@master DW: bedankt voor je mening, jonge ze vragen toch niet of je dit topic wil verzieken Edit: BTW was jij niet die gast die Blinx voor 100 € aanbood jonge waarom zou iemand nog normaal reageren op jou, je lokt het gewoon uit met je smart-ass opmerkingen _0/ zeker ook met de halo 2 hype meegedaan en ja dan krijg je verwachtingen he die nooit uitkomen. een game is af als ie in de winkels ligt en daarvoor zeker niet 1e Edit: en waarom nu al een halo 3 topic?? 2e Edit: en Master DW heeft weer een lame excuus hoor _0/ laters
Halo 1 vond ik niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Halo 2 was een uitstekende game, maar door al dat kutgehype van iedereen valt de game zwaar tegen. Was hetzelfde bij Fable.. jullie verwachtten van Halo 2 allemaal revolutionaire dingen etc. etc., maar dat hebben ze helemaal niet beloofd. Die prutsers van Fable hebben dingen beloofd die er niet in zaten.. kijk; dan wordt het anders. Halo is qua verhaal goed.. het gevoel dat ik bij Halo 2 singleplayer had, voelde ik nergens, maar dan ook nergens bij die van Halo 1. Halo 1 vond ik niet bijzonder, deeltje 2 daarentegen wel. Door de muziek, de manier waarop het gebracht werd.. het kon me meer boeien.
Nee, bij dat verhaal heb ik hetzelfde. Het verhaal van Halo 2 vond ik stukken beter als die van deel 1. Verder zijn er natuurlijk een boel verbeteringen. Ik hoop dat er in Halo 3 een super goed verhaal in zit. Een uitstekende gameplay natuurlijk. Maar ik ben benieuwd met wat voor vernieuwingen ze nu weer komen.
Zoals ik in de thread van Fable zei: me wwoord is door iemand geraden.. of mn broertje heeft dit gedaan. Ik vind Halo super vet.. en ik heb niet meegedaan aan de hype!! Sterker nog ik heb maar 5 screens er van bekeken.. meer niej omdat ik toen nog geen Halo fan was. sorry voor alle offtopic enzo. @Speedy: Waarom zou er niemand meer op mij reageren als ik een speciaal pakket aan iemand verkoop van Blinx die al langer dan een jaar nergens meer verkrijgbaar is!! Wat vinden jullie er zo erg aan als ik met iemand een deal sluit.. daar hoeven jullie je toch niet mee te bemoeien.. als wij een deal willen.. laat ons dan lkkr een deal sluiten. Laterz.. en ik wacht met smart of Halo 3.. het zal nu wel niej meer zo super erg gehyped worden omdat veel mensen denken dat dit uitmelkerij enzo wordt.. tzal ook wel een jaartje of 2 duren voor dat hij in de winkel ligt.
master DW: Je loopt gewoon het HELE Forum te verzieken, ik word er echt SCHIJT ziek van. Je loopt ons gewoon voor de gek te houden.
Ik verwacht eigenlijk behoorlijk wat verbeteringen. Volgens mij stond het een keer in het voorwoord van XBM, dat Halo 2 een goed shooter was, maar niet meer dan dat. Iedereen die Half-Life 2 gespeeld heeft zal begrijpen wat ik bedoel stond er. Ik hoop dat dat gaat veranderen. Met nieuwe wapens, een veel interactievere omgeving, het is toch allemaal nog een beetje rechttoe rechtaan. Ik heb Halo 2 nog niet op L!ve gespeeld, maar ik vond de SP een beetje tegenvallen... Te veel donkere levels en echt frusterende stukjes. Ik speel ook liever gewoon alle levels met de Master Chief, maar dat is misschien een kwestie van smaak. Ik hoop echt op een hoop verbetering en meer lichte levels...
Ja, dat vind ik ook veel vetter. In ieder geval voertuigen. Halo zonder voertuigen zou ik me niet voor kunnen stellen. Ja en wat pindakaas zegt, nieuwe wapens maar nieuwe vijanden hoeft voor mij niet. Zo super vond ik de brutes nou ook weer niet. Net van die gorrila's.
Ja, wapens en vijanden zijn er genoeg. is toch lijp dat de Covenant uit steeds meer wezens bestaat. alsof ze uit het niets te voorschijn komen. BTW: zo kan het wel. De covenant is de verzamel naam van alle wezens van die aliens. dus er kunnen best beesten zijn die zich aansluiten bij de Covenant
Ja's waar. Maar de brutes vond ik toch niet zo super. Wel leuk dat ze dan zelf weer nieuwe wapens hebben. Maar mischien wat meer wapens van de mariniers. Wapens van de covenant zijn er genoeg.
EA geames verkopen ook goed, maar goed zijn de spellen niet. Halo 1 was gaaf, deel 2 viel tegen ten opzichte van zijn voorganger. Maar het is moeilijk om een vervolg op een goed spel te maken. Dat is heel vaak zo, net zo met films.
Wow, sinds wanneer is halo van EA? Mocht EA willen. Jammergenoeg maken ze niet van die goeie spellen. Maar dat vind ik ook reuze meevallen dat halo 2 zuigt tegenover z'n voorganger. Er zijn een boel verbeteringen. Het is inderdaad wel moeilijk.
Ik heb Half Life 2, maar ik begrijp niet wat je zegt. Ik hoop niet dat je beweerd dat Half Life 2 zo'n enorm revolutionaire game was. Uitstekende game? Ja. Baanbrekend? Nee. Zelfde geldt voor Halo 2.
Oh, dus dat zijn letterlijk de woorden van XBM? Dan is het nu officieel, de XBM is een kutblad. Ben blij dat ik er al ruim een half jaar me geld niet meer aan verspeel.
Ik vind het nou zo'n gelul dat Halo2 niet revolutinair genoeg was enz. Halo 1 was een hele goede en baanbrekende game. Als je Halo1 goed vond (en dat zijn er een hoop) dan is Halo2 alleen maar meer van dat goede. En ja, ook ik had me meer voorgesteld van Halo2, maar het is cker geen slechte game, sterker nog, een hele goede!
Ja, dat vind ik nou ook. Veel vinden Halo 2 geen verbetering tegenover deel 1. Waarom niet? Er zijn genoeg nieuwe goeie dingen in gestopt om de game perfect en een stuk beter als z'n voorganger te maken.
weet iemand nog waarom deze theat halo3 feiten heet?? het is een beetje een foute naam geworden. niet dat ik tegen deze theat ben hoor ik vin het weg geinig hoe veel kansloze mensen halo2 vinden zuigen omdat er een hype omheen zat. Ik herhaal het nog maar eens: de hype is wat het wachten op een spel zo leuk maakt lekker fantaseren enzo geinig tog?
Ja dat fantaseren is zeker geinig. Maar ik vind dat iedereen nou loopt te ze*ken dat Halo 2 zo populair was omdat het zo'n hype was. Het was inderdaad een hele grote hype maar het was ook gewoon een super spel.