1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3] Foto's & Filmpjes share topic.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 26 sep 2007.

1. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo , was net toch lekker bezig met die sniper , niet te stoppen 8)

Check et , het is de Worth Watching!
    :thumbs::thumbs:

2. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, laat ik ook is een screen posten:)

Ik stuntte hier met een mongoose over een paar andere voertuigen.

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  3. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam gister nog een MM filmpje tegen waarin een oude bekende voorkomt, gg Bullettime 88 :):

Killer N - TS The Pit

ps: Is niet om te 'dissen'. Zelf had ik ook geen kans gehad ;)

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus die gast is nog net zo noob met die sniper als ie was in halo1 en halo28)

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dat ie die game op die site gezet heeft. Was gewoon een game waarin iedereen alleen joinde. Achteraf had ik pas door dat het killer N was die aan het spelen was. Maar ik killde hem wel als enige O-)

6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    haha, door jou werd het niet de 'beroemde' 22-0 Killer N r4p3l33tBBQ117-game maar een schamele 21-1 game :+.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    volgens mij heeft zo'n mongool geen sociaal leven en zit de hele dag met zn vette gat voor de tv met halo3

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: tja kijk ook hoe lomp ik hem kill met mn assault rifle en overshield :x

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij heeft die gast gewoon een geweldige hand/oog coordinatie, veel randoms zijn snel geneigt om maar te schreeuwen dat de betere spelers teveel spelen, terwijl ze vaak zelf vele male meer spelen dan de betere gamers :+

10. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Toch moet ik stingray wel een beetje gelijk geven aangezien het leven van die gasten bestaat uit gamen, ze geven hun school namelijk op om met MLG geld te gaan verdienen.

@ Shinato: leuk stukje :)

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Tuurlijk maar dat is een gevolg van, hij is niet zoveel beter geworden omdat hij is gestopt met school maar het is een gave die goed terecht is gekomen bij een spel :)

12. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd een combinatie van

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er weinig spelers die hun studie opgaf om te gamen (zover kan ik alleen Tsquared bedenken, maar dan heb ik het wel over halo spelers he :+)

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, met Halo verdien je veel te weinig om echt goed van rond te komen. Je moet echt veel lessen en workshops geven waar je voor betaald krijgt, en een hele dikke sponsor hebben om fatsoenlijk te verdienen...

Ik kan me van bijvoorbeeld counterstrike van vroeger nog herinneren dat er veel meer geld/equipment werd gesponsord bij goede spelers. Ken best veel mensen die muizen en headsets enzo gesponsord kregen terwijl ze nooit ergens live aanwezig hoefden te zijn...

15. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat Saiyan ook een tijd zen studie heeft stopgezet, Killer N gaat ook niet naar school dacht ik en zo nog een paar.. Maar er zijn er idd ook die gewoon nog naar school gaan, dat neemt echter nog niet weg dat ze wel erg veel met gamen bezigzijn :+.

@ Biba: Als je MLG bij de top 8 eindigt (Halo) heb je een heel redelijk geldbedrag, voor 1e plaats zelfs bedragen van $100.000. Sommigen houden daar dus ook een bovengemiddeld inkomen aan over, zonder daarnaast te hoeven werken. En dan heb ik het nog niet gehad over de auto's die ze winnen, gamelessons etc.. :+

17. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand dit ooit gehad? tis waarschijnlyk een bug maar tis geen cheat of hack ofso

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar voor die grote MLG prijzen moet je in ieder geval dat bedrag al door 4 delen, want alleen bij 4v4 worden zulke grote prijzen uitgereikt. En voor die 100.000 moet je dus wel de beste van de hele wereld (ga er van uit dat N Amerika op hoger niveau speelt dan de rest) zijn.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom speelt amerika op een hoger niveau?

20. Exulin

Exulin Leap of faith

Leuk Bevonden:
    0

Vond deze wel vetjes eigenlijk. \o/

Deel Deze Pagina