die sneeuw(noob)levels mogen ze er lekker uitlaten, dan krijg je alleen maar van die camp acties, voor mijn part doen ze er 1 veld in en dat is Blood Gulch dat veld ruled en zal altijd blijven rulen
ik vond uhm hoe heet ie dat sneeuwlevel in 1 wel gaaf, shit ben de naam kwijt, maar die in halo 2 was brak, echt veel te groot, opzich wel gaaf, maar dan hadden ze die basissen dichter op elkaar moeten zetten
Sidewinder heette die volgens mij. Halo 2 veelste groot? Ik vond dat sneeuwlevel juist zo'n groot level Doe maar toch maar een kleinere map, zoals LockOut
Meer levels op aarde, en GEEN flood AUB, die vind ik zo saai. Het hoort helaas bij het verhaal dus ik verwacht dat die erin blijven zitten . Ik denk wel dat het spel extreem zal leunen op de multiplayer dus het eerste waar bungie voor moet zorgen is een manier waarop er niet gecheat kan worden. Als er op dezelfde manier kan worden gecheat als bij halo2 ben ik bang dat het een flop wordt wat multiplayer betreft. Ik verwacht wel een toppertje verder want dit is toch DE game waarvoor mensen een 360 in huis halen.
ja sidewinder thnx ja en zoals hang em high en chill out die moeten terugkomen precies zoals ze waren,
Ze moeten sowieso shotguns erin laten, heerlijk geluid en effectief. Wat mij betreft kunnen ze bar weinig veranderen aan het in/uitzoomen want dat vond ik goed gedaan bij halo 2 maar bovenal spel wat langer maken want halo 2 had ik vrij snel uitgespeelt:{
Ik snap niet dat je zegt dat halo 2 een domper was. Ik weet niet of jij ooit xboxlive hebt gespeelt? Maar halo 2 is als je het MIJ vraagt de beste live game van xboxlive. Bungie kwam met een hoop nieuwen dingen aanzetten. De game is erg veel gespeeld en hierdoor zijn er ook een hoop fouten ontdekt, maar dit zou bij iedere game zijn gebeurt als het zoveel werd gespeeld. Ik hoop dat Bungie leert van de foute die ze hebben gemaakt bij halo 2 en deze verhelpen bij halo 3 op online gebied. Maar als ik naar de updates kijk van Bungie bij halo 2 zie ik het somber in. Denk hierbij maar aan de nieuwen mappen, aan de game types met duals. Bungie zal bij halo 3 een groot onderscheid moeten maken tussen de goede gamers en de slechte gamers.
Ik verwacht van Halo 3 een super goed Verhaallijn,want deze was echt heel mager bij deel 2.Online wordt het zowieso een Killer.En de graphics moeten natuurlijk adembenemend zijn.Ik hoop dat we bij de E3 echt ingame beelden zullen zien,maar waarschijnlijk niet.
Deel 2 had een hele erge oppervlakkige verhaallijn die nergens diep op in ging en die alleen in de filmpjes naar buiten kwam en niet tijdens het spelen. Zoals bij het fantastische eerste deel waarbij je telkens tijdens het spelen meer leerde kennen over je tegenstander en hun gewoontes.
In Halo 2 ook... zelf niet in het bezit zijnde (wel gespeeld uiteraard) van Halo 1, weetik niet of Brutes en airbourne elites in Halo 1 zaten, maar die worden zeg maar wel 'voorgesteld' in Halo 2, net als de prophets, en het wapen de Brute-shot.