Tja, ik ben nog steeds Halo2 aan het spelen... Dat zegt wel iets. Oke, er zat een hype om heen het is niet een origineel spel ofzo maar het is gewoon een goed spel, goeie graphics, zitten voertuigen in, vrijheidsgevoel op de latere levels na de meeste... Ik kan nog herineren bij Halo1 dat ze zeiden dat het niet een super vernieuwend spel is ofzo, maar tja, shit happens... Halo2 is wel leuk als je gewoon echt de glitches gebruikt om hele levels te ontdekken terwijl ik ook een paar bugs heb gevonden die er ZOWAt expres zaten, pijpen die naar het dak lopen, vanwaar je naar een hoger dak gaat etc. etc. . Bij Bungie zeiden ze niet allemaal dingen die er NIET in kwamen zoals bij bijv. Fable, dat was gewoon overhyped door die molynieux zelf, opzich zijn er alleen een paar voertuigen niet ingekomen en de graphics zijn ietsjes minder dan in die demo op de E3 ook al zie ik dat niet zo snel... Ik denk wel dat Halo3 ALS ie zou uitkomen dat ie wel op de xbox komt(haast een feit), voor de rest denk ik dat de graphics niet 5x zo goed zijn maar dat de bugs uit H2 eruit zijn en dat je meer vrijheid hebt en hoop ik minder lineare levels en ik hoop dat je die marines een beetje kan comanderen. Ik zou het niet super erg vinden als ik 3 of 4 jaar moet wachten voor het spel MAAR dan moet het wel een langdurige campaign hebben(meer dan ong. 10miezerige levels als je doorspeelt). Ik sta dus wel achter Bungie & hoop dat EA failliet gaat^_^
Lang leve Bungie en lang leve Halo (1 én 2!). Bungie heet nooit de hype gemaakt, ze waren voorzichtig met pics, beloftes e.d. De fans hebben de hype gemaakt volgens mij.... Maar dat maakt allemaal niet uit, laten we beginnen met een nieuwe Ik zal weer netzoveel uitkijken naar Halo3 als dat ik naar 2 deed (overigens nog steeds niet uitgespeeld ) Live ruled gewoon teveel
ik hoop dat Bungie wat gaat doen met al die kritieken en wat beloftes die zij maakten voor halo 2 nu gaan verwezenlijken in halo 3
Ah nee toch hè. Ben je eindelijk na al die jaren af van dat gezeur omtrent Halo2, komen ze weer met weetjes over Halo3. Bij Halo2 zat er dik 2 jaar tussen het moment dat de eerste trailer op de diverse sites te zien was (september 2002) en de release van het spel (november 2004). Als ze dat tempo nu weer volhouden is de XBox 2 er al ongeveer 3 jaar als Halo3 uitkomt. Ik zou zeggen: dat zien we dan wel weer.
ik vind deze thread eigenlijk ook nog te vroeg, zoveel nieuws zullen ze toch niet loslaten, en speculeren over het verhaal kan later ook nog wel. ik ga me verheugen op de spellen die er aan zitten te komen.
halo 2 is cker geen kutspel, vond je halo 1 leuk dan vin je halo 2 super. jullie zitte wel telkens te lullen dat het een slecht spel is maar speel halo 1 maar ff dat is (nu vergeleken met halo 2) egt een boutspel, mensen halo 2 was top en halo 3 kan beter
Het verschil is echter dat halo 2 geprezen wordt door de critici, en ik heb liever hun mening dan een of andere persoon die het woord neuk gebruikt om zijn 'objectieve' mening over een spel te geven.
En wie bepaald of het een middelmatige shooter is JIJ? Jij als onze brilliante criticus die ongekende ervaring en talent heeft om iets met ongelofelijke objectiviteit te beoordelen.
Ik vond het wel gepast om in deze tijden waar alles zeer snel gaat op het gebied van spellen en consoles dit bericht te plaatsen. Zeker nu er vaker berichten komen over de xbox2 (november dit jaar). Bij mij rijst de vraag of halo 3 misschien een launchgame gaat worden voor de xbox2. Ook vraag ik me af of de mannen bij bungie het dan qua tijdsdruk gaan redden. Daarentegen is de XNA software van microsoft ook al langer uit wat misschien veel tijd kan schelen m.b.t. programmeerwerk voor halo 3. Zelf heb ik enige tijd terug gelezen over halo 2 dat er veel dingen uitgesloopt zijn om de gameplay en kwaliteit van graphics toch door het hele spel door constant te houden. Men zat dan toch al aan grenzen van de xbox. Ik kan me voorstellen dat het niet moeilijk moet zijn om die havoc engine van halo 2 te upgraden en zo aan te passen dat de xbox2 zijn power op los kan laten. Qua verhaallijn denk ik dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken. Mensen genoeg die het verhaal spannend genoeg vinden om halo 3 te kopen. Damn, ze gaan er zelfs een film van maken...en de boeken zijn ook al niet mis! Leuk dat een nieuwsbericht voor zo veel discussie zorgt. Het leeft blijkbaar toch erg die hele halo franchise en dat geeft voor mij aan dat threads als deze toch recht hebben te bestaan
halo 1 is GEWELDIG! halo 2 is FANTASTISCH! halo 3 is ... halo 3 zal volgens mij wel beter dan halo 2 worden want ik vind dat halo 2 al een stuk beter dan halo 1... ik heb maar weinig te vertellen: zet je schrap voor de HYPE!
Ik denk (en weet bijna zeker) dt ze halo3 niet gaan halen voor de eerste maand van de xbox 2, dat is teoretish(weet ik veel hoe je dat woord typt) onmogelijk dan zouden ze in 1 jaar een heel spel inelkaar moeten gooien en er dan ook nog een goed spel van te maken. Nou hoor ik sommige denken: splintercell komt ook om het jaar uit (of was het 2 jaar??) maar dat komt omdat ze het door 2 verschillende bedrijven hebben laten maken dus dan ken het wel. het zou dope zijn als bungie het haalt voor november maar ik denk het niet.
Launch-titel van de Xbox 2 lijkt me zeer onwaarschijnlijk.... Zou Perfect Dark Zero dat niet worden ?
Ja, halo 3 zal vast en zeker een hype worden. Als je kijkt wat een hype halo 2 was. Maar deze game zal zeker niet verkeerd worden. Nog iets lekkers, ze hebben dus het aantal mensen die aan halo 2 gewerkt hebben verdubbeld voor halo 3. Dus dat zegt toch iets. Ik wacht maar af en hoop er het beste van. Maar ik vertrouw er wel in.