zal een megatopper worden als bungie:
    - (bijna) foutloze Multiplayer aflevert.
    - de campaign op een lekkere manier voortzetten; meer verniewingen, flood eruit. Arbiter eruit.
    - alles veel grootser en strakker aanpakken: geen laadtijden, 1 grote spelwereld, zelfde soort vijanden, alleen dus de flood eruit.. ik wil graag echt het gevoel hebben dat ik een oorlog meemaak, dus echt veel mensen tegen veel covenants.
     
  7. ja, maar als je er een (MMO)RPG van maakt is de pret er ook wel van af.
    gewoon hersenloos knallen en bij hogere moeilijkheidsgraad goede tactiek zoeken... dat is wat ik van halo 3 verwacht *)

    EDIT: altijd de zelfde vijanden is ook niet leuk. maar de flood was inderdaad ook niet zo leuk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2005
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kom op. Halo is een n00b shooter als je PC games kijkt. Halo heeft geen recoil, geen scope drift, geen x-spread en noem maar op.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    je praat als een Jan Peter balkenende die teveel graspollen ingesnoven heeft.......
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Slaat nergens op want je weet dat ik gelijk heb!
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ze de speler meer vrijheid geven als in Halo 2 met zowel Gameplay als multiplayer opties (een online Co-Op mode en Public Custom games moeten gewoon in Halo 3 ) en ze het spel met de Unreal 3.0 engine maken ben ik erbij ;)

    @GForce
    Je hebt helemaal niet gelijk! Console shooters moet je niet vergelijken met PC shooters als het op controlls aankomt. Dat is als Appels met Peren vergelijken....
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Juist dat zeg ik dus ook!!

    Ik reageer hierop dta hij dat juist niet moet doen. Even goed lezen (en interpeteren) en dan zie je misschien wat ik bedoel.
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sorry maar dit is ene discussie van niks. Zelf vind ik halo een superspel. Zie je dat ik duidelijk aangeef dat het om ene mening gaat? Als je nerdistisch taalgebruik in de groep gooit dan vraag je om commentaar. Ik vind Halo ook een van de beste shooters die er is, mede door zijn redelijk simpele basis, is het heerlijk speelbaar.
     
  14. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Je makat de vergelijking door Halo een N00B schooter te noemen tegenover de PC shooters.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat moet ik ff opzoeken in het woordenboek 8)

    Dat is het toch ook....je moet het woord n00b niet verkeerd opvatten. Voor PC shooters heb je gewoon veel meer skills nodig......die vorm van n00b bedoel ik.
     
  16. halo (2) is gewoon een leuke shooter, niet minder en wel meer _O_
     
  17. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd dat was helemaal erg bij halo2 je had er geen skills voor nodig .. twas gwoon met multiplayer op elkaar aflopen en kijken wie er als eerst dood was. op de pc ken je bij de meeste spellen wel het verschil zien tussen een zware n00b en een gast die iedereen pownt 8)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Precies _O_
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, daar ben ik het met voor groot deel mee eens maar 1 ding snap ik niet.
    Halo 1 had ook geen recoil en de pistol was veelste krachtig, daar zat ook totaal geen
    skill in. Waarom denken sommige dan dat Halo 1 met online MP ze beter zou bevallen? In Halo 2 hebben sommige wapens teminste nog een beetje een terugslag zoals de SMG, de bruteshot en tijdens dualwielden.
     
  20. da's wel waar, en de maps van halo 2 liggen ook veel relaxender :)
     

Deel Deze Pagina