Ja, tuurlijk. Dat staat al vast. In ieder geval omdat hij dan op de xbox 2 komt die een stuk krachtiger zal zijn als de huidige xbox. En de graphics van Halo 2 zijn ook al een stuk voorruit gegaan op die van Halo 1.
Wat een stelletje zeikers zijn die Halo 2 haters toch. Als je het niks vind zou ik er geen woorden aan vuil maken. Ik weet niet wat mensen van Halo 2 verwachten, maar de game maakte al mijn verwachtingen waar. Iedereen die zegt dat Halo 2 voor noobs is kan er waarschijnlijk geen ruk van en daarom vinden ze het niks op live. Als je een beetje snapt hoe het werkt dat is het gewoon een van de beste (zo niet de beste) live game ooit. Als die knuppels dachten dat ze de king waaren tegen hun kleine broertje op splitscreen in Halo kwamen erachter op live dat ze geen kut voor stelden met Halo 2 op Live
Jah, ik blijf me ook maar afvragen wat iedereen van Halo 2verwacht had! IK heb zo m'n bedenkingen over de Single Player en MatchMaking maar tegenvallen doet Halo 2 echt niet!
ze kunnen het gewoon niet ik speel nu al vet lang dat soorten spellen (MOH online,Battlefield1942 online,Unreal Tournament online) Het halo 2 is gewoon te vet ik heb maar een stukje single player gespeelt daarna alleen maar xbox live Kon het niet laten
ik merk dat iedereen nu al zegt dat ie gaat tegenvallen. waar slaat dat op? als ze dubbel zo veel mensen hebben kan het spel toch ook twee keer zo goed worden (kan)
Weet iemand al wanneer 'ie dan ongeveer uitkomt, tegelijk met de release van de X-Box 2, Next, Xenon of hoe die ook mag gaan heten, het zou wel goed voor de verkoopcijfers zijn (denk ik)
halo 2 is gwoon vet, wat de game uiteindelijk de das omdoet, is die zogenaamde "hype"... als ze gewoon de game hadden uitgebracht zonder screenshots prijs te geven of andere info, dan had de game gewoon geroeleert, dan was hier iedereen gewoon heel DIEP onder de indruk geweest, en waren jullie zelfs met de single player NU nog niet uitgespeeld, want halo 1 was echt vet, en halo 2 is gewoon stukken beter, en halo 3 word gewoon nog veel beter.. conclusie... ga niet mee in hypen, en probeer voor jezelf te ontdekken of halo vet is, en als je ergens leest dat iemand heeft gezegt dat halo niet goed was, ga dan hem niet na-apen, en geef gwoon je eige mening en niet die van een ander.. want ik ken iemand, die zei tegen me dat halo 2 zuigde, en toen kwam hij bij mij gamen, en hij wist niet eens hoe de besturing werkte en nu is die zo verslaafd, dat hij zelfs iedere dag bijna te laat op zijn werk komt dus........: HEB JE EIGEN MENING the tribe has spoken
Bungie heeft inmiddels al laten weten dat ze helemaal niet van plan zijn om het aantal werknemers te verdubbelen. Dat was ook nogal een drastische stap geweest en waarschijnlijk was het de kwaliteit niet ten goede gekomen.
misschien willen ze gewoon deze groep houden. dat is trouwens veel beter, anders had M$ nog een andere dude naast marty O'donnel willen zetten en dat ken natuurlijk niet.
Waarom wel? Het was (blijkbaar) gewoon een loos gerucht en ze waren het nooit van plan. Geld lijkt me overigens geen probleem, ze hebben zojuist Halo 2 meer dan 7 miljoen keer verkocht en zijn deel van een van de rijkste bedrijven ter wereld. Als je je team verdubbelt heb je bijna een geheel nieuwe bedrijf, dat is gewoon vragen om problemen. Zeker bij zo'n hecht team als Bungie.
Internet is en blijft een onbetrouwbare bron van informatie. Ik zal even opzoeken of ik een bron kan opzoeken, het nieuws dat het 'gerucht' niet waar is is namelijk ook alweer een tijdje oud. Alstublieft: http://halo.bungie.org/oldnews.html?item=12354