1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eigenlijk is het best wel lijp dat er een thread over deze game is. Want er is zo goed als niks over bekend, waar moet je je mening dan op baseren.
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, maar je kan wel discussiëren over de kant waar halo 3 naartoe moet. Ik zelf denk dat ze wat meer terug moeten naar meer skillvolle acties. Dus minder auto aim,weg met die zwaarden en zo. Of dat dat lvl afhankelijk wordt, dus boven lvl 20 minder auto aim bijv.
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2,5 word wel oke denk ik, ze kunnen al die fouten van live weghalen enz, halo 2 is al een stuk beter dan halo 1, in sommige opzichten dan, slaan en de shotgun bijvoorbeeld was eerst cooler. maar ik ben ook wel benieuwd naar de final battle van de masterchief enz
     
  4. Rovak

    Rovak Guest

    Halo 2.5 is gewoon halo 2 plus al die nieuwe maps =/
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    die maps zijn 28ste al gratis toch

    wacht ff dat is morgen of niet?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De 28e kun je Sanctuary en Turf gratis downen.
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Blaat!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2005
  8. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden waarom halo2 zo'n bout game is, komt doordat bungie op geen van de punten (single-player en multi-player) de sfeer heeft kunnen creëren (zo goed?) die in halo zat!

    Halo blaast iedereen weg die het spel speelt!

    Halo2 zuigt (woordspelingkje) :D
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Bungie nogal slecht in luisteren en ze gebruiken Frank O'Connor om overal omheen te lullen. In een interview met de oprichter van Halo.Bungie.org deelde de oprichter dezelfde klachten als alle Halo fans. De game is te kort, te scripted en je heb te weinig vrijheid. in tegenstelling tot Halo 1.

    Als je het mij vraagt presteert Bungie veel beter onder hoge tijds druk.
    In een Video Interview vertelde een SP ontwikkelaar over dat Halo als PC project maar niet opschoot en bijna geanuleerd zou worden totdat Microsoft ze opkocht en ze Halo in 5 maanden af moesten maken. wiste alle levels, bewaarde alle content en update die met de toen erg indrukwekkende nVidea kaart die in de Xbox zit, plakte het spel helemaal opnieuw in elkaar. Vanwege de korte onwikkel tijd die ze hadden maakte ze de levels maar groot en stopte de meeste belangrijke gebeurtenissen in cut-scenes. Eigenlijk pakte dat erg goed uit want hoewel je veel knip en plak werk tegen kwam in de levels waren de veldslagen en gebeurtenissen geweldig. Halo 2's SP kent veel meer unieke vormgeving in de omgevingen, maar daar gaat HEEL veel ontwikkel tijd in zitten en is eigenlijk alleen belangrijk voor MP levels (waar Bungie dan weer WEL goed in geslaagd is), met als gevolg dat je minder vrijheid hebt.

    Ik heb toch wel vertrouwen in Bungie dat ze van hun fouten leren.
    Halo 3 zal ongetwijfelt WEER ongelovelijk gehypt worden maar dit keer denk ik dat Bungie dankbaar gebruik zal maken van zowel de ongelovelijke Xbox 360 kracht, als de ideeen van grote en kleine Fans.
    Hoewel we nog niks weten van Halo 3 denk ik dat Halo 3, Halo 1 in het kwadraat zal gaan worden. :D
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begin al een hype over halo 5. Zo dan ben ik ook weer de eerste die dat doet.
     
  12. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo was super, maar Halo 2 viel zwaar tegen dus ik zit er niet meer zo op te wachten. Dat gehype is nergens voor nodig en maakt zo'n spel alleen maar minder.
    Ik zie wel hoe Halo 3 wordt als die uit is.

    Jaa, Halo 5 wordt de bom, dat weet ik nu al. :+
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zomaar de bom: bij het bungie forum zijn er geruchten dat je bij halo 5 een dildo vlammenwerper hebt en een level in afganistan waarbij bin laden de aliens heeft overgenomen. Het zijn natuurlijk wel geruchten. Laat de hype beginnen. _O_
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als ik eerlijk ben, ben ik het daar absoluut niet mee eens. Halo 1 had niet de sfeer die Halo 2 had. Halo 2 is zo ongelofelijk mooi een sfeervol. De muziek en de prachtige omgevingen zorgden voor momenten waar ik vaak lange tijd bleef stilstaan om gewoon alles te bekijken. Dan doel ik voornamenlijk op the Quarantine zone. En in de laatste levels met the Arbiter was de sfeer zo goed dat ik echt medelijden kreeg met de Elites.
    De delen met the Masterchief waren kwa sfeer wat minder, maar Halo 2 draait nou eenmaal om de Covenant.
    Halo 1 had het voordeel van een verhaal met een zeer onverwachtste plotwending en een aantal ijzersterke levels die slechtere levels verdoezelde (Assault on the Controlroom tegenover the Library bijvoorbeeld)
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Dus jij vindt de multiplayer van Halo 1 beter dan van Halo 2? :{ Ok de singleplayer van Combat Evolved was inderdaad beter, maar de multiplayer.. die is juist beter door Xbox Live.
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat ze in Halo 3 een Online Co-Op modus stoppen en je een stuk meer vrijheid geven in de SP.
     
  17. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, toppertje.
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    f*ucking thread is dood en terecht!

    en

    De eertse 2 antwoorden....Goizzzzzzzzz doe d'r wat aan :D
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, goed gemotiveerde post
     
  20. fpsfreak

    fpsfreak Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg deze game word ultra gehyped en word toch...
    een juweeltje
    en hopelijk met heerlijke open sneeuwlevel's
     

Deel Deze Pagina