Check mijn File Share Een full game filmpje in Slot 1: Rape Game Spanking session, NJoy! ^^ K/D Ratio: 25-1, Overkill, Rampage Eén van mijn beste H3 games tegen spelers onder mijn niveau (rond de lvl 25 team slayer dacht ik) En een film clip in Slot 2: 2 NoScopes Mongoose getting raped Erg lekkere actie al zeg ik zelf, maar het filmpje zal je misleiden want wat je ziet is eigenlijk niet wat je denkt dat je ziet. Een zoen voor de eerste die hier achter komt (excl verzendkosten) ! Files in de andere slots gaan er trouwens ook wel mee door...
Comin' to get u! Here comes teh BOOM. I think i can fly? Sorry voor de het poep plaatje, maar dit iss wel erg 1337.
Foto van één van men mooiste dubbel kills... best wel grappig, de gast voorin kreeg hem door z'n hoofd en die dude erachter door z'n Anus (khad van hem zijn shield al down) check:
Ik ga nu het een en ander qua pics raten bij iedereen. Als jullie ook zo vriendelijk willen zijn om dat ook bij mij te doen Het is eigenlijk zo gedaan.. jammer dat niemand eigenlijk de moeite neemt. Ik ga nu mijn best doen dat bij te houden http://www.bungie.net/stats/halo3/screenshots.aspx?page=0&gamertag=HaloTrooper%20Nl /Done.. En ik heb gemerkt dat er erg weinig mensen zijn die niet ff de link erbij zetten Jammer..
Ik heb die van jou ook ff gerate :b: Is inderdaad maar een kleine moeite, dus snap niet waarom bijna niemand het doet. mja... Zombie Me Glad he is dead; ugliest helmet ever Just reloading Aaaaah!! Mijn gevoel tijdens die hele rit Raten! Check aub ook ff mijn Fileshare. Daar heb ik een paar filmpjes van vreemde dingen: Whait...what? >> You're doing it wrong eh? >> Unexpected death en very invisible >> wtf did he do? Plus een filmpje van mijn eerste tweede Triple kill (mijn eerste was mooier, maar het filmpje van die wedstrijd is nergens te bekennen) Ik houd het in de gaten of jullie raten/downloaden!
Wat HEB je aan het raten? Je kunt er niets mee winnen ofzo.. En om bij Bungie Favorites te komen heb je waarsch enorm veel ratings nodig,en moet de screen echt vet zijn.
http://www.bungie.net/stats/Halo3/Screenshots.aspx?gamertag=KRATOS NL hier mijn screenshotjes veel plezier!! Greets Cees
OM bij bungie favorites te staan moet je het spel al voor 20 september hebben, en een lid van bungie zijn lijkt het. En de screen mag belabberd zijn. (kijk op je xbox360 maar bij bungie's favourites, zie je lelijke screens van 2 verschillende mensen.) Lol, moet je maar eens kijken hoe dom het eruit ziet als je van de mongoose afspringt haha