1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 een nieuwe topper of juist niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door GODZILLA, 19 mei 2005.

  1. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    die sneeuw(noob)levels mogen ze er lekker uitlaten, dan krijg je alleen maar van die camp acties, voor mijn part doen ze er 1 veld in en dat is Blood Gulch:p dat veld ruled en zal altijd blijven rulen
     
  2. Don freakster

    Don freakster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het wel
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond uhm hoe heet ie dat sneeuwlevel in 1 wel gaaf, shit ben de naam kwijt, maar die in halo 2 was brak, echt veel te groot, opzich wel gaaf, maar dan hadden ze die basissen dichter op elkaar moeten zetten
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sidewinder heette die volgens mij. Halo 2 veelste groot? Ik vond dat sneeuwlevel juist zo'n groot level 8) Doe maar toch maar een kleinere map, zoals LockOut _O_
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer levels op aarde, en GEEN flood AUB, die vind ik zo saai. Het hoort helaas bij het verhaal dus ik verwacht dat die erin blijven zitten :mad:. Ik denk wel dat het spel extreem zal leunen op de multiplayer dus het eerste waar bungie voor moet zorgen is een manier waarop er niet gecheat kan worden. Als er op dezelfde manier kan worden gecheat als bij halo2 ben ik bang dat het een flop wordt wat multiplayer betreft. Ik verwacht wel een toppertje verder want dit is toch DE game waarvoor mensen een 360 in huis halen.
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sidewinder thnx

    ja en zoals hang em high en chill out die moeten terugkomen precies zoals ze waren,
     
  7. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat bording action er in zit van halo 1
     
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hooop dat je nog wapens hebt en rubbere dildos voor een bithslap
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    En ook nog viberators met turbo verkwentie om iemand van achter te assasinate :cool:.
     
  10. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    vreemd mannetje
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Ze moeten sowieso shotguns erin laten, heerlijk geluid en effectief.
    Wat mij betreft kunnen ze bar weinig veranderen aan het in/uitzoomen want dat vond ik goed gedaan bij halo 2:)
    maar bovenal spel wat langer maken want halo 2 had ik vrij snel uitgespeelt:{
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Ik snap niet dat je zegt dat halo 2 een domper was. Ik weet niet of jij ooit xboxlive hebt gespeelt? Maar halo 2 is als je het MIJ vraagt de beste live game van xboxlive. Bungie kwam met een hoop nieuwen dingen aanzetten. De game is erg veel gespeeld en hierdoor zijn er ook een hoop fouten ontdekt, maar dit zou bij iedere game zijn gebeurt als het zoveel werd gespeeld. Ik hoop dat Bungie leert van de foute die ze hebben gemaakt bij halo 2 en deze verhelpen bij halo 3 op online gebied. Maar als ik naar de updates kijk van Bungie bij halo 2 zie ik het somber in. Denk hierbij maar aan de nieuwen mappen, aan de game types met duals. Bungie zal bij halo 3 een groot onderscheid moeten maken tussen de goede gamers en de slechte gamers.
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    die shotguns van een vond ik vetter beter geluid en na herladen keer overhalen echt cool
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Halo 3 is de man, echter niet zo erg als Halo 1
     
  15. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ach we zullen zien he
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht van Halo 3 een super goed Verhaallijn,want deze was echt heel mager bij deel 2.Online wordt het zowieso een Killer.En de graphics moeten natuurlijk adembenemend zijn.Ik hoop dat we bij de E3 echt ingame beelden zullen zien,maar waarschijnlijk niet.
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ik vond het verhaal in Halo 2 een van de betere kanten van het spel...
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    verhaal lijn mager bij deel 2 :eek: , deel 2 had juist een heel uitgebreid verhaal lijn_0/
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 had een hele erge oppervlakkige verhaallijn die nergens diep op in ging en die alleen in de filmpjes naar buiten kwam en niet tijdens het spelen. Zoals bij het fantastische eerste deel waarbij je telkens tijdens het spelen meer leerde kennen over je tegenstander en hun gewoontes.
     
  20. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    In Halo 2 ook... zelf niet in het bezit zijnde (wel gespeeld uiteraard) van Halo 1, weetik niet of Brutes en airbourne elites in Halo 1 zaten, maar die worden zeg maar wel 'voorgesteld' in Halo 2, net als de prophets, en het wapen de Brute-shot.
     

Deel Deze Pagina