Belangrijke vraag: Als je eenf ilmpje van een hele wedstrijd opslaat en hem daarna afspeelt hoor je bij de medailles gewoon het geluid ('Overkill', 'Tripple kill' etc). Maar als je hier dan een stukje UITKNIPT (dus recorden zegmaar),, hoor je die geluiden nie tmeer als je hem afspeelt. Weet iemand hoe je ervoor zorgt dat hij het nog wel zegt? Die stem die dan zegt welke medialle je hebt...
ik zit vast in een grot, ik moet cortana zoeken kan iemand mij zeggen waar ik die ergens vind in die grot? het is denk ik het 7de level
Daar is een truc voor, maar die ben ik helaas al weer vergeten Heb net even gezocht maar kan het nergens meer terugvinden... Maar het is dus wel mogelijk op de een of andere manier...
Halo 3 Filmpjes Me filmpjes van halo 3 die ik geplaats heb op youtube, laat me weten wat je ervan vind :b:\o/ [yt]16iyWvOG9S8[/yt] [yt]BPSkJtS7r1Q[/yt] [yt]SBhzODo59uU[/yt]
kan iemand mij de secret achievements geven van halo 3? en wat bedoelen ze met al die achievements van find and claim this skull when playing on... want ik heb er nog geen van dees achievements behaald. kan iemand mij zeggen hoe dit moet en wat de bedoeling ervan is?
Vind ze niet egt leuk eerlijk gezegd. Was vast leuk om te doen,, maar vind het niet heel intressant om te zien hoe mensen wat aanklooien met forge.. Was vast leuk om te doen hoor, daar niet van : Ook leuk effect: Zorgen dat je 2 graf liften bij Narrows hebt staan, op de plek waar je normaal terecht komt vanuit de mancannon. Waardor je dus direct in de volgende terecht komt,, ga je eindeloos door en maak je vet zieke flips met je mongoose. Laat iemand achterop zitten en ga er daarna zelf af, is ie helemaal outta control
Haha, dubbel kill met 1 sniper bullet. Nog nooit eerder gehad. (1 headshot, andere was al low shield)
Netjes. Probeer zelf nu alle Social Medals voor de gein te halen. Moet nog Invisible, Perfection en nog wat makelijkere.
http://halo3medals.com/ Qua (haalbare) moet ik nog: Linktacular! (Niet dat die echt boeit) Rampage - Invisible, Perfection. Splatter Spree!, Sharpshooter! Slice 'nd Dice! Open Season! Vehicular Manslaughter! Hail to the King! Juggernaut Spree! Unstoppable! Dan heb ik (geloof ik alle haalbare) social medals. Eigenlijk zobeetje alleen maar sprees.
Niet allemaal super artistieke of vette foto's, maar ter ere van mijn 'glorieuze' rentree op het slagveld post ik ze toch. . Is it a spider? . Waterskiing . Get first or die Trying . Damn those Spiders! . Nice Spike! Raten kan eventueel hier. Maar wel alleen als je ze 5 sterdingen geeft