Ik hoop dat de Halo serie hetzelfde lot ondergaat als de Devil May Cry Serie, als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Ik las dit op Teamxbox. Klinkt allemaal wel mooi maar het blijven suggesties En ik betwijfel natuurlijk of die gast wel de waarheid spreekt. Maar je moet niks buitensluiten.
Ja ik begrijp wat je bedoel.. Devil May Cry 1 was top, deeltje 2 was een tegenvaller maar deeltje 3 was weer t0p.. Hoewel ik Halo² geen tegenvaller vond, ho0p ik wel dat Halo³ héél goed gaat worden!
ik ben benieuwd maar ik verwacht nie meer zoveel van 2de was wel leuker maar meeste games worde na 3 overmoedig en verneuke de serie hoe zit het met die film eigelijks
Ik vind de threadtitel niet egt kloppen. Ten eerste er is helemaal niks bekend over Halo 3 en ten tweede er word alleen maar gepraat over Halo 1 & 2.
Ben ik met je eens,we hebben zelfs nog niet eens een screenshot gezien,natuurlijk hopen we wel dat Halo 3 een topper wordt
Dit ben ik niet geheel met je eens, ten eerste als HALO zuigt waarom is het dan 1 van de meest gespeelde en best verkochte games op de xbox? Ten tweede, waarom was de master chief dan zo ongeveer het boegbeeld van de xbox 1? (zeker in het eerste levensjaar van de console) Geef dus een argument ipv 2 zinloze woorden...
Haha dat kan hij niet , hij heeft net zijn eerste engelse les achter de rug en deze twee woordjes zijn daar het resultaat van , op het vervolg zullen we nog een maandje moeten wachten.
het is een beetje vroeg om over halo3 te praten..Ik denk dat deze threat rond de E3 toch wel wat leveriger wordt.Ik hoop trouwens wel dat er wat informatie los komt rond die tijd.Mischien moeten we toch rekening met halo3 houden rond de PS3....(Aangezien ze al aan halo3 werkte tijdens halo2)
Wat is dat voor domme opvatting?! Dat is die logica van als je maar iets zegt is dat nog altijd nog beter al niets...
Halo 3 is nog niet eens aangekondigd. Wel geruchten dat t een prequel word, en weer met beide rassen zal worden gespeeld
Een prequel?? Wtf, een open einde bij deel 2 waar iedereen verder wilde knallen op aarde en dan aan een prequel denken? Naaah.