1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 feiten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Austin_77, 7 mrt 2005.

1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind halo 2 wel heel erg leuk om te spelen. Misschien omdat ik het zwaard wek kan waarderen en niet loop te janken als ik een keer een potje verlies omdat iemand anders het zwaard, en daar goed mee overweg kan? _0/

Laat halo 3 maar komen, en laat mijn wens om met de MC al die rotprophets en stomme brutes van de aarde af te vegen maar helemaal uitkomen! _O_

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 feiten?? 8)

Ik wil wel eens weten wie hier feiten van Halo3 op kan noemen _0/ .

3. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen dat Bungie extra mensen heeft aangenomen
    en dat ze beloofd hebben dat het weer een spectakel wordt ;) :p

4. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het aantal mensen bij bungie zou verdubbeld worden *). En dat het een spektakel wordt lijkt mij logisch :9.

Next-gen Haloooo _O_

5. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat waren volgens mij de enige feitjes :p

6. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben meer gezegd dan dat ze er in deden. Ik hoop dat dat bij halo3 beter wordt.

7. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben ze dan gezegd?

Ze hebben bijv niet gezegd dat de atv erin zou komen, maar iedereen zeikt wel dat ie er niet in zit en geven hunde schuld dat ze het wel gezegd hebben.

Om maar een voorbeeld te noemen O-)

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat we eigenlijk nog wel snel ontevreden zijn over halo 2. En ik denk dat dat bij halo 3 ook weer zo gaat zijn. Maar ik mag natuurlijk niet veel zeggen want het duurt nog een hele tijd. Maar het zegt in ieder geval toch iets dat het aantal werknemers verdubbeld is.

9. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maja het aantal werknemers zegt nog nix over de kwaliteit van de game imo...
    volgens mij zit EA helemaal vol van die mensen en is Doom III door maar 15(!) mensen gemaakt..

(ik ben trouwens helemaal niet zo teleurgesteld over Halo II en zal zeker deeltje 3 aanschaffen)

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom beginnen jullie nu al met Halo 3. 't Duurt jaren voordat je een degelijke Halo 3 kunt verwachten. Dit had ik eerlijk gezegd al weer verwacht, stelletje fanboys van Halo.. wacht toch eens en hype de hele handel niet zo gigantisch. Dit was het probleem bij Halo 2; deze game was uitstekend, maar doordat ie zo gehyped was, viel ie velen tegen. Raad: hou je mond toch tot dat hij bijna uit is en kom dan weer met je feiten.

11. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja papa :9.

Ik heb 1,5 jaar lang bijna elke dag wel halo en halo2 nieuws gevolgd. Ik stond helemaal strak van de hype, maar dat stond ik ook al van halo1. En ik vind Halo2 gewoon een keivette game die zun hype dik nagekomen is. En wat is er nou leuker dan alvast speculeren wat er in Halo3 komt en wat voor nieuwe dingen er komen. Ga jij met ooglappen opzitten tot 2007. Kdenk het niet, want jij leest net zo goed dit onderwerp ;).

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Er zit wel 1 nadeel aan en dat is dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen als je erg ver gaat met fantaseren. Maar Halo 3 zal vast niet verkeerd worden. Best wel verslavend, dat fantaseren.

13. sirs2

sirs2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes indeed. :)

Halo 3 word misschien wel het allerbeste ooit, want was het nou waar dat Halo 2 in twee is gesplitst? Dat zou betekenen dat deel 3 nog het beste voor ons tegoed heeft. Halo 3 word standaard geweldig, eerst maar eens wachten op het ultieme voorproefje Halo 2.5.

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je er zelfs als die tegenvalt nog lol aan gehad ;)

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat klopt van die splitsing hoor. Maar voor mij apart mogen ze dat lekker voor Halo 3 bewaren. Ik ben echt benieuwd of dit echt weer iets anders word. Of dat een beetje op Halo 2 blijft lijken. Ik vond deel 2 een echte goeie verbetering tegenover 1. Hopelijk doet deel 3 dat ook.

16. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Nou al! Kan ook nie sneller zeker als ik hun was zou ik er even mee wachten. :mad:

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Het duurt nog een hele tijd dat Halo 3 komt hoor en er is nog maar 1 ding over bekend. Halo 2 is trouwens ook al een hele tijd uit hoor.

18. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    in 2007 hoorde ik. dat is nog 2 jaar. dus het valt het best mee. het duurt natuurlijk nog steets veel te lang. maar tot die tijd houw ik me bezich met halo 2

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 jaar! Ben benieuwd of je dat volhoud. :D

/Mod Ik ben de tel kwijtgeraakt toen ik je post in deze thread wou tellen, om maar niet te spreken van al die andere post. Je zit echt alleen maar te spammen, leer te reageren met nut en niet zo loos als je de laaste tijd doet

Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2005
  20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar lijkt me helemaal niet zo vreemd. Op halo2 hebben we ook 2 jaar moeten wachten en dat gaat gelukkig sneller voorbij dan je denkt :)

dat betekent dus nog maar een paar maanden wachten op de hype 8)

Deel Deze Pagina